Kallonkutistajien virheolettamukset Raivostuttaa!

Anonyymi-ap

Asuin naisen luona jolla myös on psyykkinen sairaus. Hänen tuttavansa ostivat porukalla meille kihlalahjaksi keittiökoneen, jossa oli suunnitteluvirhe. Sen vuoksi sitä oli hankala käyttää. Ihmiset ovat väärässä jos he ajattelevat että kaikki on hyvää mikä hyväksytään myyntiin. Asia ei ole niin.
Tämä mun eksä ei silloin ymmärtänyt että lahjaksi saatu tuote oli susi jo syntyessään joten meille tuli kiistaa. kallonkutistajat tulivat keskustelukäynnille ja otin asian puheeksi. He eivät tajunneet
tekniikasta hölkäsen pöläystä. Esitti olettamuksen että minä muka
keksin sellaista vain siksi koska en pidä laitteen lahjoittajista.
Tämä on täysin pöyristyttävää. Pitävät ihmistä idioottina.
Mun kohdalla kallonkutistajat olivat tehneet törkeitä oikeusmurhia.
Lopulta kohtasin sellaisen psykiatrin joka ymmärsi minua ja
siirsi minut terveyskeskuslääkärille. Sen koommin en ole
nöyryytysklinikalla käynyt.

4

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

psykiatrit on ite luulosairaita

• Anonyymi

Ai että niinku psykiatrit ovat käyneet kotikäynnillä? Useamman henkilön voimalla? Yleensä ei niin enää tehdä, tai tapahdu.

• Anonyymi

Kerron vielä siitä miten sairas tämä naisystäväni oli. Menimme kauppaan kun
      se halus ostaa jotain. Sen sängyssä oli erittäin huonot tyynyt, pienet ja
      hiostavat. On tärkeää että saa hyvin nukutuksi, joten ostin omalla rahalla
      paremmat tyynyt itselleni. Tarvitsen myös tukityynyjä, kainaloon sekä
      polvien väliin. Ämmän reaktio oli raju. Pimahti totaalisesti ja alkoi räyhäämään
      liikkeessä eli julkisella paikalla. Mua hävetti joten poistuin paikalta ja ajoin
      takaisin mökilleni. Kun tällaista tapahtuu suhteen alussa, niin sen olisi pitänyt
      soittaa hälyytyskelloja, mutta mikä on se voima, joka saa miehen palaamaan.
      Ne on ne kirotut sukupuolihormonit. Niitten vuoksi on moni poika joutunut
      hankaluuksiin. Minäkin olen menettänyt rutkasti rahaa naisten takia.
      2023 alusta lait muuttuivat älyttömiksi. Alastonkuvan lähettäminen
      katsottiin kajoamiseksi kuulusteluissa. Siitä on minimirangaistus neljä kk
      ehdotonta vankeutta. Onneksi asia käsiteltiin sovittelutoimistossa.
      Samassa taloudessa asuminen johtaa useimmiten konflikteihin, joten suosittelen etäsuhdetta eli tapaamista silloin tällöin.

• Anonyymi

sammaa mieltä. psykiatrit oikein mielellään kirjoittaa: PARANOIDINEN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2344
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2070
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      2033
    4. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      73
      1715
    5. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1700
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      197
      1560
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1281
    8. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      81
      1193
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1154
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1113
    Aihe