Mielikuvaa kaivatustanne ikävä- palstan kommenttien ja aloitusten mukaan.
Olen todella usein huomannut keskustelun, jossa kaivattuni keskustelee hyvässä hengessä jonkun kanssa, jota luulee minuksi ( tunnisteita näkynyt). Toinen osapuoli varmaan luulee omaksi kaivatukseen. En ole mennyt härkkimään väliin vaikka kamala olo tulee. Usein keskustelija vastaa kaivatulle juuri ne oikeat sanat, joita kaivattu toivoo. Itse en niin välttämättä lausuisi. Lisäksi monet kaipaavat aloitukset on kuin minulta, mutta eivät silti ole. Seuraan vain sivusta
keskustelua, jossa ikään kuin keskustelen kaivattuni mielen mukaan. Tietäisin tuottavani kaivatulleni suuren pettymyksen kun hän tutustuisi oikeasti minuun. Pahalta tuntuu jo valmiiksi. Vain elävässä elämässä, ei kirjoitetussa, etenkään anonyyminä, nähdään totuus ihmisestä. Kun/jos joudun pitämään taukoa täältä ja muualtakin hän jää tänne keskustelemaan " minun" kanssani ja tilanne vääristyy entisestään.Yhteentörmäyksiä irl ei voi enää estää😢
Muistakaa että ette luo liikaa
62
510
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, mikä on mielikuva ja mikä on todellisuus. Minäkin olen miettinyt, että olisin pettymys. Tietysti sen huomaa sitten siinä oikeassa tilanteessa, mihin suuntaan mielipide kallistuisi.
- Anonyymi
Se on hyvä tiedostaa että itse on voi olla pettymys, mutta yhtä tärkeää, jos ei tärkeämpää on ymmärtää, että täältä valitsee luettavaksi ja uskottavaksi kommentit oman toiveiden mukaan. Ja ne eivät ole läheskään aina siltä kirjoittajalta, keneltä toivoisi. Täällä kirjoittaa paljon empaattisia ja "peilaavia" ihmisiä, jotka kirjoittavat vastauksia, joita toivovat kaivatultaan itse kuulevan. Vaikka tiedostaisivat, etteivät puhu sen" oikean" kanssa.
- Anonyymi
Nyt pilasit koko ikävä-palstan idean. Täällä luodaan valituista anonyymeistä kommenteista satuhahmoa, jonkalaisen kaivatun halutaan olevan kommentteineen, haluineen ja toiveineen. Ei sekoiteta todellisia ihmisiä tähän😋
- Anonyymi
Jos et ole huomannut, täällä on kuitenkin vähintään kahden kerroksen väkeä. On nämä ikuiset kuvittelijat ja sitten ihan oikeat ihmiset, jotka välillä tunnistavat toisensa, vaikka välillä itsekin mainitsevat ettei täällä voi ketään tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole huomannut, täällä on kuitenkin vähintään kahden kerroksen väkeä. On nämä ikuiset kuvittelijat ja sitten ihan oikeat ihmiset, jotka välillä tunnistavat toisensa, vaikka välillä itsekin mainitsevat ettei täällä voi ketään tunnistaa.
Tunnistajatkin tunnistavat väärin tai ristiin, koska juuri tällä palstalla tilanteet ja kaipaavat ovat usein samantyyppisiä. On varattuja, työpaikkaromansseja, kolmiodraamoja, sanomattomia sanoja, pitkiä katseita, tunnustamattomuutta, some- ym.tuttavuuksia, väärinkäsityksiä, ristiinmenemisiä, palstalla lausuttuja sanoja, jotka irl eivät toteudu jne. Siitä syntyy hieno soppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistajatkin tunnistavat väärin tai ristiin, koska juuri tällä palstalla tilanteet ja kaipaavat ovat usein samantyyppisiä. On varattuja, työpaikkaromansseja, kolmiodraamoja, sanomattomia sanoja, pitkiä katseita, tunnustamattomuutta, some- ym.tuttavuuksia, väärinkäsityksiä, ristiinmenemisiä, palstalla lausuttuja sanoja, jotka irl eivät toteudu jne. Siitä syntyy hieno soppa.
Totta!
- Anonyymi
Niin,illuusioita.
- Anonyymi
Ihan sama missä sen mielikuvan luo, kun ei pääse tutustumaan toiseen oikeasti. Samaa harhaa se on tuolla oman pääkopan sisällä :-D valitettavasti.
- Anonyymi
Totta. Jos sinulla on vaikka WA-yhteys, mutta et ole tavannut toista vielä livessä, edelleen se kaikki on vielä siellä oman pääkopan sisällä jos ei olla vielä tutustuttu toisiimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Jos sinulla on vaikka WA-yhteys, mutta et ole tavannut toista vielä livessä, edelleen se kaikki on vielä siellä oman pääkopan sisällä jos ei olla vielä tutustuttu toisiimme.
No ehkä wa on jo vähän enemmän kuitenkin todellista elämää kuin tämä palsta. On uskallettava antaa jopa oma numero ja kyllä siellä pitää osata keskustella ja kertoa jotain elämästään ja päivästään jne. Onhan siellä usein edes nimikin ja joku kuva. Ja siellä voi vaihdella kaikenlaisia muitakin kuvia. Kuka mitäkin haluaa. 😄
- Anonyymi
Mutta tämä paikka sekoittaa päätä ja mielikuvia entisestään. Luo haaveita, jotka romuttuvat väkisinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä wa on jo vähän enemmän kuitenkin todellista elämää kuin tämä palsta. On uskallettava antaa jopa oma numero ja kyllä siellä pitää osata keskustella ja kertoa jotain elämästään ja päivästään jne. Onhan siellä usein edes nimikin ja joku kuva. Ja siellä voi vaihdella kaikenlaisia muitakin kuvia. Kuka mitäkin haluaa. 😄
On se ainakin edistysaskel johonkin parempaan kuin tämä palsta, ei kaikkea voi ehkä heti vaatia ja saada. Täällä saa tyhjän pyytämättäkin ihan joka kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo mutta kenenkä nimi ja kuva. Tätä aikaa vaivaa jonkinlainen harhaanjohtajuus. Jopa työprofilleissa sallitaan nykyään feikkikuva ja kohta varmaan väärä nimikin. Saati sitten henkilökohtaisella puolella, mitähän voisi odottaa hmmm 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, et tunne ihmistä koskaan ellet tapaa ihmistä oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppia tuntemaan ihminen tekstillä keskustellen. Et voi olla tosissasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole todellakaan ihmisen tuntemista, kaukana siitä. Päinvastoin illuusioiden vahvistamista. Kuten some.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpäs sanonut niin sanoin että on se jo parempi alku kuin tämä palsta. Täällä on ihmisillä selkeästi hyvin vaikeita lukemiseen tai ymmärtämiseen liittyviä ongelmia. Mutta kun halutaan tahallaan ymmärtää väärin. Eiköhän siitä etene johonkin muuhun jos siitä tuntuu. Mutta täällä ei etene mikään yhtään mihinkään ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo mutta kenenkä nimi ja kuva. Tätä aikaa vaivaa jonkinlainen harhaanjohtajuus. Jopa työprofilleissa sallitaan nykyään feikkikuva ja kohta varmaan väärä nimikin. Saati sitten henkilökohtaisella puolella, mitähän voisi odottaa hmmm 🤔
Joo ja kaikkiahan kannattaa epäillä todellakin aina vain koska on niin epäluuloinen palstan harjojen vuoksi. Itse en kyllä ole ikinä vielä törmännyt feikkiin wa profiiliin, eli riippuu varmaan missä piireissä pyörii. Ja jos vaan epäilee kaikkea mikä liikkuu on parasta ettei edes yritä tutustua kehenkään. Se on hyvin raskasta kun alusta alkaen on sellainen syyttävä ja epäilevä ihminen, ne on oikeastaan kaikista raskaimpia ketä tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja kaikkiahan kannattaa epäillä todellakin aina vain koska on niin epäluuloinen palstan harjojen vuoksi. Itse en kyllä ole ikinä vielä törmännyt feikkiin wa profiiliin, eli riippuu varmaan missä piireissä pyörii. Ja jos vaan epäilee kaikkea mikä liikkuu on parasta ettei edes yritä tutustua kehenkään. Se on hyvin raskasta kun alusta alkaen on sellainen syyttävä ja epäilevä ihminen, ne on oikeastaan kaikista raskaimpia ketä tiedän.
