Voi te ihanat kaljut suomalaiset miehet, antakaa päidenne kaljuuntua luonnollisesti, en tiedä mitään seksikkäänpää kuin kaljumies! Kalju on kamalan näköinen vain silloin kun sen päälle vedetään toiselta sivulta pitkiä haivenia peittämään sitä. Yksi ihanan seksikäs kalju kaveri on "Remu" Aaltonen. Kaljuus kunniaan, kaikki naiset eivät pidä kutri-karjuista.
Ihanat kaljut miehet
21
7117
Vastaukset
- kaljumies31v
Kiitosta paljon ja pusuja =)
- Marjukka-Liisa
Minäkin ihailen kaljuja miehiä. Niissä on jotain seksikästä!!!!
- nainen 30 v.
kaljuissa miehissä on sitä jotain. Kaljun peittely on minustakin karseeta (huonot tupeet, pitkien sivuhiuksien kampaus kaljun päälle, jne.)
Vanha viisauskin sanoo: "Ei ole koiraa karvoihin katsominen".- nainen vm-61
olen aikas nuoresta tytöstä asti pitänyt kaljuista miehistä, jo teininä kun siskoni koristeli omanhuoneensa seinät pitkälettisten hippien kuvilla oli minun huoneeni seinällä kuva näyttelijä Telly Savalaksesta (Kojac) ihana täysin kalju mies. Ilmeisesti miehen kaljuus tuo esiin sellaista alkukantaista eroottisuutta että tuntuu kuin testosteroonin aistisi hyvin voimakkaana kaljun miehen läheisyydessä.
- patarouva..
Jos on valinnan varaa, otan mieluummin miehen jolla on hiukset. Tykkään haroa hiuksia "kun ollaan silleen".
Kylmä totuus on se, että hyvinhoidetut hiukset pukevat niin miestä kuin naistakin.- nainen vm-61
Minä taas valitsisin kaljun jos pitäisi valita kahden välillä. Tai voisin ottaa hiusmiehenkin jos saisin ajella ne pois...tai minulla on kyllä jo oma mies, mut jos oisin siis sinkku.
- Nyt tukkaa
Taitaa taas kaljut miehet täällä itseään kehua. Itse partuloin aikoinaan pääni kaljuksi ja samalla hävisi vastakkaisen sukupuolen kiinnostus meikäläiseen. Sitten kasvatin hiukset ja leikkautin ne tyylikkään siistiksi ja sen jälkeen on menetystä riittänyt naismaailmassa. Eli kaljuus ei sovi enempää miehille kuin naisillekkaan.
Suomessa on perinnölliyyden takia paljon kaljuja ja se on uusimpien tutkimusten mukaan yhdistetty sydän- ja verisuomisairauksiin. Tutkimusten mukaan kaljuuntuvilla on todennäköiseti suurempi riski sairastua kyseisiin sairauksiin, eikä siinä nyt sitten todellakaan ole miehisyydestä kysymys vaan geeniperimästä. Ei ole kovin miehistä, jos suonet on tukossa. Galluppien mukaan kaljut jäävät aina viiemiseksi kyselyissä missä naiset arvostelevat miesten kuontaloa. - a-113
..ovat rumia ja itsekin kaljuunnun, joten vituttaa suunnattomasti. Lääkkeillä taistelen vastaan. Kaljua en aja koskaan, vaikka päässä olisi enää kaksi hiusta. Parempi sekin kuin natsimuli.
- mielipide:
En minäkään pidä itse ajellusta kiiltävästä kaljusta (=natsimuli). Jos kalju on luonnostaan syntynyt, sen kyllä hyväksyn. Myös millikoneella ajettu sänki on mielestäni hyvän näköinen, se myös piilottaa sopivasti osakaljun. Enemmän pistää tympimään jos tuollaisen "korkean otsan" omistava yrittää väen vängällä pitää takatukkaa hengissä. Pahin yhdistelmä josta en pidä yhtään on lähes paljas päälaki ja ponnari, olisi paljon paremman näköistä kun se takatukka ajettaisiin lyhyeksi sängeksi. Ehkäpä nuoret naiset haluavat miehiltä pitkää fledaa, mutta näin kun naisella on jo ikää, miehen hiukset ei ole enää tärkeintä parisuhteessa. Poikani oppi armeijassa pitämään lyhyttä tukkaa ja mielestäni hänelle sopii hienosti tuollainen 5-10 mm siili vaikka kaikki hiukset onkin hyvin tallella. Monelle muullekin nuorelle miehelle mielestäni siili sopisi paremmin kuin pitkä tukka.
- a-113
mielipide: kirjoitti:
En minäkään pidä itse ajellusta kiiltävästä kaljusta (=natsimuli). Jos kalju on luonnostaan syntynyt, sen kyllä hyväksyn. Myös millikoneella ajettu sänki on mielestäni hyvän näköinen, se myös piilottaa sopivasti osakaljun. Enemmän pistää tympimään jos tuollaisen "korkean otsan" omistava yrittää väen vängällä pitää takatukkaa hengissä. Pahin yhdistelmä josta en pidä yhtään on lähes paljas päälaki ja ponnari, olisi paljon paremman näköistä kun se takatukka ajettaisiin lyhyeksi sängeksi. Ehkäpä nuoret naiset haluavat miehiltä pitkää fledaa, mutta näin kun naisella on jo ikää, miehen hiukset ei ole enää tärkeintä parisuhteessa. Poikani oppi armeijassa pitämään lyhyttä tukkaa ja mielestäni hänelle sopii hienosti tuollainen 5-10 mm siili vaikka kaikki hiukset onkin hyvin tallella. Monelle muullekin nuorelle miehelle mielestäni siili sopisi paremmin kuin pitkä tukka.
..tukka on ainut oikea. Muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä. harmi että poikasi meni pilaamaan hienot hiuksensa armeijassa.
- tuon keksit?
a-113 kirjoitti:
..tukka on ainut oikea. Muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä. harmi että poikasi meni pilaamaan hienot hiuksensa armeijassa.
Kummallakaan pojallani ei ole ollut koskaan pitkää tukkaa! Kummatkin ovat halunneet itse pitää lyhyttä miestyyppistä hiustyyliä. Nuorempi ihastui tuollaiseen siiliin koska oli likaisessa työssä ja pesu oli helpompaa. Nykyisin tekee toimistotöitä mutta pitää tyylinsä edelleen (ja säästää valtavasti parturimaksuissa kun voi itse ajaa hiuksensa).
Makuasioista ei voi kiistellä! - Ei kärsimystä
tuon keksit? kirjoitti:
Kummallakaan pojallani ei ole ollut koskaan pitkää tukkaa! Kummatkin ovat halunneet itse pitää lyhyttä miestyyppistä hiustyyliä. Nuorempi ihastui tuollaiseen siiliin koska oli likaisessa työssä ja pesu oli helpompaa. Nykyisin tekee toimistotöitä mutta pitää tyylinsä edelleen (ja säästää valtavasti parturimaksuissa kun voi itse ajaa hiuksensa).
Makuasioista ei voi kiistellä!Nimittäin en tahdo että mahdolliset tulevat lapset perii isänsä tukankasvun. Kauheampaa vielä jos tyttölapsi perii isän huonon tukan. Tyttärelläni on normaalivahvuiset hiusket. Siksi tämä että naisena tiedän mikä kärsimys on ohenevat hiukset.
- maine menee
Ei kärsimystä kirjoitti:
Nimittäin en tahdo että mahdolliset tulevat lapset perii isänsä tukankasvun. Kauheampaa vielä jos tyttölapsi perii isän huonon tukan. Tyttärelläni on normaalivahvuiset hiusket. Siksi tämä että naisena tiedän mikä kärsimys on ohenevat hiukset.
