Meneekö Solid House nyt konkurssiin?

Anonyymi-ap

13

1215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eniten harmittaa heidän puolesta, jotka on juuri asuntonsa Solid Houselle myyntiin ja tietenkin työntekijöiden puolesta.

• Anonyymi

Työntekijöitä käy sääliksi että ovat luottaneet vääriin ihmisiin. Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.
        Solid House välitysliikkeen kanssa asioidessa kannattaa ottaa lakimies mukaan heti ensimmäisessä kättelyssä.

• Anonyymi

Ei kai se noita asunnon omistajia niin haittaa. Ei välityksestä makseta etumaksua tai luovuteta omistusta välittäjälle. Toki uuden välittäjän saa etsiä, mutta niitä nyt käy muutenkin.

Työntekijälle tulee enemmän hässäkkää kun vikat palkat menee palkkaturvan kautta tai jää saamatta ja yrittäjävälittäjillä jää saamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai se noita asunnon omistajia niin haittaa. Ei välityksestä makseta etumaksua tai luovuteta omistusta välittäjälle. Toki uuden välittäjän saa etsiä, mutta niitä nyt käy muutenkin.

Työntekijälle tulee enemmän hässäkkää kun vikat palkat menee palkkaturvan kautta tai jää saamatta ja yrittäjävälittäjillä jää saamatta.

Mätä omena Solid House johdossa pilaa koko korin.

• Anonyymi

Ei varmaankaan kaukana ole. Onko Bo seuraava?

• Anonyymi

Ei mitään ongelmia myyjille

• Anonyymi

Solid House toimintakieltoon ja ansaitusti!

• Anonyymi

Kyllä tämä on ikävä uutinen. Etenkin asunnonmyyjille ja -ostajille. Ostajia kohtaan välittäjä ei kanna vastuuta välitystyöstään jos on konkurssissa. Jos näin on niin välittäjä voi kertoa ja luvata liikoja…

• Anonyymi

Kantaako välittäjä varsinaisesti mitään vastuuta muutenkaan mistään eipä oikeestaan.

• Anonyymi

Ja nyt yritystä haetaan konkurssiin verottajan toimesta

• Anonyymi

Miten Strand Projects Oy:n rikostutkinta etenee?

• Anonyymi

Tyylikäs yritys viedä huomio toisaalle, keksityllä asialla. 👏🏻

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      69
      4642
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3515
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      38
      3276
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2668
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      49
      2663
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2149
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2034
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1950
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1571
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1458
    Aihe