Harhojen vuoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole todellakaan ihmisen tuntemista, kaukana siitä. Päinvastoin illuusioiden vahvistamista. Kuten some.
No miksi teillä kaikilla sitten on wa ja some, älkää käyttäkö. Sillähän tuosta pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sitten kannata luottaa mihinkään eikä kehenkään ja olla vaan omassa kuplassaan täällä palstalla vuosikaudet niin hyvin menee. 👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi teillä kaikilla sitten on wa ja some, älkää käyttäkö. Sillähän tuosta pääsee.
Wa-viestittely ja some ei toimi tutustumisessa kuin hetken, mutta toimii hyvänä viestintäkanavana jo tuttujen kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvalla on some tai wa ihmisten tutustumista varten. Vaan on viestintäkanava kuten lankapuhelin tai kirje ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko sinä olla tosissasi suu vaahdoten täällä omista totuuksista. En voi uskoa että olet herran jestas sentään. 🤔🤔 On taas kiihko päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko sinä olla tosissasi suu vaahdoten täällä omista totuuksista. En voi uskoa että olet herran jestas sentään. 🤔🤔 On taas kiihko päällä.
Keneksi mahdat luulla. Ei ole ap.ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvalla on some tai wa ihmisten tutustumista varten. Vaan on viestintäkanava kuten lankapuhelin tai kirje ennen.
Yleensä wa on kanava jonka kautta alkuun viestitään tai soitellaan ja sitten nähdään jos tuntuu niin miksei olis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä wa on kanava jonka kautta alkuun viestitään tai soitellaan ja sitten nähdään jos tuntuu niin miksei olis.
Niin, jos olis numero...🍑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos olis numero...🍑
No se pitää alkuun tietenkin jotenkin saada kyseiseltä ihmiseltä ja täältä sitä ei ainakaan saa se on ihan varmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Irmeli onkin Anneli ja työpaikan Seppo onkin Jarmo apua mitähän nyt teen kun alkoi pelottaa että kaikkien työntekijöiden nimet on valetta oikeasti. Kukaan ei ole sen niminen mitä väittää. Wa ryhmässä on siis vaan väärännimisiä työkavereita. 🙄😳 Ehkäpä menee vähän yli hilseen jo jutut nyt.
- Anonyymi
Vaikka jonkun muka tunnistaisi niin eiköhän jokainen ymmärrä, että keskusteluissa on usein monia eri osallistujia, eikä sekään joka jää keskustelemaan ole enää välttämättä se alkuperäinen keskustelija
- Anonyymi
Muista että et ole ilmiölle itsekään immuuni. Olet ihan hyvin voinut seurata kahden oikean henkilön toisensa löytämistä, kuvitellen toisen olevan kaivattusi. Tai molemmat saattoivat olla ihan vieraita. Täällä on paljon väkeä ja rakkauskuviot harvoin ovat kovin uniikkeja, sekä tunnisteet lopulta melko ympäripyöreitä kun niitä hetken miettii, siksi täällä on helppo lähteä seuraamaan sitä tähteä mikä itseä miellyttää.
