Uusille taksikuskeille opetetaan, ettei naista minihameessa saa koskea

Anonyymi-ap

Uusille taksikuskeille opetetaan, ettei naista minihameessa saa koskea – näin taksiyhtiöt pyrkivät estämään ahdistelua

Poliisin mukaan ilmoituksia seksuaalisista teoista on tullut myös taksikyydeistä, joiden tiedot ovat jäljitettävissä sovelluksesta.

Että kiitos vaan tästäkin Keskusta, eritoten Sipilä ja Berner. Vaaliuurnilla tämä taatusti muistetaan!

https://yle.fi/a/74-20139125

36

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässäkin uutisessä näkyy mitä seurasi Keskustan tekemästä taksiuudistuksesta. Uudistuksesta joka liki täysin tuhosi suomalaisen taksijärjestelmän.

      https://www.seiska.fi/katso/iida-ketola-avautuu-taksiraiskauksestaan-nain-han-on-toipunut/1653421

      • Anonyymi

        niih-kyll siitä toipuu sano lestapappa kun lasten kammarista tuli....

        googlaa aiheesta vaan

        lestaadio pedofilia


    • Anonyymi

      Tämä Harakan malli, kuten sanoi itse tekevänsä uudet säännöt.
      Kyllä minäkn aikanaan opiskelu aikaan olin taksi suharina, ja jouduin naimaan useitakin naisia kun vaativat, ei minua haitannut. Miksi naiset noin herkkiä sitten. Ainahan meitä miehiä naitattaa, mieliasentoni takaa päin kun pylly pystyssä.

      t: Jorma 30 cm

      • Anonyymi

        Sitten heräsit käsi potassa, vedit kellon ja veit kissan ulos? Kannattaa rajoitta sitä aikuisviihteen katomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten heräsit käsi potassa, vedit kellon ja veit kissan ulos? Kannattaa rajoitta sitä aikuisviihteen katomista.

        Voi poika rukka sinua, olet tasolla ettet ole ollut bnaisen päällä koskaan -aikuisviihteestä- kerrot. Aikuisviihde teille, sitä katsotte silmät silorenkaina. Kyllä meikäläinen kokee nänä itse ei tarvetta katsella toisten panoja.

        t: Jorma 35 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi poika rukka sinua, olet tasolla ettet ole ollut bnaisen päällä koskaan -aikuisviihteestä- kerrot. Aikuisviihde teille, sitä katsotte silmät silorenkaina. Kyllä meikäläinen kokee nänä itse ei tarvetta katsella toisten panoja.

        t: Jorma 35 cm

        Tuli 5 cm liikaa.

        t: Jorma 30 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi poika rukka sinua, olet tasolla ettet ole ollut bnaisen päällä koskaan -aikuisviihteestä- kerrot. Aikuisviihde teille, sitä katsotte silmät silorenkaina. Kyllä meikäläinen kokee nänä itse ei tarvetta katsella toisten panoja.

        t: Jorma 35 cm

        Kiertokulku jatkuu? Käsi potassa, kellon vetäminen ja kissa ulos. Lopeta jo se pornon kattelu, känsittyy käsi.


      • Anonyymi

        Onhan suostumus vain kunnossa? Sitähän tuossa uutisessakin painotetaan uusille monikulttuurisille taksikuskeille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli 5 cm liikaa.

        t: Jorma 30 cm

        Ootkos majuri missin kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli 5 cm liikaa.

        t: Jorma 30 cm

        Maailman lyhin persutrolli.

        Päästä varpaisiin 30 cm.


    • Anonyymi

      Tässä näkee kun ali-ihmiset päästetään vapaiksi.

    • Anonyymi

      Kuormasta ei saa nauttia, enään missään.

    • Anonyymi

      Keskusta saa ottaa tämänkin himmelin omiin nimiinsä, maalaisjärki on kadonnut ajat sitten.

    • Anonyymi

      Kaikkia pääosin nainen naitattaa paitsiHOMOJA. Täällä nämä Sateenkaarilaiset yrittää omaa politiikkaansa tuoda esille, ettei saa naista naida vaikka nainen haluaakin. Ei se syntiä naista naida.

      • Anonyymi

        Halut ne on hiirelläkin. MutteiHomoilla.


      • Anonyymi

        Kaikkia pääosin nainen naitattaa paitsiHOMOJA.


    • Anonyymi

      Mutta kuitenkin taas oikeudessa sanotaan. Minä ei ymmärtä, minä ei tietä, minä kulturi saa tehtä jos nainen ei pukeutu oikea.

    • Anonyymi

      "monikulttuurisuus on rikkaus. ei mulla muuta". Vai miten se virallinen mantra menikään?

      • Anonyymi

        joko se lukee Presitentin linnassa katolla kyltissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joko se lukee Presitentin linnassa katolla kyltissä?

        Vaaleanpunaisilla neon kirjaimilla?


    • Anonyymi

      YLE: Näin useita naisia raiskannut taksikuski peitti jälkensä...

      https://yle.fi/a/74-20150172

      Osaavatko kepulaiset edes hävetä taksiuudistustensa aiheuttamia tragedioita?

      • Anonyymi

        Huono hävetä demari Harakan uudistusta jonka sanoi tekevänsä. Eikö tehnytkään?
        Sanoi heittäneensä entisen atlantin aaltoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono hävetä demari Harakan uudistusta jonka sanoi tekevänsä. Eikö tehnytkään?
        Sanoi heittäneensä entisen atlantin aaltoihin.

        Eiköhän ihan faktojen valossa tämä Suomen taksijärjestelmän tuhonnut uudistus ollut ihan 100% keskustan oma pikku hanke. Ja hyvin harvoin puolustelen Harakkaa joka yksi Suomen turhimpia ministereitä koskaan.


    • Anonyymi

      Entä meneekö oppi perille? Vähän pelkään pahaa ettei mene.

    • Anonyymi

      Surullista että elämme Suomessa missä naisten ei ole enää turvallista matkustaa yksin taksissa. Missä kohdin yhteiskunnassa mentiin niin pahasti pieleen ja miksi keskusta on tukenut tätä kehitystä suomalaisessa yhteiskunnassa?

      • Anonyymi

        Nainen on pillunkantoteline. Sanna toi sen elävästi esille. Miesten naitavana


    • Anonyymi

      On kyllä ihan syvältä!! Pitääkö näille opettaa kädestä pitäen miten meillä🤔?

    • Anonyymi

      Kuka opettaisi ton maaseudun pankkopojille?

    • Anonyymi

      Mitkään opetukset muslimeille eivät tepsi vaan ovat silkkaa ajanhukkaa ja tyhmää itsepetosta. Koraani käskee raiskata ja tappaa, joten se siitä.

    • Anonyymi

      Tuossa tilaisuudessa suomalinen nainen yrittää opettaa Helsingin muslimitaksikuskeille etteivät saa raiskata naisia. Luulevatko nuo että muslmit muka kuuntelivat tai kunnioittaisivat sitä mitä vaalea nainen heille puhuu ja opettaa?

    • Anonyymi

      Juha Sipilä koulutuspäällikkö?

      • Anonyymi

        Juha Sipilä henkilöstöhallinta, palkkaus ja rekrytointi?


    • Anonyymi

      Tänäänkin?

    • Anonyymi

      Suomenlippu turvallisen taksin tunnus

    • Anonyymi

      Muslimi taksikuskit ovat tottuneet vain jätesäkkeihin, joita on hankala koskea ja joilla on miespuolinen saattaja mukana. Idioottiuskonnon edustaja ei käsitä kuin idiotismia.

    • Anonyymi

      kempeleen johto sanoo?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe