Asuin naisen luona jolla myös on psyykkinen sairaus. Hänen tuttavansa ostivat porukalla meille kihlalahjaksi keittiökoneen, jossa oli suunnitteluvirhe. Sen vuoksi sitä oli hankala käyttää. Ihmiset ovat väärässä jos he ajattelevat että kaikki on hyvää mikä hyväksytään myyntiin. Asia ei ole niin.
Tämä mun eksä ei silloin ymmärtänyt että lahjaksi saatu tuote oli susi jo syntyessään joten meille tuli kiistaa. kallonkutistajat tulivat keskustelukäynnille ja otin asian puheeksi. He eivät tajunneet
tekniikasta hölkäsen pöläystä. Esitti olettamuksen että minä muka
keksin sellaista vain siksi koska en pidä laitteen lahjoittajista.
Tämä on täysin pöyristyttävää. Pitävät ihmistä idioottina.
Mun kohdalla kallonkutistajat olivat tehneet törkeitä oikeusmurhia.
Lopulta kohtasin sellaisen psykiatrin joka ymmärsi minua ja
siirsi minut terveyskeskuslääkärille. Sen koommin en ole
nöyryytysklinikalla käynyt.
Kallonkutistajien virheolettamukset Raivostuttaa!
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
psykiatrit on ite luulosairaita
- Anonyymi
Ai että niinku psykiatrit ovat käyneet kotikäynnillä? Useamman henkilön voimalla? Yleensä ei niin enää tehdä, tai tapahdu.
- Anonyymi
Kerron vielä siitä miten sairas tämä naisystäväni oli. Menimme kauppaan kun
se halus ostaa jotain. Sen sängyssä oli erittäin huonot tyynyt, pienet ja
hiostavat. On tärkeää että saa hyvin nukutuksi, joten ostin omalla rahalla
paremmat tyynyt itselleni. Tarvitsen myös tukityynyjä, kainaloon sekä
polvien väliin. Ämmän reaktio oli raju. Pimahti totaalisesti ja alkoi räyhäämään
liikkeessä eli julkisella paikalla. Mua hävetti joten poistuin paikalta ja ajoin
takaisin mökilleni. Kun tällaista tapahtuu suhteen alussa, niin sen olisi pitänyt
soittaa hälyytyskelloja, mutta mikä on se voima, joka saa miehen palaamaan.
Ne on ne kirotut sukupuolihormonit. Niitten vuoksi on moni poika joutunut
hankaluuksiin. Minäkin olen menettänyt rutkasti rahaa naisten takia.
2023 alusta lait muuttuivat älyttömiksi. Alastonkuvan lähettäminen
katsottiin kajoamiseksi kuulusteluissa. Siitä on minimirangaistus neljä kk
ehdotonta vankeutta. Onneksi asia käsiteltiin sovittelutoimistossa.
Samassa taloudessa asuminen johtaa useimmiten konflikteihin, joten suosittelen etäsuhdetta eli tapaamista silloin tällöin. - Anonyymi
sammaa mieltä. psykiatrit oikein mielellään kirjoittaa: PARANOIDINEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832344
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722070Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442033Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia731715- 1281700
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971560Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771281Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni811193Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321154- 711113