Miksi Cittarissa ei ole enään Penkkejä ?

Anonyymi-ap

Tosi huono juttu kun kaupassa ei ole enään penkkejä. Huono siis erityisesti vanhuksille ja sairaille.. Toivon että ottaisitte muutaman penkin kauppaan. Kiitos.

27

438

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huono on sairaille ja vanhuksille, mutta eihän penkkejä he käyttäisi vaan muuten ostoskeskuksessa vetelehtijät. Ne taas on kauppakeskuksen kannalta turhaa porukkaa, pitää ostaa ja kuluttaa. Kahvilassa ja ravintoloissa saa istua.

• Anonyymi

Minä tarkoitin penkkejä sinne kauppaan sisälle, ei käytäville. Aiemmin Cittarissa oli siellä kaupan sisällä muutamia penkkejä, mut ei ole enään. Ja se ei ole kiva ja hyvä homma. ( olen siis tuon avauksen tekijä )

• Anonyymi

Ei työläiskylässä tajuta mistään palvelusta,
      saati toisen auttamisesta koskaan yhtään mitään,
      ei kommari osaa ajatella asioita loppuun ,
      aina joku muu on tehnyt päätökset hänen puolestaan,
      ei tarvi kuin olla työläisenä ja tehdä mitä sanotaan,
      omien aivojen käyttö ja aloitekyky on tumpattu aina työläiseltä.

• Anonyymi

Tulihan se sieltä. Vihanpurkaus, jossa ei ole muuta sisältöä kuin ideologia.

• Anonyymi

Kannattaa varmaan ennemmin antaa tuollainen palaute Cittarin infoon, niin ehkä tapahtuukin jotakin.

• Anonyymi

Juu, Mut jos joku Cittarin työntekijöistä sattuis näkeen tuon avauksen, tai kuulla tuosta avauksesta. Ja niin kyllä ne penkit olis ihan asiaa olla siellä kaupassa.

• Anonyymi

Koronan takia ei ole yleisiä penkkejä. Sen sijaan voi lainata rullaattorin mukaan kauppaan - siinä on kori sekä penkki istumista varten. Niitä on myös sähköllä toimivia joillakin kaupoilla eli eiku huristelemaan!

• Anonyymi

Cittarissa sais olla myynnissä ISOJA Possumunkkeja joissa on vadelmahilloa, tai Omenahilloa sisällä.

• Anonyymi

Niillä saat diabeteksen, ei kannata syödä munkkeja!

• Anonyymi

Mutta parhaat tarjoukset on aina Löytiksessä..

• Anonyymi

Siellä tehdään kauppaa ja ostoksia, ei istuta häveten, peläten ja jännittäen.
      Ostoksia tehdään, ei istuta naama väärässä tuijottamassa ja ihmettelemässä ihan kaikkia ja kaikkea, tee ostokset ja lähe meneen.

• Anonyymi

Et tajua, et ole itse kokenut. Ei tarvi ymmärtää kun ei koske ITSEÄ , minä minä minä... ( Kyse on wanhuksista ja vammaisista, sairaista Ihmisistä jotka kaipaisivat penkkiä jossa saisi hetkisen istahtaa ja levätä.. Jatkaa sit kauppakierrostaan ja poistu sitten ! )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tajua, et ole itse kokenut. Ei tarvi ymmärtää kun ei koske ITSEÄ , minä minä minä... ( Kyse on wanhuksista ja vammaisista, sairaista Ihmisistä jotka kaipaisivat penkkiä jossa saisi hetkisen istahtaa ja levätä.. Jatkaa sit kauppakierrostaan ja poistu sitten ! )

Woltista ym. voi tilata kotiin kaikki myös jos on liian vaikeaa,
        ymmärrän kyllä pointtisi ja olet oikeassa, tosin palveluja on nykyään paljon jotka hoitaa puolestasi kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Woltista ym. voi tilata kotiin kaikki myös jos on liian vaikeaa,
        ymmärrän kyllä pointtisi ja olet oikeassa, tosin palveluja on nykyään paljon jotka hoitaa puolestasi kaiken.

Annikki ja raimo 97v EI tilaa woltista. . . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annikki ja raimo 97v EI tilaa woltista. . . . .

Ei CM liian pienen asiakasryhmän vuoksi ala rakentaan hoivakotia,
        sori, näin se vaan on.

