Tosi huono juttu kun kaupassa ei ole enään penkkejä. Huono siis erityisesti vanhuksille ja sairaille.. Toivon että ottaisitte muutaman penkin kauppaan. Kiitos.
Miksi Cittarissa ei ole enään Penkkejä ?
19
225
Vastaukset
- Anonyymi
Huono on sairaille ja vanhuksille, mutta eihän penkkejä he käyttäisi vaan muuten ostoskeskuksessa vetelehtijät. Ne taas on kauppakeskuksen kannalta turhaa porukkaa, pitää ostaa ja kuluttaa. Kahvilassa ja ravintoloissa saa istua.
- Anonyymi
Minä tarkoitin penkkejä sinne kauppaan sisälle, ei käytäville. Aiemmin Cittarissa oli siellä kaupan sisällä muutamia penkkejä, mut ei ole enään. Ja se ei ole kiva ja hyvä homma. ( olen siis tuon avauksen tekijä )
- Anonyymi
Ei työläiskylässä tajuta mistään palvelusta,
saati toisen auttamisesta koskaan yhtään mitään,
ei kommari osaa ajatella asioita loppuun ,
aina joku muu on tehnyt päätökset hänen puolestaan,
ei tarvi kuin olla työläisenä ja tehdä mitä sanotaan,
omien aivojen käyttö ja aloitekyky on tumpattu aina työläiseltä.- Anonyymi
Tulihan se sieltä. Vihanpurkaus, jossa ei ole muuta sisältöä kuin ideologia.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan ennemmin antaa tuollainen palaute Cittarin infoon, niin ehkä tapahtuukin jotakin.
- Anonyymi
Juu, Mut jos joku Cittarin työntekijöistä sattuis näkeen tuon avauksen, tai kuulla tuosta avauksesta. Ja niin kyllä ne penkit olis ihan asiaa olla siellä kaupassa.
- Anonyymi
Koronan takia ei ole yleisiä penkkejä. Sen sijaan voi lainata rullaattorin mukaan kauppaan - siinä on kori sekä penkki istumista varten. Niitä on myös sähköllä toimivia joillakin kaupoilla eli eiku huristelemaan!
- Anonyymi
Cittarissa sais olla myynnissä ISOJA Possumunkkeja joissa on vadelmahilloa, tai Omenahilloa sisällä.
- Anonyymi
Niillä saat diabeteksen, ei kannata syödä munkkeja!
- Anonyymi
Siellä tehdään kauppaa ja ostoksia, ei istuta häveten, peläten ja jännittäen.
Ostoksia tehdään, ei istuta naama väärässä tuijottamassa ja ihmettelemässä ihan kaikkia ja kaikkea, tee ostokset ja lähe meneen.- Anonyymi
Et tajua, et ole itse kokenut. Ei tarvi ymmärtää kun ei koske ITSEÄ , minä minä minä... ( Kyse on wanhuksista ja vammaisista, sairaista Ihmisistä jotka kaipaisivat penkkiä jossa saisi hetkisen istahtaa ja levätä.. Jatkaa sit kauppakierrostaan ja poistu sitten ! )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tajua, et ole itse kokenut. Ei tarvi ymmärtää kun ei koske ITSEÄ , minä minä minä... ( Kyse on wanhuksista ja vammaisista, sairaista Ihmisistä jotka kaipaisivat penkkiä jossa saisi hetkisen istahtaa ja levätä.. Jatkaa sit kauppakierrostaan ja poistu sitten ! )
Woltista ym. voi tilata kotiin kaikki myös jos on liian vaikeaa,
ymmärrän kyllä pointtisi ja olet oikeassa, tosin palveluja on nykyään paljon jotka hoitaa puolestasi kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Woltista ym. voi tilata kotiin kaikki myös jos on liian vaikeaa,
ymmärrän kyllä pointtisi ja olet oikeassa, tosin palveluja on nykyään paljon jotka hoitaa puolestasi kaiken.Annikki ja raimo 97v EI tilaa woltista. . . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annikki ja raimo 97v EI tilaa woltista. . . . .
Ei CM liian pienen asiakasryhmän vuoksi ala rakentaan hoivakotia,
sori, näin se vaan on.
Jos heille ei muuten apua löydy, hakijoita, kuljettajia , sukulaisia, sossua ym.
sitten se on niin...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sori, näin se vaan on.
Jos heille ei muuten apua löydy, hakijoita, kuljettajia , sukulaisia, sossua ym.
sitten se on niin......Ihmettelen kovasti näitä ikäihmisiä tylyttäviä kommentteja. Onko vanhus kansalaisten mielestä niin hyljeksittävä asia, että tuollaisia kirjoituksia pitää laittaa? Ei pidä eriarvoistaa ihmisiä. Kannattaa myös miettiä, miltä sinusta tuntuisi lukea tällaisia syyttelyita sitten kun itse olet tullut vanhaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sori, näin se vaan on.
sitten se on niin......??? Ne penkit OLI JO SIELLÄ AIEMMIN !! Miksi ne otettiin pois ? Että mee sää hoivakodista lässyttävä vaan itse hoivakotiin selvittään pääsi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen kovasti näitä ikäihmisiä tylyttäviä kommentteja. Onko vanhus kansalaisten mielestä niin hyljeksittävä asia, että tuollaisia kirjoituksia pitää laittaa? Ei pidä eriarvoistaa ihmisiä. Kannattaa myös miettiä, miltä sinusta tuntuisi lukea tällaisia syyttelyita sitten kun itse olet tullut vanhaksi.
Katsos kun nuoresta ei ilmeisesti koskaan tule vanha.. Näin ne jotkut luulee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??? Ne penkit OLI JO SIELLÄ AIEMMIN !! Miksi ne otettiin pois ? Että mee sää hoivakodista lässyttävä vaan itse hoivakotiin selvittään pääsi..
Tyypillinen nokialainen,
Olet Pilannut kaikki suhteensa sukulaisiin, lapsiinsa , kavereihin ym.
kukaan ei auta, ei ota yhteyttä ei soita,
siksi itket täällä yksinäisyyttäsi ja kurjuuttasi,
riitelet kaikkien kanssa ja aina,
katkera, myrkyttynyt ja vika aina muissa, niinkuin nokialla suurimmalla osalla.
Jännität, häpeät ja pelkää aina kaikkia, ja olet lapsen tasolla.
Hahaaaaaahaahaaaa
- Anonyymi
Tuokaa ne penkit Takaisin. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727143
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes672906- 562208
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671395Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990