- Anonyymi
Tiedostan tämän totta kai. Myös sen, että joku saattaa myös keskustella itsensä kanssa. Itsensä kanssa keskusteleminen onkin turvallisinta tunteiden purkua. Sitä itsekin harrastan. Mutta halusin nyt muistuttaa tämän toisenkin puolen näkemistä. Tiedän, että tuntuu epämukavalta ajatukselta. Itselläkin on tarve rakentaa ihmisistä oman mielen mukaisia. Niin kuin muillakin.
Ap.
Ap. - Anonyymi
Tämä on hyvä pointti.
Yleensä ottaen hyvä ohjenuora on: älä kuvittele oikeasti tunnistavasi ketään palstalla. Älä kuvittele, että JUURI SINULLE joku täällä kirjoittaa. Itsekin joskus menin lankaan, mutta sittemmin otin opikseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvä pointti.
Yleensä ottaen hyvä ohjenuora on: älä kuvittele oikeasti tunnistavasi ketään palstalla. Älä kuvittele, että JUURI SINULLE joku täällä kirjoittaa. Itsekin joskus menin lankaan, mutta sittemmin otin opikseni.Juuri näin. Tämä on paras tapa suhtautua palstaan minustakin.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostan tämän totta kai. Myös sen, että joku saattaa myös keskustella itsensä kanssa. Itsensä kanssa keskusteleminen onkin turvallisinta tunteiden purkua. Sitä itsekin harrastan. Mutta halusin nyt muistuttaa tämän toisenkin puolen näkemistä. Tiedän, että tuntuu epämukavalta ajatukselta. Itselläkin on tarve rakentaa ihmisistä oman mielen mukaisia. Niin kuin muillakin.
Ap.
Ap.Tiedän. Olen aika tarkka huomaamaan ja tunnistamaan ihmisiä. Muutaman kerran ollut sellaisia ketjuja, jossa aloitukseen olen antanut yhden ainoan kommentin kun olen tunnistanut lähes varmasti aloittajan. No aloittaja on tasan tarkkaan tiennyt keneltä kommentti oli, eikä vastannut siihen lainkaan. Sensijaan aloittaja itse on kommentoinut ihan eri suuntaan asioita häivyttääkseen minun kommentin. Onhan tuollaista aika kiva seurata kun keskustelu käydään lähinnä "ei järjellisen" kanavan kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap.
Ap.Itselle tässä ei ole mitään epämukavaa, pidän tätä paikkaa enemmän viihteenä, jossa voin kokeilla ylidramatisoida todellisia tunteita ja seurata mihin sellainen veisi. Ymmärrän että kaikki eivät toki koe samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Olen aika tarkka huomaamaan ja tunnistamaan ihmisiä. Muutaman kerran ollut sellaisia ketjuja, jossa aloitukseen olen antanut yhden ainoan kommentin kun olen tunnistanut lähes varmasti aloittajan. No aloittaja on tasan tarkkaan tiennyt keneltä kommentti oli, eikä vastannut siihen lainkaan. Sensijaan aloittaja itse on kommentoinut ihan eri suuntaan asioita häivyttääkseen minun kommentin. Onhan tuollaista aika kiva seurata kun keskustelu käydään lähinnä "ei järjellisen" kanavan kautta.
Samanlaisia kokemuksia itsellä myös. Olen vastannut aloitukseen, jonka tiedän olevan tietyltä henkilöltä. Hän vastaa kaikkiin muihin, paitsi minun kommenttiini. Tiedä sitten johtuuko siitä, että tunnistaa, vai eikö vastaus miellytä. Kyseessä siis harkittu, asiallinen kommentti.
Itse teen harvoin aloituksia, mutta näen joskus jonkun toisen aloitukseen sanotun kommentin, jonka tekijän tunnistan. Tekisi mieli vastata, mutta en viitsi, koska en ole aloittaja. Etten sotke enempää. Voihan olla että se ei minua koskekaan, vaikka siltä vaikuttaisi.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselle tässä ei ole mitään epämukavaa, pidän tätä paikkaa enemmän viihteenä, jossa voin kokeilla ylidramatisoida todellisia tunteita ja seurata mihin sellainen veisi. Ymmärrän että kaikki eivät toki koe samoin.
