Nyt hallituspuolueella on pedofiilejäkin ehdokkaana.
Mistä tämä epäinhimillisten ihmishirviöitten joukko on löytynyt ?
76
970
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi aika alkaa puhua suoraan.
Onko vai ei? Tuo nyt todistetut j tuomitut esiin tai jätä sikseen jos perustat huhuihin!
- Anonyymi
Meeppä taas lapsia kuvaamaan!
Anonyymi kirjoitti:
Meeppä taas lapsia kuvaamaan!
Olen paljonkin kuvannut lapsia niin omia kuin tuttujenkin. Ei siinä ole mitään moittimista!
- Anonyymi
Löytyyhän kyllä noita vieläpä todella monta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hs-nelja-kuntavaaliehdokasta-tuomittu-lapseen-kohdistuneista-seksuaalirikoksista/8155288 Anonyymi kirjoitti:
Löytyyhän kyllä noita vieläpä todella monta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hs-nelja-kuntavaaliehdokasta-tuomittu-lapseen-kohdistuneista-seksuaalirikoksista/8155288Kansa valitsee keitä haluaa asioistaan päättämään!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olen paljonkin kuvannut lapsia niin omia kuin tuttujenkin. Ei siinä ole mitään moittimista!
Ja ne kuvat kävi poliisi hakemassa sinulta pois. Paljonko tuli lusittavaa ?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kansa valitsee keitä haluaa asioistaan päättämään!
Miksi vaihdoit keskustelun puheenaihetta?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vaihdoit keskustelun puheenaihetta?
Kyse oli vaaleista alkuun ja siitä oli kyse myös kommentissani! Pysyin siis aiheessa!
Olen useasti ottanut esiin sen suurimman ongelmamme, miten saamme lisää tuottavaa yritystoimintaa, se kun on nykyisen rahapulatilanteen ainoa pelastus! Kun siihen olen ehdotuksia kysynyt niin Lyyli katras vaikenee tyystin. Eikö teillä ole siihen minkään sortin ajatusmalleja?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kyse oli vaaleista alkuun ja siitä oli kyse myös kommentissani! Pysyin siis aiheessa!
Olen useasti ottanut esiin sen suurimman ongelmamme, miten saamme lisää tuottavaa yritystoimintaa, se kun on nykyisen rahapulatilanteen ainoa pelastus! Kun siihen olen ehdotuksia kysynyt niin Lyyli katras vaikenee tyystin. Eikö teillä ole siihen minkään sortin ajatusmalleja?Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olen useasti ottanut esiin sen suurimman ongelmamme, miten saamme lisää tuottavaa yritystoimintaa, se kun on nykyisen rahapulatilanteen ainoa pelastus! Kun siihen olen ehdotuksia kysynyt niin Lyyli katras vaikenee tyystin. Eikö teillä ole siihen minkään sortin ajatusmalleja?Niin aloituksessa oli "Nyt hallituspuolueella on pedofiilejäkin ehdokkaana."
Ja sinä olit sitä mieltä kansaa äänestää ketä haluaa. Näinhän se menee ja edes ihmetellyt tuollaisia ehdokkaita. Etkös sinä joskus kysynyt muilta kokemuksia äitien pieksennästäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Satojen hiljaa mene Filippiineille ja jää sinne
Anonyymi kirjoitti:
Niin aloituksessa oli "Nyt hallituspuolueella on pedofiilejäkin ehdokkaana."
Ja sinä olit sitä mieltä kansaa äänestää ketä haluaa. Näinhän se menee ja edes ihmetellyt tuollaisia ehdokkaita. Etkös sinä joskus kysynyt muilta kokemuksia äitien pieksennästäkin.Äänestyksessähän kysytään juuri kansan mielipidettä. Demokratiassa kansan pitää saada mitä kansa haluaa!
Jos ihmiset haluavat pedoja niin niitä valitaan! On tosin vaikeaa uskoa jotta suuri osa haluaisi, vaan kansa valitsee! Äänestäähän joku vasemmistoakin😡😡Anonyymi kirjoitti:
Ja ne kuvat kävi poliisi hakemassa sinulta pois. Paljonko tuli lusittavaa ?
