_"Kanssasi kappaleen matkaa
Kerran mä kulkea sain
Elämästäin osan mä näin
Ikään kuin unessa vain
Vaan emme saattaneet jatkaa
Toinen jo omisti aurinko
Kun joku sinut mä nään
Arka on mieleni mun
*Kielletyt tunteet sisälläin
Sinuun ne liityy ystäväin
Enkä mä koskaan omistaa
Nyt sinua saa*...
Kielletyt tunteet eivät näy
Todeksi toiveet eivät käy
Ei lupaa lämpöön hellyyteen
Ees hetkelliseen...
*Tänään en voi sulle antaa
Yhtäkään haaveista mun*
Vain tavattiin jääköön se niin
Osan sai unohdetun
Tuskani tahdon mä kantaa
Hellia muistoni päälle
On rinnassain iäti vain
Ikävä sammumaton
Enkä mä koskaan omistaa
Nyt sinua saa*
Kielletyt tunteet eivät näy
Ees hetkelliseen...
Kielletyt tunteet sisälläin
Enkä mä koskaan omistaa
Nyt sinua saa
*Kielletyt tunteet eivät näy
Ees hetkelliseen*...
Sinuun ne liityy ystäväin...*
Terveisin SirpaLeena ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
/=/
Lähde: Musixmatch
Lauluntekijät: Raul Reiman / Jori Sivonen
Pikku-setä - " tänään en voi sulle antaa... yhtäkään haaveista mun"...
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
Hei kuuntele tämä videoklippi - " mistä tunnistaa traumatisoituneen ihmisen"?!
https://youtu.be/-0CQPli5CKE?si=rDr0RTN8ui6VoyWs _
Kannattaa kuunnella - kieli on suomi. Mäntyharjun toinen kuuluisuus tätä aikanaan esitti,hyvä biisi
- Anonyymi
Jees! Kyllä oli näin... ja " kielletyt tunteet" oli samalla kuin salainen kätketty viesti siihen aikaan kun esim. homoseksuaalisuus oli tabu ja siten myös syrjityn vitsailun ja pilkan tapainen asennoituminen monilla homoja ei niinkään lesboja kohtaan.
Lesboista ei edes juuri puhuttu, vaikka ilmiö oli yhtä yleinen mutta piilossa enemmän.
- Anonyymi
Ich komme!
- AnonyymiUUSI
Penikset ovat tulevaisuudessa kookkaita, mutta ei auta tämän päivän odotuksiin... jos pienemmät ovat - ei niin haluttuja!? Ainakin tietyussä ryhmissä!?
Tulee aika pienikin saa kunniaa, kun väestö vähenee...
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/e60106bd-421c-4c9c-bb03-92b057ea2915 ♡ IL 4.4.-25 - AnonyymiUUSI
ethän nyt kieltänyt mitään sissään, missä olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035