Miksi Cittarissa ei ole enään Penkkejä ?

Anonyymi-ap

Tosi huono juttu kun kaupassa ei ole enään penkkejä. Huono siis erityisesti vanhuksille ja sairaille.. Toivon että ottaisitte muutaman penkin kauppaan. Kiitos.

19

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huono on sairaille ja vanhuksille, mutta eihän penkkejä he käyttäisi vaan muuten ostoskeskuksessa vetelehtijät. Ne taas on kauppakeskuksen kannalta turhaa porukkaa, pitää ostaa ja kuluttaa. Kahvilassa ja ravintoloissa saa istua.

• Anonyymi

Minä tarkoitin penkkejä sinne kauppaan sisälle, ei käytäville. Aiemmin Cittarissa oli siellä kaupan sisällä muutamia penkkejä, mut ei ole enään. Ja se ei ole kiva ja hyvä homma. ( olen siis tuon avauksen tekijä )

• Anonyymi

Ei työläiskylässä tajuta mistään palvelusta,
      saati toisen auttamisesta koskaan yhtään mitään,
      ei kommari osaa ajatella asioita loppuun ,
      aina joku muu on tehnyt päätökset hänen puolestaan,
      ei tarvi kuin olla työläisenä ja tehdä mitä sanotaan,
      omien aivojen käyttö ja aloitekyky on tumpattu aina työläiseltä.

• Anonyymi

Tulihan se sieltä. Vihanpurkaus, jossa ei ole muuta sisältöä kuin ideologia.

• Anonyymi

Kannattaa varmaan ennemmin antaa tuollainen palaute Cittarin infoon, niin ehkä tapahtuukin jotakin.

• Anonyymi

Juu, Mut jos joku Cittarin työntekijöistä sattuis näkeen tuon avauksen, tai kuulla tuosta avauksesta. Ja niin kyllä ne penkit olis ihan asiaa olla siellä kaupassa.

• Anonyymi

Koronan takia ei ole yleisiä penkkejä. Sen sijaan voi lainata rullaattorin mukaan kauppaan - siinä on kori sekä penkki istumista varten. Niitä on myös sähköllä toimivia joillakin kaupoilla eli eiku huristelemaan!

• Anonyymi

Cittarissa sais olla myynnissä ISOJA Possumunkkeja joissa on vadelmahilloa, tai Omenahilloa sisällä.

• Anonyymi

Niillä saat diabeteksen, ei kannata syödä munkkeja!

• Anonyymi

Siellä tehdään kauppaa ja ostoksia, ei istuta häveten, peläten ja jännittäen.
      Ostoksia tehdään, ei istuta naama väärässä tuijottamassa ja ihmettelemässä ihan kaikkia ja kaikkea, tee ostokset ja lähe meneen.

• Anonyymi

Et tajua, et ole itse kokenut. Ei tarvi ymmärtää kun ei koske ITSEÄ , minä minä minä... ( Kyse on wanhuksista ja vammaisista, sairaista Ihmisistä jotka kaipaisivat penkkiä jossa saisi hetkisen istahtaa ja levätä.. Jatkaa sit kauppakierrostaan ja poistu sitten ! )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tajua, et ole itse kokenut. Ei tarvi ymmärtää kun ei koske ITSEÄ , minä minä minä... ( Kyse on wanhuksista ja vammaisista, sairaista Ihmisistä jotka kaipaisivat penkkiä jossa saisi hetkisen istahtaa ja levätä.. Jatkaa sit kauppakierrostaan ja poistu sitten ! )

Woltista ym. voi tilata kotiin kaikki myös jos on liian vaikeaa,
        ymmärrän kyllä pointtisi ja olet oikeassa, tosin palveluja on nykyään paljon jotka hoitaa puolestasi kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Woltista ym. voi tilata kotiin kaikki myös jos on liian vaikeaa,
        ymmärrän kyllä pointtisi ja olet oikeassa, tosin palveluja on nykyään paljon jotka hoitaa puolestasi kaiken.

Annikki ja raimo 97v EI tilaa woltista. . . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annikki ja raimo 97v EI tilaa woltista. . . . .

Ei CM liian pienen asiakasryhmän vuoksi ala rakentaan hoivakotia,
        sori, näin se vaan on.

Jos heille ei muuten apua löydy, hakijoita, kuljettajia , sukulaisia, sossua ym.
        sitten se on niin......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sori, näin se vaan on.

Jos heille ei muuten apua löydy, hakijoita, kuljettajia , sukulaisia, sossua ym.
        sitten se on niin......

Ihmettelen kovasti näitä ikäihmisiä tylyttäviä kommentteja. Onko vanhus kansalaisten mielestä niin hyljeksittävä asia, että tuollaisia kirjoituksia pitää laittaa? Ei pidä eriarvoistaa ihmisiä. Kannattaa myös miettiä, miltä sinusta tuntuisi lukea tällaisia syyttelyita sitten kun itse olet tullut vanhaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sori, näin se vaan on.

sitten se on niin......

??? Ne penkit OLI JO SIELLÄ AIEMMIN !! Miksi ne otettiin pois ? Että mee sää hoivakodista lässyttävä vaan itse hoivakotiin selvittään pääsi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen kovasti näitä ikäihmisiä tylyttäviä kommentteja. Onko vanhus kansalaisten mielestä niin hyljeksittävä asia, että tuollaisia kirjoituksia pitää laittaa? Ei pidä eriarvoistaa ihmisiä. Kannattaa myös miettiä, miltä sinusta tuntuisi lukea tällaisia syyttelyita sitten kun itse olet tullut vanhaksi.

Katsos kun nuoresta ei ilmeisesti koskaan tule vanha.. Näin ne jotkut luulee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

??? Ne penkit OLI JO SIELLÄ AIEMMIN !! Miksi ne otettiin pois ? Että mee sää hoivakodista lässyttävä vaan itse hoivakotiin selvittään pääsi..

Tyypillinen nokialainen,

Olet Pilannut kaikki suhteensa sukulaisiin, lapsiinsa , kavereihin ym.
        kukaan ei auta, ei ota yhteyttä ei soita,
        siksi itket täällä yksinäisyyttäsi ja kurjuuttasi,
        riitelet kaikkien kanssa ja aina,
        katkera, myrkyttynyt ja vika aina muissa, niinkuin nokialla suurimmalla osalla.
        Jännität, häpeät ja pelkää aina kaikkia, ja olet lapsen tasolla.

Hahaaaaaahaahaaaa

• Anonyymi

Tuokaa ne penkit Takaisin. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      172
      7143
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      67
      2906
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2208
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1395
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      365
      1346
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1284
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      19
      1219
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1030
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      998
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      990
    Aihe