Hajusteeton huittinen Lauttakylälehti

Anonyymi-ap

Älkää lähtekö kyseiseen kampanjaan! Laadukkaiden hajusteiden käyttö tuo mukavuutta kaikille. Ulosteelta ja hieltä tuoksuvat konttiin ja kontti merelle.

9

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hajusteet aiheuttavat monelle päänsärkyä, silmien kirvelyä, nenän vuotamista, Tuoksuille herkistyneenä voin kertoa, että oireet voivat olla tosi rankat. Oli tuoksu sitten laadukasta tai ei.
      Puhtaus ennen kaikkea!

• Anonyymi

Laadukkaat tuotteet on testattu viimeisen päälle, eikä aiheuta oireita. Kyse on asenteesta ja sen kautta tulevista teatraalisista päänsäryistä ja niiskutuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laadukkaat tuotteet on testattu viimeisen päälle, eikä aiheuta oireita. Kyse on asenteesta ja sen kautta tulevista teatraalisista päänsäryistä ja niiskutuksesta.

Sanoo ihminen, joka ei itse saa oireita. On niin helppo sanoa kun ei tiedä asiasta!

• Anonyymi

Tää on taas jotain näitä Kokoomuksen ja Valkoisen ruusun ritarikunnan "hajuttomien" poliitikoitten kohkaamista.
      https://lauttakyla.fi/uutiset/27a0c806-a381-49ce-888e-f972cc1787c2

Ainakin minä olen aikoinaan muuttanut Huittisiin sen takia, että täällä tavallinen ihminen saa haista tavalliselta ihmiseltä. Ei tarvitte peittää itteänsä ja vaatteitansa ja kaikkea, jonkun teknokemiallisen hajupilven sekaan.

• Anonyymi

Katupölyä kun ruvetaan harjaamaan se on todella paha asia, sitä on silmät ja hengitystiet täynnä. Kyllä henkeen ottaa vaikkei olisi allergiaa, astmaa....

• Anonyymi

Olisiko parempi sitten jättää harjaamati??

• Anonyymi

Jotkut miehet käyttää liikaa väkevää partavettä, semmoinen mies kun tulee kauppaan niin tukehduttaa kaikki lähellä olevat ja koko kauppa haisee, öyks!

• Anonyymi

Kunnollinen partavesi on miehen paras kaveri. Laittaa kunnolla partavettä aamulla, niin koko päivän on itsellä mukava ja raikas olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnollinen partavesi on miehen paras kaveri. Laittaa kunnolla partavettä aamulla, niin koko päivän on itsellä mukava ja raikas olo.

Ja naiset juoksee karkuun lemupilveä......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1899
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      1006
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      817
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      654
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    Aihe