Suomen kansan pitäisi kääntyä Jumalan puoleen, niin kaikki kääntyisi hyväksi.
Suomea hallinnoi Paholainen tällä hetkellä
25
119
Vastaukset
- Anonyymi
Niin muutoin tännekin tulee sota ja alkaa viattomien tappaminen.
Sitten se ole enää niin kivaa. - Anonyymi
Kaikella on kohtalonsa. Suomi on vanha kansa jonka joukossa on ehkä muita Vedenpaisumuksesta selvityneitä kuin Nooa jälkeläisineen. Sillä Nooan lisäksi taivaaseen temmattiin joitakin Vedenpaisumusta pakoon jotka myöhemmin palasi maan pinnalle asumaan.
Näistä kansoista Koraani sanoo: ANNAMME HEIDÄN HUVITELLA HETKEN AIKAA.....
Mutta todellinen voitto tulee olemaan NOOAN JÄLKELÄISILLÄ. Seem, Haam ja Jaafet. Näille Nooa periytti korkeat moraalivaatimukset. Ja esim. Buddhalaiset ovat Nooan moraalia seuraava kansakunta.
Huvittelevia ovat Suomen lisäksi mm. Japani ja USA. Sitä en ole tutkinut kuitenkaan vaan arvioin silmämäärältä.
On pitkä Heenokiin asti ulottuva perinne korkean moraalin omaksumisesta.
Ja Jumalan Henki liikkui Syvyyden yllä ja Jumala sanoi Tulkoon valo! Siitä lähtien on Pyhä Henki tarkkaillut jokaista tekoa, ajatusta ja sanaa. Me olemme alati Jumalalle näkyviä tekoinemme, mutta emme voi KOHTALOA KÄÄNTÄÄ TOISEKSI.
Suomi saattaa olla Googin joukkoon kuuluva Mesek. Tuo joukko vajoaa hautakuoppaan. Profeetta Hesekiel on kirjoittanut kohtalomme.
Auttaako kääntymys on hyvin epäselvää jos venkoillaan puolelta toiselle niin kuin Paavi päätteli jo 1200 luvulla. Hurskas kun tarvitsee apua mutta luopio heti kun pääsee niskan päälle.
Aikanaan hauskan pito loppuu. Siihen kutsuttiin jo 2013 sen jälkeen kun oli kuultu Shofar torvet ilmakehässä, mutta esim. Manasse ei suostunut eikä muutkaan. Jos nyt kutsutaan uudemman kerran vielä esim. 2028 tai 2033 niin kansa tuskin kuulee sittenkään.- Anonyymi
Kannattaisiko katsoa mitä Raamattu sanoo, 1 moos 7; 13 Juuri sinä päivänä Nooa sekä hänen kolme poikaansa Seem, Haam ja Jafet, hänen vaimonsa ja hänen kolmen poikansa vaimot menivät arkkiin.
Muuallakin Raamatussa kerrotaan vain seitsemästä, 7 ihmisestä, kaikki Noan sukua.
Olettamuksille se ei anna sijaa.
Muutenkin täsyin maalikon kannanotto, vailla näyttöjä.
Selvitä kuitenkin kaikkein pahin mokasi, mikä tai kuka se valo oli? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko katsoa mitä Raamattu sanoo, 1 moos 7; 13 Juuri sinä päivänä Nooa sekä hänen kolme poikaansa Seem, Haam ja Jafet, hänen vaimonsa ja hänen kolmen poikansa vaimot menivät arkkiin.
Muuallakin Raamatussa kerrotaan vain seitsemästä, 7 ihmisestä, kaikki Noan sukua.
