Hajusteeton huittinen Lauttakylälehti

Anonyymi-ap

Älkää lähtekö kyseiseen kampanjaan! Laadukkaiden hajusteiden käyttö tuo mukavuutta kaikille. Ulosteelta ja hieltä tuoksuvat konttiin ja kontti merelle.

9

615

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hajusteet aiheuttavat monelle päänsärkyä, silmien kirvelyä, nenän vuotamista, Tuoksuille herkistyneenä voin kertoa, että oireet voivat olla tosi rankat. Oli tuoksu sitten laadukasta tai ei.
      Puhtaus ennen kaikkea!

• Anonyymi

Laadukkaat tuotteet on testattu viimeisen päälle, eikä aiheuta oireita. Kyse on asenteesta ja sen kautta tulevista teatraalisista päänsäryistä ja niiskutuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laadukkaat tuotteet on testattu viimeisen päälle, eikä aiheuta oireita. Kyse on asenteesta ja sen kautta tulevista teatraalisista päänsäryistä ja niiskutuksesta.

Sanoo ihminen, joka ei itse saa oireita. On niin helppo sanoa kun ei tiedä asiasta!

• Anonyymi

Tää on taas jotain näitä Kokoomuksen ja Valkoisen ruusun ritarikunnan "hajuttomien" poliitikoitten kohkaamista.
      https://lauttakyla.fi/uutiset/27a0c806-a381-49ce-888e-f972cc1787c2

Ainakin minä olen aikoinaan muuttanut Huittisiin sen takia, että täällä tavallinen ihminen saa haista tavalliselta ihmiseltä. Ei tarvitte peittää itteänsä ja vaatteitansa ja kaikkea, jonkun teknokemiallisen hajupilven sekaan.

• Anonyymi

Katupölyä kun ruvetaan harjaamaan se on todella paha asia, sitä on silmät ja hengitystiet täynnä. Kyllä henkeen ottaa vaikkei olisi allergiaa, astmaa....

• Anonyymi

Olisiko parempi sitten jättää harjaamati??

• Anonyymi

Jotkut miehet käyttää liikaa väkevää partavettä, semmoinen mies kun tulee kauppaan niin tukehduttaa kaikki lähellä olevat ja koko kauppa haisee, öyks!

• Anonyymi

Kunnollinen partavesi on miehen paras kaveri. Laittaa kunnolla partavettä aamulla, niin koko päivän on itsellä mukava ja raikas olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnollinen partavesi on miehen paras kaveri. Laittaa kunnolla partavettä aamulla, niin koko päivän on itsellä mukava ja raikas olo.

Ja naiset juoksee karkuun lemupilveä......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe