Yhdeksään joukkueeseen mahdollisesti kutistuva Mestis Hokin konkurssin myötä on sarjan loppu.
Nyt on aika miettiä luovasti Mestiksen ja Suomi-sarjan mahdollisuuksia ja tehdä sellaiset sarjat, joissa on ennen kaikkea taludellisesti mahdollista pärjätä.
Urheilullista puolta on turha murehtia, jos Mestis-seura toisensa jälkeen menee konkurssiin.
Nyt on mietittävä esim Suomi-sarjan neljän parhaan joukkueen kykyä pelata Mestiksessä ennen kaikkea taloutensa puolesta. Jos tämä asia on kunnossa, niin ainakin Etelä-Suomesta tulevat joukkueet saavat kokoon myös tyydyttävän hyvät pelilliset joukkueet.
Nyt tarvitaan liitolta nopeita ratkaisuja, jotta Suomi-sarja jengit vouvat hankkia rahoituksen ja pelaajat ensi kautta varten.
Mestikseen tarvitaan 12 jengiä mielenkiinnon ylläpitämiseksi
Anonyymi-ap
3
147
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sieltä Pyry nosteta Hokin tilalle ja jatketaan kymmenellä joukkueella. Sitten tulevan sarjauudistuksen myötä kenties se 12 kun Liiga vähentää joukkuemääräänsä.
- Anonyymi
Mielummin Jukurit, Pelicans, Sport ja HPK Liigasta mestikseen
- Anonyymi
Neljä vii estä vaan, Pelicans, Jukurit, JYP ja Kärpät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893412
- 1033076
- 532292
- 211812
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61638Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384