Siinä vaiheessa kun ihastutaan johonkin mieheen, ei siinä ajatella hiustenkasvua. Seurustelukin tapahtuu useimmiten melko nuorena jolloin kaljuuntumiseen taipuva mies on vielä tuuheatukkainen. Pitäisi nähdä sulhasen isä ja sukulaismiehet, eikä sekään olisi varma ennuste.
Tytön ei tarvitse pelätä että perii isältä hiusten lähdön, siihenhän vaikuttaa enemmän testosteroni ja sen vaikutukset. Naiselle miestyyppistä hiustenlähtöä aiheuttaa hormonihäiriöt, ei perimä isältä. Naistyyppiseen hiusten lähtöön vaikuttaa muut tekijät kuin isän kaljuus.
Karmea tilanne jos tuleva anoppi vaatii pistämään välit poikki huonojen hiusten vuoksi, vaikka tyttären mielestä sopiva sulhasehdokas on muuten mukava ihminen. - Joo.
maine menee kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun ihastutaan johonkin mieheen, ei siinä ajatella hiustenkasvua. Seurustelukin tapahtuu useimmiten melko nuorena jolloin kaljuuntumiseen taipuva mies on vielä tuuheatukkainen. Pitäisi nähdä sulhasen isä ja sukulaismiehet, eikä sekään olisi varma ennuste.
Tytön ei tarvitse pelätä että perii isältä hiusten lähdön, siihenhän vaikuttaa enemmän testosteroni ja sen vaikutukset. Naiselle miestyyppistä hiustenlähtöä aiheuttaa hormonihäiriöt, ei perimä isältä. Naistyyppiseen hiusten lähtöön vaikuttaa muut tekijät kuin isän kaljuus.
Karmea tilanne jos tuleva anoppi vaatii pistämään välit poikki huonojen hiusten vuoksi, vaikka tyttären mielestä sopiva sulhasehdokas on muuten mukava ihminen.olkaa ny hilijaa.
- jjjeeejjeee
Ihastun tukallisiin ja kaljuihin. Toni Wirtanen on ihana kalju mies. :)
- *Paavo*
Kyllä kalju rumentaa, mut siihen tottuu.
Jos ketuttaa kaljun kiilto, niin eikun jollain meikkiaineella se kiilto veks.
Ite harkitsin joskus todella vakavasti 1500 siirteen ottamista, mut ei helvetti en kyllä pistä rahojani siihen,
5v päästä saattaa olla taas ihan sama tilanne.
Yksi halpa keino on tehdä tupeet itse, ts. liimaat päähäsi palasen :) käyttämällä tylliä (nylon verkkoa) pohjamateriaalina ja aitoja hiuksia kiinnität siihen. Hiukset ja liimaus pysyy päässäs arviolta 2-3 viikkoa, jonka jälkeen uutta kehiin.
Tai jos oot ihan kalju niin tilaa suoraan netistä tupeet, halvimmat aitohiuspohjaiset peruukit maksaa 10e - 20e kpl.
Eli eikun superteippiä tai liimaa päänuppiin, niin jo pysyy vaikka uidessa päässä, eikä kukaan huomaa mitään.
On vaan aika naurettavaa, mutta se onkin henkilön oma asia :) Uskomattoman aidon näköisiä ne kyl on. - lisäkepertti
*Paavo* kirjoitti:
Kyllä kalju rumentaa, mut siihen tottuu.
Jos ketuttaa kaljun kiilto, niin eikun jollain meikkiaineella se kiilto veks.
Ite harkitsin joskus todella vakavasti 1500 siirteen ottamista, mut ei helvetti en kyllä pistä rahojani siihen,
5v päästä saattaa olla taas ihan sama tilanne.