Selvitä kuitenkin kaikkein pahin mokasi, mikä tai kuka se valo oli?Kahdeksan yhteensä...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä kuitenkin kaikkein pahin mokasi, mikä tai kuka se valo oli?joo mutta fakta on et veden paisumuksetsesta selvisi muitakin turha yrittää venkoilla esim lisko ihmiset ite oon lisko ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo mutta fakta on et veden paisumuksetsesta selvisi muitakin turha yrittää venkoilla esim lisko ihmiset ite oon lisko ihminen
koska minulla on silmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä kuitenkin kaikkein pahin mokasi, mikä tai kuka se valo oli?edelleenkin teillä on tekemättä pallo synnistä parannus esim koraanilaiser ei oo tehnyt syntiä ja heillä on kristittyihin nähden huokeampi kuin kamelin mennä neulan silmästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edelleenkin teillä on tekemättä pallo synnistä parannus esim koraanilaiser ei oo tehnyt syntiä ja heillä on kristittyihin nähden huokeampi kuin kamelin mennä neulan silmästä
Heille jeesus toi maailmaan evankeliumin ja oli profeetta kiellätkö sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
wasadau anna laa ilaha illalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
edelleenkin teillä on tekemättä pallo synnistä parannus esim koraanilaiser ei oo tehnyt syntiä ja heillä on kristittyihin nähden huokeampi kuin kamelin mennä neulan silmästä
Esim muslimi tietää hengessä et on väärin puhua toisille jos joku istuu välissä seura puheen aikana kun puhuja puhuja puhuu ihmiset höpöttää koko ajan esim lapset ei oo usko vaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim muslimi tietää hengessä et on väärin puhua toisille jos joku istuu välissä seura puheen aikana kun puhuja puhuja puhuu ihmiset höpöttää koko ajan esim lapset ei oo usko vaisia
kerran kuuntelin suvi seuroja mekasta minareetista lähetetty lähetys kuulosti samalta kuin suvi seura roissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerran kuuntelin suvi seuroja mekasta minareetista lähetetty lähetys kuulosti samalta kuin suvi seura roissa
Jommat kummat oli väärässä tai sitä suvosten puhuja oli muslimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jommat kummat oli väärässä tai sitä suvosten puhuja oli muslimi
tai ainakin ääni söi sit lapsilta ruokaa meni sitä rukoilemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska minulla on silmät
neulan silmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
neulan silmät
niistä menee silmä lasit korville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä kuitenkin kaikkein pahin mokasi, mikä tai kuka se valo oli?nyt tarvitaan hoito miehiä oot hoidon tarpeessa saat seura kunnan edessä tunnustaa syntisi kaikki riettaat ajatukset ja mielen viat voitko edes koskaan tehdä parannusta ylpeyden pöhössä ryvettynyt sieluksi ei kaipaa kuin selkä saunaa jonka ukko yli jumala sulle joku päivä järjestää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt tarvitaan hoito miehiä oot hoidon tarpeessa saat seura kunnan edessä tunnustaa syntisi kaikki riettaat ajatukset ja mielen viat voitko edes koskaan tehdä parannusta ylpeyden pöhössä ryvettynyt sieluksi ei kaipaa kuin selkä saunaa jonka ukko yli jumala sulle joku päivä järjestää
Minä tiedän sinun tekosi ja työsi ja kärsivällisyytesi, ja ettet pysty pahoja sietämään, ja koettelit niitä, jotka sanovat
sieluistaan että apostoleja olisivat, eivätkä ole, ja havaitsit heidän olevan valhetta
Ja kärsivällisyyttä sinulla on, ja olet kestänyt minun nimeni tähden, etkä väsynyt.
Mutta minulla on sinua vastaan, että olet jättänyt ensimmäisen rakkautesi.
Muista, mistä olet tullut ulos, ja tee ensimmäisiä tekoja, ja jos et, minä tulen yllesi ja poistan menorasi, ellet tee parannusta.
Mutta se sinulla on, että vihaat nikolaita’n tekoja, niitä, joita minä vihaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta muslimit kieltää sen et se oli jumalan poika mutta taas toisaalta jeesus käyttää itsestään nimitystä profeetta
Mutta hän sanoi, ”amen, minä sanon teille, ettei profeetta ole hyväksytty hänen kaupungissaan”. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta muslimit kieltää sen et se oli jumalan poika mutta taas toisaalta jeesus käyttää itsestään nimitystä profeetta
Mutta hän sanoi, ”amen, minä sanon teille, ettei profeetta ole hyväksytty hänen kaupungissaan”.Alla patria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alla patria
onois vaan sanonut suoraan et tulee tupen rapinat
Heil Satan!
- Anonyymi
No nyt on melko sekopäinen ketju.
- Anonyymi
Otsikon mukainen.
- Anonyymi
Allah on suuri ja Mohammed Hänen profeettansa !!!
- Anonyymi
Allah laskeutuu pian suomeen. Oletteko valmiita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119