Kaikille ei riitä pedofiilijahtia kun natsitkin eivät ole vielä ilmaantuneet Suomen kamaralle. Jotain aamuhupsuttelua kuitenkin täytyy pitää näin vaalien alla yllä!
Nyt kun voi tienata 5000e/kk etätyöllä, niin ei YLE:ltä irtisanotuilla ole mitään hätää!
10
95
Vastaukset
- Anonyymi
YLE vähentää työntekijöitä ja se tarkoittaa ;
- että on Paljon Vähemmän PerusSuomalaisten HAUKKUJIA - !- Anonyymi
Tulee menemään ihan päin vastoin. Näiden leikkausten jälkeen voit olla varma, että joka ikinen risahdus mitä Persut päästää tullaan uutisoimaan erittäin negatiivisessa valossa.
- Anonyymi
Nyt aamulähetykset👎 ! Vähempi riittäisi kun sit A studiossa samoja ja mikä sunnuntai uutuset aivan👎! Vähempi riittäis samojen uutisointijen kaa!! Uutiset täytyy olla mutta jokapuolentunnin välein aamulla !! Ohjelmat???
- Anonyymi
Jos haluat tappaa perinteet, valitse persuilu.
Kuuluttajat pois, sisällöt pois. Sitten vempulat vielä ruikutatte täällä? V-u mitä "kansaa"...- Anonyymi
Herää jo esihistoriasta nykyaikaan ilman vanhanaikaisia kuuluttajia. Et muutenkaan ole sitä porrasta joka veroja maksaa yhteiseen kassaan.
- Anonyymi
Joku Ketonen Friikkilä haastattelee yhtä ihmistä, niin 40 lusmua tarvitaan ohjelman suoltamiseen. Motoman tekee kaiken yksin!
- Anonyymi
vois vähentää myös kaikki vasemmistoa/islamia ylistävät ohjelmat
- Anonyymi
Mitäs ne kommakot täällä ulisee älämölöään? Onko pedarin ja natsin metsästys vielä kesken+ Entä rasistit?
- Anonyymi
Nytkin levyraadissa huutaa joku verkkariri-homo " et sää äälyy mun käytettyy peräää" ,mulli-vainaan äänellä mikä tuotetaan syntikalla. Muinoin kaikki tuon ääniset vasikat sai ktvestä!
- Anonyymi
Hannun ja Tapsan hommat vapautui seuraaville sukupolville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1093253Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5202654- 891693
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821294Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151072- 84993
- 35986
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal90935- 71871