Miksi poliisi olisi kiinnostunut vaikkapa lasten synttärikuvista tai pihakuvista heidän keinuessaan pihakeinussa? Sinulla on likainen mielikuvitus ja toivot muiden olevan kaltaisiasi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Olen useasti ottanut esiin sen suurimman ongelmamme, miten saamme lisää tuottavaa yritystoimintaa, se kun on nykyisen rahapulatilanteen ainoa pelastus! Kun siihen olen ehdotuksia kysynyt niin Lyyli katras vaikenee tyystin. Eikö teillä ole siihen minkään sortin ajatusmalleja?Mitä v---tua sinä täällä mäkätät siitä tuottavasta yritystoiminnasta kun sinulla kerran on rahaa ja tietoa, painu keskuskauppakamarin ja SY;n pakeille ja laittakaa joutavana homehtuvat rahanne sinun jumalaisilla ideoillasi kasvamaan ja investoinnit käyntiin !
Anonyymi kirjoitti:
Mitä v---tua sinä täällä mäkätät siitä tuottavasta yritystoiminnasta kun sinulla kerran on rahaa ja tietoa, painu keskuskauppakamarin ja SY;n pakeille ja laittakaa joutavana homehtuvat rahanne sinun jumalaisilla ideoillasi kasvamaan ja investoinnit käyntiin !
Kyllä Keskuskauppakamari ja SY ovat asiasta tietoisia mutta niiden vaikutus osana demokratiaa, vastoin kuin ay mafia, on varsin olematon. Siksi pitää saada vasuritkin ajattelemaan mikä tosin vaikuttaa mahdottomalta tehtävältä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kyllä Keskuskauppakamari ja SY ovat asiasta tietoisia mutta niiden vaikutus osana demokratiaa, vastoin kuin ay mafia, on varsin olematon. Siksi pitää saada vasuritkin ajattelemaan mikä tosin vaikuttaa mahdottomalta tehtävältä!
Vasurit ajattelevat yhteisömyönteisesti ja vastuullisesti, siinä se ero. Et kuitenkaan vastannut itse kysymykseen, koska RAHAT ja TIETO ovat sinun mukaasi talouselämällä, oletteko aivan kykenemättömiä tekemään muuta kuin työttömyyttä ?
Anonyymi kirjoitti:
Vasurit ajattelevat yhteisömyönteisesti ja vastuullisesti, siinä se ero. Et kuitenkaan vastannut itse kysymykseen, koska RAHAT ja TIETO ovat sinun mukaasi talouselämällä, oletteko aivan kykenemättömiä tekemään muuta kuin työttömyyttä ?
En ole koskaan tehnyt työttömyyttä vaan aikoinaan työllistänyt yritykseni palvelukseen! Paljonko sinä olet työllistänyt muita kuin poliiseja ja vartioita?
- Anonyymi
On. Varsinkin kokoomuksessa ollaan taipuvaisia alkoholin liikakayttöön, naisten hakkaamiseen ja ahdisteluun, korruptioon, oman edun tavoitteluun, valehteluun, varasteluun jne
Anonyymi kirjoitti:
On. Varsinkin kokoomuksessa ollaan taipuvaisia alkoholin liikakayttöön, naisten hakkaamiseen ja ahdisteluun, korruptioon, oman edun tavoitteluun, valehteluun, varasteluun jne
Väitteesi tietysti kykenet tosiksi osoittamaan jonkun luotettavan tietolähteen avulla? Laitapa esiin, jotta voimme jatkaa keskusteluamme!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Väitteesi tietysti kykenet tosiksi osoittamaan jonkun luotettavan tietolähteen avulla? Laitapa esiin, jotta voimme jatkaa keskusteluamme!
Et ole näköjään seurannut aikaa yhtään. Ala vain perkaamaan julkaisuja. Näitä kokoomuksen toilailuja riittää ainakin 70 luvulta asti
Anonyymi kirjoitti:
Et ole näköjään seurannut aikaa yhtään. Ala vain perkaamaan julkaisuja. Näitä kokoomuksen toilailuja riittää ainakin 70 luvulta asti
Vasemmiston poppoo on huomattavasti parempi toilailussa mihin Kokoomus kykenee. Se, siis toilailu, tuppaa olemaan niitä harvoja asioita joissa vasemmisto on parempi oikeistoa!
Kannattaa mennä vielä taaksepäin -70 luvusta ihan 1918 vuoteen asti!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kansa valitsee keitä haluaa asioistaan päättämään!
Sen se tuleekin tekemään, ala nähdä painajaisia !
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vasemmiston poppoo on huomattavasti parempi toilailussa mihin Kokoomus kykenee. Se, siis toilailu, tuppaa olemaan niitä harvoja asioita joissa vasemmisto on parempi oikeistoa!
Kannattaa mennä vielä taaksepäin -70 luvusta ihan 1918 vuoteen asti!Vasemmisto ja keskusta rakensivat sentään hyvinvointivaltion !