Yksi halpa keino on tehdä tupeet itse, ts. liimaat päähäsi palasen :) käyttämällä tylliä (nylon verkkoa) pohjamateriaalina ja aitoja hiuksia kiinnität siihen. Hiukset ja liimaus pysyy päässäs arviolta 2-3 viikkoa, jonka jälkeen uutta kehiin.
Tai jos oot ihan kalju niin tilaa suoraan netistä tupeet, halvimmat aitohiuspohjaiset peruukit maksaa 10e - 20e kpl.
Eli eikun superteippiä tai liimaa päänuppiin, niin jo pysyy vaikka uidessa päässä, eikä kukaan huomaa mitään.
On vaan aika naurettavaa, mutta se onkin henkilön oma asia :) Uskomattoman aidon näköisiä ne kyl on.Itse olen sitä mieltä, että hiuslisäke on hyvä vaihtoehto lähinnä siinä tapauksessa, että naistilanne vaatii mediatrendikästä ulkonäköä, kuten yleensä nuorilla ihmisillä vaatii.
Jos taas elää hyvässä parisuhteessa, eikä lisäpillua tee mieli, niin mielestäni ei kannata alkaa lisäkkeiden kanssa säätämään. Tulee turhaa stressiä vaan elämään.
Mutta mitäpä mies ei pillun vuoksi tekisi.
Ja niille jotka ovat sitä mieltä, että nainen kyllä huomaa hiuslisäkkeen heti, niin paskapuhetta. Itseltäni olisi jäänyt monta pillua saamatta ilman kiinalaisilta lainattua tukkaa.
- Hiukset olla pitää
Taas täällä kaljut miehet ovat kuorossa ylistämässä itseään. Onkohan täällä yhtään naista mukana ? Omakohtainen kokemus on, että ei taida kaljuilla olla kauheasti menekkiä ainakaan kun katselee tanssiparketteja.
- Otsakiehkura
Kyllä se valitettavasti näin on. Olin nuorempana todellinen tyttöjen ja naisten suosikkipoika. Kaljuunnuin, naiset katosivat. Olen nyt kulkenut tuuheat siirretyt hiukset päässä, koska takatukkani jäi tosi tuuheaksi. Naiset sekoavat taas kaikkialla täysin.
Tekisi mieli kostaa se jotenkin heille.
Että se on se valitettava totuus kaljusta.
- Ari.
onko niin saatanan vaikea ymmärtää että riippuu helevetin paljon miehen pään muodosta ja koosta se sopiiko hiuksettomuus hänelle???
Jos on pieni pää ja muodoltaan omituinen, luisu ja erilaisia patteja siellä täällä, ei tosiaan ole hauskaa kaljuuntua jo nuorella iällä! Tämänhän pitäisi olla selvä asia tyhmemmällekin naiselle, nimittäin se että kaikki on kiinni muodosta ja koosta. Minulla on eräs naisystävä jolla on hyvin lyhyt tukka, sellainen kahden sentin sänki. Hänelle se sopii hyvin koska kallonmuoto on kuin kreikkalaisella jumalattarella. Sitten on sellaisia naisia jotka näyttäisivät todella korneilta lyhyttukkaisina tai kaljuina. Sama on tilanne miesten kaljuuden suhteen. Typerä on se nainen joka ei sitä ymmärrä. - kalju on kuumaa
Mun mielestä kalju mies on ainoa oikea mies! Jos on vieläpä pitkä kalju mies niin vie mun huomion täysin. En tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin se vaan on kai sitten niin miehistä, että se siinä suorastaan kiihottaa. Pörrötukat voi olla ihan söpöjä, mut ei ne saa mun jalkoja tutisemaan. Olkaa kaljut ylpeitä, älkääkä ainakaan koittako piilottaa kaljujanne! kaikki hiukset vaan veke jo ennen kaljuuntumista! t. 21-vuotias nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534677Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi2013998Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352720Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs132514100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372238Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks151831Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1211687Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491494- 371412
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo321351