Jos heille ei muuten apua löydy, hakijoita, kuljettajia , sukulaisia, sossua ym.
        sitten se on niin......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sori, näin se vaan on.

Jos heille ei muuten apua löydy, hakijoita, kuljettajia , sukulaisia, sossua ym.
        sitten se on niin......

Ihmettelen kovasti näitä ikäihmisiä tylyttäviä kommentteja. Onko vanhus kansalaisten mielestä niin hyljeksittävä asia, että tuollaisia kirjoituksia pitää laittaa? Ei pidä eriarvoistaa ihmisiä. Kannattaa myös miettiä, miltä sinusta tuntuisi lukea tällaisia syyttelyita sitten kun itse olet tullut vanhaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sori, näin se vaan on.

sitten se on niin......

??? Ne penkit OLI JO SIELLÄ AIEMMIN !! Miksi ne otettiin pois ? Että mee sää hoivakodista lässyttävä vaan itse hoivakotiin selvittään pääsi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen kovasti näitä ikäihmisiä tylyttäviä kommentteja. Onko vanhus kansalaisten mielestä niin hyljeksittävä asia, että tuollaisia kirjoituksia pitää laittaa? Ei pidä eriarvoistaa ihmisiä. Kannattaa myös miettiä, miltä sinusta tuntuisi lukea tällaisia syyttelyita sitten kun itse olet tullut vanhaksi.

Katsos kun nuoresta ei ilmeisesti koskaan tule vanha.. Näin ne jotkut luulee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

??? Ne penkit OLI JO SIELLÄ AIEMMIN !! Miksi ne otettiin pois ? Että mee sää hoivakodista lässyttävä vaan itse hoivakotiin selvittään pääsi..

Tyypillinen nokialainen,

Olet Pilannut kaikki suhteensa sukulaisiin, lapsiinsa , kavereihin ym.
        kukaan ei auta, ei ota yhteyttä ei soita,
        siksi itket täällä yksinäisyyttäsi ja kurjuuttasi,
        riitelet kaikkien kanssa ja aina,
        katkera, myrkyttynyt ja vika aina muissa, niinkuin nokialla suurimmalla osalla.
        Jännität, häpeät ja pelkää aina kaikkia, ja olet lapsen tasolla.

Hahaaaaaahaahaaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää on näitä samoja ruikuttajia ketkä ei nyt kunnioita vanhuksia jotka si kun ovat itse rollin kanssa konkkääviä vanhuksia vinkuvat olemattomia oikeuksiaan

• Anonyymi

Tuokaa ne penkit Takaisin. Kiitos.

• Anonyymi

Kyl niitä penkkejä vois sinne mmutamia tuoda.

• Anonyymi

Kirjoituksesta päätellen,
        olet usein kännissä,
        mee selvinpäin kauppaan ,
        niin jaksat seistä ja kävellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoituksesta päätellen,
        olet usein kännissä,
        mee selvinpäin kauppaan ,
        niin jaksat seistä ja kävellä.

Nokialainen kännissä? Ei kai nyt sentään 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Varmaan siksi kun nämä äitin ja isin kultamussukat on niin laiskoja etteivät muuta tee kun notkuvat niillä eivätkä osaa ilman erillistä huomautusta antaa vanhuksille tilaa ja vanhus jotain huomauttaa ni alkaa räkänokat vie lässyttää vastaan hienosti olette kasvattanu lapsenne ihan hatun noston arvonen suoritus mä olisin omistani saanu kaikista tuollaisi kun olisin jättäny kaavattamatta ei olis tarvinnu nähdä pientäkään vaivaa

• Anonyymi

Citteriin mennään ostoksille ja sen jälkeen sieltä suksitaan v1ttuun. Ei sinne mennä istuskelemaan, kyttäämään ja juoruamaan.

• Anonyymi

Juu ja kannattais sanoo cittarin pomolle ettei ottais KOMMAREITA töihin, niin yksinkertaista se on ja ongelmat ohi. Ben sanoi että Sanna syyti rahaa joka puolelle, ja että kaikki Sannan vika ja tällä hallituksella mitään ylimääräistä menoa mutta ainoat ennätykset työttömyyden kasvussa ja konkursseissa, no odotetaan kasvua ulkomailta sanoi Arto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17403
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5261
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2866
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      162
      2268
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2175
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1794
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1688
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      410
      1620
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1602
    10. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      4
      1517
    Aihe