Mitä osaa kokoomus, purkaa sitä, tehdä työttömyyttä ja leipäjonoja ! Anonyymi kirjoitti:
Sen se tuleekin tekemään, ala nähdä painajaisia !
Kansahan on nytkin kerrankin osunut oikeaan. Jos ennustuksesi tapahtuu niin taas tulee jälkikäteen korjailua ja sinä van mariset! Vasemmisto kun ei kykene hoitamaan taloutta vaan sitä mitä siltä jää saa korjailla vaalikausia!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kansahan on nytkin kerrankin osunut oikeaan. Jos ennustuksesi tapahtuu niin taas tulee jälkikäteen korjailua ja sinä van mariset! Vasemmisto kun ei kykene hoitamaan taloutta vaan sitä mitä siltä jää saa korjailla vaalikausia!
"Republicans vs. Democrats: Who's Better for the Economy? | Robert Reich"
https://www.youtube.com/watch?v=oEMn40L5UN4
Oikeisto on samanlaisia sähläreitä maanosaan katsomatta. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kannattaa mennä vielä taaksepäin -70 luvusta ihan 1918 vuoteen asti!Nyt puhutaan kokoomus idioottien kännäilystä, naisten pieksemisistä ja ahdisteluista jne, ei 1918 luokkasodasta, joka tosin oli porvarien ja aatelisten aikaansaannos , joten voidaan laittaa sekin "kokoomuslaisten" toilailuksi
- Anonyymi
Orpo suvaitsee.
- Anonyymi
Millaiset puoluejohtajat!???
- Anonyymi
Purra , Urpo ja muut joilla ankkuri laahaa
- Anonyymi
Hurahtaneiden klubi. Orpo alue vaalitentissä:" Suomi on varustautumisen suurvalta."
Anonyymi kirjoitti:
Hurahtaneiden klubi. Orpo alue vaalitentissä:" Suomi on varustautumisen suurvalta."
Suomi on pitänyt huolta varustautumisestaan paremmin kuin moni muu Euroopan pieni valtio. Muut saisivat ottaa oppia Suomesta varustautumisen suhteen.
- Anonyymi
HS kirjoittaa tänään asiasta eikä siinä ole valhetta.
- Anonyymi
Seura tekee kaltaisekseen. Eikö kokoomusta yhtään hävetä ?
- Anonyymi
Persut laajentaneet: rattijuopoista ja pyssynpaukuttelijoista pedofiileihin. Monipuolinen puolue. Orpo kutsui persuja aikanaan pellesirkukseksi. Kyllä friikkisirkus on oikeampi nimi.
- Anonyymi
Kuinka kauan kansalaisten täytyy kärsiä tästä häpeää ja kärsimyksiä tuottavasta
kauhukabinettihallituksesta ?- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Älä enää sure sillä SS viisikoineen on jo hajotettu ympäri maailman!
Suomen sisu eli persut on hyvin verkostoitunut muiden kansallissosialistien kanssa.
- Anonyymi
Kuinka paljon ihmiseltä vaatii alentua lieroksi ?
- Anonyymi
Siihen riittää perussuomalaisten/kokoomuksen/kristillisten jäsenkortti.
- Anonyymi
Demareilla se on vaatimus ehdokkaaksi pääsyksi. Pitää olla rikosrekisteri ja mitä pitempi sitä parempi.
- Anonyymi
Orpolle kaikki käy kunhan saa olla vain pääministeri.
- Anonyymi
Kuvottavaa! Ja kun Orpo ja kokoomus on hiljaa, he siis antavat hiljaisen hyväksynnän!
- Anonyymi
Niin ,surkuhupaisaa se onkin ,et kansalaiset ovat heidät sinne äänestäneet kaikki, olivatpa mitä sitten taustaltaan,, sillä olen lopettanut äänestämisen ,ei tule virkavirheitä ,eikä tuollasia mokia !
Mistä tosiaan on löytynyt ay mafian riistojoukko?
- Anonyymi
Onnistuivat viilaamaan Kansalaisia valheillaan linssiin. Kokoomuksen harjoittama politiikka on kuin suoraan helvetin esikartanosta.
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuivat viilaamaan Kansalaisia valheillaan linssiin. Kokoomuksen harjoittama politiikka on kuin suoraan helvetin esikartanosta.
Oletko oikein asukas kun noin väität tietäväsi? Minä kun en tuon paikan asukkaisiin edes luota, koska fiksuja sinne tuskin hyväksytään!