Tämä on myös ihan hyvä asenne suhtautua palstaan. Siihen sopii mainiosti.
Ap.
- Anonyymi
Ainut keino varmistua YHTÄÄN MISTÄÄN on jutella sen kaivatun kanssa oikeassa elämässä. Täällä kirjoitteleminen on pelkkää leikkiä, päiväunelmointia ja itsepetosta.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kasvokkain oikeassa elämässä. Ei anonyymien viestimien kautta tai somessa tai viestipalveluissa. Jos siis on tarve jostain varmistua. Kaikilla ei täällä ole.
Ap. - Anonyymi
Laitetaan isot kirjaimet että kaikki varmasti ymmärtää että nyt on tosi kyseessä ja minä tiiän nämä jutut.
- Anonyymi
Jo on gubbella taas höpinät itsensä kanssa 🙈
- Anonyymi
No Ap ja muut täällä juurikin sellaisia kunnon jankkaajia ettei kyllä tosielämässä jaksaisi yhtään. Saa jo ihan tarpeeksi huonon vaikutelman täällä. Riittäisi jo tuo jankkaus ja minä tiedän ja minä olen oikeassa, en jaksa sellaisia. Ettei yhtään edes haluta ymmärtää mitä muutkin ihmiset voisivat tarkoittaa. Raskaita ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Ap ja muut täällä juurikin sellaisia kunnon jankkaajia ettei kyllä tosielämässä jaksaisi yhtään. Saa jo ihan tarpeeksi huonon vaikutelman täällä. Riittäisi jo tuo jankkaus ja minä tiedän ja minä olen oikeassa, en jaksa sellaisia. Ettei yhtään edes haluta ymmärtää mitä muutkin ihmiset voisivat tarkoittaa. Raskaita ihmisiä.
Ja minä voin olla vaikka kaivattusi jos sinulla sellainen on. Ootko miettinyt?
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä voin olla vaikka kaivattusi jos sinulla sellainen on. Ootko miettinyt?
Ap.Et todellakaan ole, siitä olen kyllä sata varma. Hän ei täällä ole eikä ainakaan tähän aikaan voisi mitenkään olla koko päivää kirjoittamassa. Enkä itse asiassa kaipaa enää ketään.
- Anonyymi
No tuo aloituskin on jo kuin opettaja karttakepin kanssa että muistakaa nyt että....minä olen puhunut ja olen vain ja ainoastaan oikeassa eikä kukaan muu tiedä mitään. Jos joku uskaltaa olla eri mieltä edes vähän tai esittää lieventäviä asianhaaroja tulen ja lyön kepillä sormille. 😳😂🙈
- Anonyymi
Niinpä taidan olla😉
Ap.
- Anonyymi
Oletkohan hieman itsekeskeinen. Itse en ainakaan ota näitä tosissaan ja tunnisteet voi osua moneenkin, vaikka kuvittelisi olevansa niin uniikki keskustelija täällä.
Kaivannut monia. Parhaillaan olen taas ihastunut uuteen ihmiseen 😀- Anonyymi
Miksi itsekeskeinen? Kun yleisesti otin keskusteluun asian.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itsekeskeinen? Kun yleisesti otin keskusteluun asian.
Ap.Mutta et kyllä kestä yhtään eriävää mielipidettä kun huomaa että ei voi olla noin ei kun se menee juurikin miten minä sanon ja koen. Ehkei kannata keskusteluja aloittaa jos ei halua monenlaisia mielipiteitä ja myös osoita ymmärtävänsä muitakin että joo kyllähän se toki noinkin osaltaan on. Keskustelu on dialogia eikä monologia ja vaan oman mielipiteensä jankuttamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et kyllä kestä yhtään eriävää mielipidettä kun huomaa että ei voi olla noin ei kun se menee juurikin miten minä sanon ja koen. Ehkei kannata keskusteluja aloittaa jos ei halua monenlaisia mielipiteitä ja myös osoita ymmärtävänsä muitakin että joo kyllähän se toki noinkin osaltaan on. Keskustelu on dialogia eikä monologia ja vaan oman mielipiteensä jankuttamista.
