Älkää lähtekö kyseiseen kampanjaan! Laadukkaiden hajusteiden käyttö tuo mukavuutta kaikille. Ulosteelta ja hieltä tuoksuvat konttiin ja kontti merelle.
Hajusteeton huittinen Lauttakylälehti
9
246
Vastaukset
- Anonyymi
Hajusteet aiheuttavat monelle päänsärkyä, silmien kirvelyä, nenän vuotamista, Tuoksuille herkistyneenä voin kertoa, että oireet voivat olla tosi rankat. Oli tuoksu sitten laadukasta tai ei.
Puhtaus ennen kaikkea!- Anonyymi
Laadukkaat tuotteet on testattu viimeisen päälle, eikä aiheuta oireita. Kyse on asenteesta ja sen kautta tulevista teatraalisista päänsäryistä ja niiskutuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laadukkaat tuotteet on testattu viimeisen päälle, eikä aiheuta oireita. Kyse on asenteesta ja sen kautta tulevista teatraalisista päänsäryistä ja niiskutuksesta.
Sanoo ihminen, joka ei itse saa oireita. On niin helppo sanoa kun ei tiedä asiasta!
- Anonyymi
Tää on taas jotain näitä Kokoomuksen ja Valkoisen ruusun ritarikunnan "hajuttomien" poliitikoitten kohkaamista.
https://lauttakyla.fi/uutiset/27a0c806-a381-49ce-888e-f972cc1787c2
Ainakin minä olen aikoinaan muuttanut Huittisiin sen takia, että täällä tavallinen ihminen saa haista tavalliselta ihmiseltä. Ei tarvitte peittää itteänsä ja vaatteitansa ja kaikkea, jonkun teknokemiallisen hajupilven sekaan. - Anonyymi
Katupölyä kun ruvetaan harjaamaan se on todella paha asia, sitä on silmät ja hengitystiet täynnä. Kyllä henkeen ottaa vaikkei olisi allergiaa, astmaa....
- Anonyymi
Olisiko parempi sitten jättää harjaamati??
- Anonyymi
Jotkut miehet käyttää liikaa väkevää partavettä, semmoinen mies kun tulee kauppaan niin tukehduttaa kaikki lähellä olevat ja koko kauppa haisee, öyks!
- Anonyymi
Kunnollinen partavesi on miehen paras kaveri. Laittaa kunnolla partavettä aamulla, niin koko päivän on itsellä mukava ja raikas olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnollinen partavesi on miehen paras kaveri. Laittaa kunnolla partavettä aamulla, niin koko päivän on itsellä mukava ja raikas olo.
Ja naiset juoksee karkuun lemupilveä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471899
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2801006- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78817Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654- 43650