Kokoomus taas on yksi harvoista, joilla on tuo reaalin talouspolitiikan idea ja siihen nytkin pyritään kunhan vanhat sotkut ensin saadaan poistettua kiusaamasta meitä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Oletko oikein asukas kun noin väität tietäväsi? Minä kun en tuon paikan asukkaisiin edes luota, koska fiksuja sinne tuskin hyväksytään!
Kokoomus taas on yksi harvoista, joilla on tuo reaalin talouspolitiikan idea ja siihen nytkin pyritään kunhan vanhat sotkut ensin saadaan poistettua kiusaamasta meitä!Eli mielestäsi aikanaan hyvinvoinnin perusta oli sotkua. Jonka sitten kokoomus tuhosi.
Kokoomus on yksi niistä harvoista joka aina (siis aina) saanut tuhoa aikaan Suomessa, vai onko sinulla jotain toista tietoa mitä kukaan muu ei tiedä? Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksen ajama reaalinen talouspolitiikka on se mihin jokaisen pitää pyrkiä. Siinä jokainen työkykyinen hankkii oman elantonsa ja tyytyy siihen minkä ansaitsee! Niin minäkin olen tehnyt eikä ole valittamista!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kokoomus taas on yksi harvoista, joilla on tuo reaalin talouspolitiikan idea ja siihen nytkin pyritään kunhan vanhat sotkut ensin saadaan poistettua kiusaamasta meitä!Kuinkas tuo idea tuottaa ? Pian satatuhatta uutta työtöntä, leipäjoista loppuu leipä, osoita yksikin asia jossa on saatu parempaa tulosta aikaan?
- Anonyymi
Kuvaile vähän tuon riiston luonnetta ?
Ilmeisesti sinulta on ay-liikkeen ansiosta joskus OIKEUS päässyt riistämään korvauksia työrikoksista, muutenhan tuollainen mäkätys on mahdotonta. - Anonyymi
EK on työnantajien AY-MAFIA.
Anonyymi kirjoitti:
EK on työnantajien AY-MAFIA.
Ei pidä paikkaansa! EK ei toimi mafian konstein kuten ay mafia!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
EK on pahempi kuin mafia.
Anonyymi kirjoitti:
EK on pahempi kuin mafia.
Perustele myös väitteesi!
Itse olen kymmeniä kertoja teille Lyyleille perustellut miksi ay mafia on ay mafia!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Itse olen kymmeniä kertoja teille Lyyleille perustellut miksi ay mafia on ay mafia!"Itse olen kymmeniä kertoja teille Lyyleille perustellut miksi ay mafia on ay mafia!"
Jos totta puhutaan niin et ole koskaan perustellut. Olet toki niitä samoja tunnettua hulluja sinun omia ajatuksia höpöttänyt ei kymmeniä vaan satoja kertoja. Miten itse luulet oma uskottavuutesi olevan täällä noilla tarinoillasi? Mikset edes yritä faktoilla? Kokoomustakin kehut mutta faktoja et koskaan kerro siihen perusteeksi, vai omia luulojasi. Anonyymi kirjoitti:
"Itse olen kymmeniä kertoja teille Lyyleille perustellut miksi ay mafia on ay mafia!"
Jos totta puhutaan niin et ole koskaan perustellut. Olet toki niitä samoja tunnettua hulluja sinun omia ajatuksia höpöttänyt ei kymmeniä vaan satoja kertoja. Miten itse luulet oma uskottavuutesi olevan täällä noilla tarinoillasi? Mikset edes yritä faktoilla? Kokoomustakin kehut mutta faktoja et koskaan kerro siihen perusteeksi, vai omia luulojasi.En kirjoita tarinoita vaan faktoja! Lyylit kuten sinä ovat niitä tarinoitsijoita.
Varmuudella olen ajanmittaan perustellut ay mafian mafiamaisuuden kymmenen kertaa ainakin kunhan vain selaat riittävän kauas taaksepäin vaikka 2024 tai 2023 vuosiin.
Mafiamaisuushan tarkoittaa asioiden hoitamista uhkauksin ja väkivaltaa käyttäen ja juuri noihin ay mafia syyllistyy.
Ensin jos heidän viestiinsä ei heti suostuta uhkaillaan lakolla ja lakkohan on sitä väkivaltaa työnantajaa kohtaan, lakko on sotaa!
Jos et ymmärrä niin mene apukouluun!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Itse olen kymmeniä kertoja teille Lyyleille perustellut miksi ay mafia on ay mafia!Luuletko, että kukaan sinua ottaa vakavasti ?
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että kukaan sinua ottaa vakavasti ?
Viisaat jab ajattelukykyiset ottavat, Lyylille se saattaa olla mahdotonta koska heidän on niin vaikeaa myöntää olleensa väärässä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
EK on synonyymi järjestäytyneelle rikollisuudelle. On yhtä kuin mafia
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En kirjoita tarinoita vaan faktoja! Lyylit kuten sinä ovat niitä tarinoitsijoita.
Varmuudella olen ajanmittaan perustellut ay mafian mafiamaisuuden kymmenen kertaa ainakin kunhan vain selaat riittävän kauas taaksepäin vaikka 2024 tai 2023 vuosiin.
Mafiamaisuushan tarkoittaa asioiden hoitamista uhkauksin ja väkivaltaa käyttäen ja juuri noihin ay mafia syyllistyy.
Ensin jos heidän viestiinsä ei heti suostuta uhkaillaan lakolla ja lakkohan on sitä väkivaltaa työnantajaa kohtaan, lakko on sotaa!
Jos et ymmärrä niin mene apukouluun!Työtaistelu on kansainvälinen ihmisoikeus ja työriitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta jos et tuota ymmärrä mene apukouluun.
Suomessa kuten kaikissa sivistysmaissa on ammattiyhdistysliike jonka tehtävä on jäsentensä edunvalvonta , jos et tuota ymmärrä , mene apukouluun.
Jos perseesi tuntuu märältä, pyydä hoitajaasi vaihtamaan vaippasi ! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En kirjoita tarinoita vaan faktoja! Lyylit kuten sinä ovat niitä tarinoitsijoita.
Jos et ymmärrä niin mene apukouluun!Niin teillä siellä Moskovassa ei hyväksytä että työntekijöillä on oikeuksia. Ja Stalinhan on ihanteesi
Jos et ymmärrä niin mene apukouluun! Anonyymi kirjoitti:
Niin teillä siellä Moskovassa ei hyväksytä että työntekijöillä on oikeuksia. Ja Stalinhan on ihanteesi
Jos et ymmärrä niin mene apukouluun!Hah hah!! Sinä se Lyyli olet niin peloissasi jottet uskalla ajatella todellista maailmaa alkuunkaan. Olen aikoinaan työ asioissa vieraillut sekä Leningradissa että Viipurissa mutta Moskovaan en ole koskaan ehtinyt. Enkä usko koskaan ehtivänikään. Kouluja olen käynyt varsin hyvin tuloksin riittävästi koska niiden antamien oppien avulla olen kyennyt saamaan aikaan varsin mukavaa tulosta josta eläkkeen ohella vieläkin nautin.
Salinhan oli vasemmiston jumala, ei kaltaiseni vapaan ajattelijan! Siinäkin osoitat pöljyyttäsi!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Hah hah!! Sinä se Lyyli olet niin peloissasi jottet uskalla ajatella todellista maailmaa alkuunkaan. Olen aikoinaan työ asioissa vieraillut sekä Leningradissa että Viipurissa mutta Moskovaan en ole koskaan ehtinyt. Enkä usko koskaan ehtivänikään. Kouluja olen käynyt varsin hyvin tuloksin riittävästi koska niiden antamien oppien avulla olen kyennyt saamaan aikaan varsin mukavaa tulosta josta eläkkeen ohella vieläkin nautin.
Salinhan oli vasemmiston jumala, ei kaltaiseni vapaan ajattelijan! Siinäkin osoitat pöljyyttäsi!Hoh hoijaa. Yritä nyt edes?
- Anonyymi
Keistillisetkim ja olympiavoittaja kuinka hän alenyuu rahan ja Jumalan sanan varjolla eiistämään köyhiä
- Anonyymi
Hellari lahkolainen on essayja.
- Anonyymi
Aina oikeistohallituksen aikana valtio köyhtyy, ----> seuraus rikkaat
rikastuvat. Sinä on kokkareitten idologia. Lapsellista väittää muuta.
Se on kiistämätön fakta.
Kokoomushalitusten aikana myös valtiovelka on kasvanut eniten.
Nyt ennätysmäisesti. - Anonyymi
Pedofiilit ja varkaat on kokkareitten suosikkipuolue oman itsensä jälkeen.
- Anonyymi
Ketjusta poistettu kahdeksan hallituksen pedaria.
- Anonyymi
"Mistä tämä epäinhimillisten ihmishirviöitten joukko on löytynyt ?"
Kyllähän Demarit on jo pitkään olleet tiedossa....- Anonyymi
Demarit eivät ole fasistisia saati kommunistisia ihmishirviöitä.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889