Olen vastannut todella moneen eriäväön kommenttiin juuri noin. Mun kommentit on niitä missä lukee ap. Muut saman mieliset ei ole multa.
Ap.
- Anonyymi
Loin täällä päähäni harhan että hänkin tykkäisi. Arvatkaa vituttaako ja nolostuttaako?
- Anonyymi
Sama harha se on kaikilla hakusessa eikä siinä mitään pahaa ole. Tässä vain totean, että ihmisestä ja hänen persoonastaan tulee väärä illuusio täällä. Itsekin olen luullut ihan vääriä kommentteja itselleni sanotuksi ja sitten tajunnut, että olin luullut ihan väärin. Tarkoitus oli sanoa, että on kamalaa, kun luullaan muuksi kuin on. Kuin olisi naamiaisissa ja näkee kun kaivattu tanssii ihan väärän kanssa vaikka luulee että kyse on itsestä. Tuntuu aika pahalta sekin.
Ap.
- Anonyymi
Lääkkeet suuhun ja nopsaa. 🫣
Kuulostaa vainoharhaiselta.
Älä usko kaikkea mitä mielesi tuottaa!
Toivottavasti kaikki hyvin.- Anonyymi
Tämä ketju on juurikin aloitusta myöten ihan harhaa ja kehenkään ei voi luottaa ja kaikkien nimet ja kuvat on valetta. Aika vaikeaa tulee elämä olemaan tuolla asenteella. Toki on hyvä säilyttää varovaisuus mutta yli epäluuloisia ihmisiä ei kukaan jaksa jos siihen epäluuloisuuteen ei ole aitoja ja vakavia perusteita. Jos joku pyytää rahaa netissä on huijari tai puhuu joka toinen päivä ihan eri juttuja on varmaan huijari mutta joskus on vaan ainakin jonkun aikaa luotettava ja jos toisin todistetaan niin sitten epäillään.
- Anonyymi
Kaikki on okei Hani. Ei mitään outouksia enää. Tuli vaa vähän liioiteltua siivoamises🩷
- Anonyymi
Kaikki on hyvin täällä päässä. :) Toivottavasti aloitus ei aiheuttanut pahaa mieltä.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ketju on juurikin aloitusta myöten ihan harhaa ja kehenkään ei voi luottaa ja kaikkien nimet ja kuvat on valetta. Aika vaikeaa tulee elämä olemaan tuolla asenteella. Toki on hyvä säilyttää varovaisuus mutta yli epäluuloisia ihmisiä ei kukaan jaksa jos siihen epäluuloisuuteen ei ole aitoja ja vakavia perusteita. Jos joku pyytää rahaa netissä on huijari tai puhuu joka toinen päivä ihan eri juttuja on varmaan huijari mutta joskus on vaan ainakin jonkun aikaa luotettava ja jos toisin todistetaan niin sitten epäillään.
Tarkalleen ottaen ap.ei ole tuollaisia väittänyt vaan jotkut muut ketjussa.
- Anonyymi
Täällä on ihan kivaa häröillä, oletan että palstailua ymmärretään myös sellaiseksi, eikä lähdetä analysoimaan minunkaan sielunmaisemaa sen pohjalta mitä tänne kirjoittelen.
- Anonyymi
No häröile menemään vaan jos se iloa tuottaa 😀.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Tämän aloituksen pointti oli just tuo.Ettei kannata analysoida kenenkään sielunmaisemaa tän palstan perusteella :)
Ap.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010306K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2445993Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735424PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955048Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193315Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142622
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172434- 282284
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822217