Tässäkö tää oli

Anonyymi-ap

Olikohan tänään viimeinen kerta, kun juteltiin? Mun tulee ihan järkyttävä ikävä sua 😭 En olisi ikinä uskonut, että näin voisi käydä. Tunnen itseni ihan naurettavaksi 🤡Pakkohan tän onkin loppua, mä oon varattu nainen ja sä mun asiakas ja mä oon saattanut kuvitella tän yhteyden, mutta mun sydän on silti riekaleina. Susta kiinni pitäminen olis todella itsekästä ja moraalisesti arveluttavaa. Kaikkea hyvää sulle jatkoon 🩷

7

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei ollut mikäli se on minusta kiinni.

• Anonyymi

Haluat jonkun toisen oman, voi sua eikö riitä vapaita naisia.

• Anonyymi

Sä tiedät, mitä pitää tehdä? Mä teen sen, mitä pystyn, mut se ei oo paljoa ja on osittain sattumaa🤷 Ja ennen kuin lynkkaajat pääsette enemmän vauhtiin, niin asiat ei oo ihan noin mustavalkoisia 😔

• Anonyymi

Varattuna ihastusta ei kannata ruokkia, ellei kotona ole puolin ja toisin puhuttu erosta.

• Anonyymi

No ei varmaan ole puhuttu ihan päinvastoin vaan että ihanaa kaikki hyvin, just näitä petollisia pettäjiä jotka ei osaa erota ikinä ennen kuin on uusi sänky ja asunto valmiina odottamassa. Tosi säälittävää ja surullista. 🫤🫤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmaan ole puhuttu ihan päinvastoin vaan että ihanaa kaikki hyvin, just näitä petollisia pettäjiä jotka ei osaa erota ikinä ennen kuin on uusi sänky ja asunto valmiina odottamassa. Tosi säälittävää ja surullista. 🫤🫤

Ja tärkeintä se uusi asunnon omistaja

• Anonyymi

Ihan kiva juttu mutta tarviiko asiasta tehdä 10 aloitusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1600
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      76
      1241
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1135
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      53
      919
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      891
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      878
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      868
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      803
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      802
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe