Vuorokausi yhdessä? Mitenhän se menisi?
Mitä jos vietettäis
155
1746
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi tietää.
- Anonyymi
Meneehän tää näinkin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneehän tää näinkin 😂
Just. Ei tolla tyylillä mitään tule. Pelleiletkö sä mun kanssa? Sulla on joku toinen kun asiat ei etene. En jaksa kauaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just. Ei tolla tyylillä mitään tule. Pelleiletkö sä mun kanssa? Sulla on joku toinen kun asiat ei etene. En jaksa kauaa
En pelleile. Mitä me tehdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelleile. Mitä me tehdään?
Tekase feikki säjköpos. Laita se täl mihel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei ole toista. Mun Snapis on mun numero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se menis varmasti jutellessa, halatessa, tuijotellessa ja ihmetellessä. Sit mä silittelisin tai tunnustelisin sua joka puolelta ja semmosta. Kävikö tällanen?
- AnonyymiUUSI
Eikä edes nämä naurettavat stoorit ns etene tekstittelyn pidemmälle palstasedänf fiktioissa
- Anonyymi
Kuitenkin lähtisit.
- Anonyymi
Uskoisin, että hyvin. :) tunteet olisivat kyllä niin huipussa, että olisin ihan sekaisin niistä. Ja olisi vaikeaa olla menemättä sänkyyn..
- Anonyymi
Mutta sitä ennen olisi monta kiukustumista ja pois lähtöä ja takaisin tulemista?🤭
- Anonyymi
Halutko aina sitä mun kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitä ennen olisi monta kiukustumista ja pois lähtöä ja takaisin tulemista?🤭
Emme ole tuollaisia. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei koiteta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei koiteta?
Haluat monta kiukustumista ja poislähtöä? Ookoo, tuun paukuttamaan ovia. Kerro vaan osoite :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole tervettä. Outo psyyke peli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin tapahtuessa olisi äänitykset päällä ja kameravalvonta. Tosin ei alkuunkaan sopisi mulle, kunhan vain totesin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä pohtinut muiden henkistä hygieniaa vakavasti tässä palstaäijän dialogissa itsensä kanssa. Onko kaikki hyvi?
- Anonyymi
Käytäis lenkillä, saunottais, syötäis hyvin ja nautittaisiin läheisyydestä. Hellyyttä, syliä, silittelyä. Tehtäis sitä, mikä tuntuisi hyvältä. Luotais rakkaudellinen ja hyväksyvä ilmapiiri, jossa ei olisi odotuksia eikä vaatimuksia toiselta. Oltais läsnä toisillemme. Nähtäis ja kuultais toisemme.
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Tapailtais. Pidettäs hyvänä. Sitten sä voisit taas lähteä ajamaan kotiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lähde ajamaan kyllä mihinkään kotoani ☺️
- Anonyymi
Ihana 🥰pelattais lautapelejä ja sulista.
- Anonyymi
Voisin nuolla sun varpaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana 🥰pelattais lautapelejä ja sulista.
Mahtaako vuorokauteen mahtua noin paljon? Melkein alkaa tuntua suorittamiselta, jos on liikaa kaikkea ☺️Mutta kun ilmat lämpenee, oltais ulkona. Nukkumaan yöksi sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
Nii just🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin nuolla sun varpaita.
Voisin nuolla sun huulia ja kaulaa. Kuunneltais musiikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 ei hitto.
- AnonyymiUUSI
Tää kuulostaisi kans ihanslta.
- AnonyymiUUSI
” Luotais rakkaudellinen ja hyväksyvä ilmapiiri, jossa ei olisi odotuksia eikä vaatimuksia toiselta. ” eli sohvahyppelyä puolelta toiselle kun pyrit heti likistelemään. Miltä nämä minun luomat vaihtoehtoiset miljööt kuulostaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
Auka läpinäkyvä runopoika juu. Voimia myös sulle satuoletettu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa huvin vuoksi monologisetä, että mikä olisi sinun kilometrirajas n kahdeksan sataa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂 ei hitto.
Ei se sullakaa reesu hyvin mene ku nää palstaäijän esitykset näyttää olevan ainoa lohtu seinätapetin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Luotais rakkaudellinen ja hyväksyvä ilmapiiri, jossa ei olisi odotuksia eikä vaatimuksia toiselta. ” eli sohvahyppelyä puolelta toiselle kun pyrit heti likistelemään. Miltä nämä minun luomat vaihtoehtoiset miljööt kuulostaa?
Just weeteiden takia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just weeteiden takia.
Mirror mirror on the wall who’s meanest them all? I am afraid she is me
- Anonyymi
Hyvin tietysti se menis. Yhden peiton alla löytyy sopu.
- Anonyymi
Ainakin kerran. Sitten taas alat tapella ja saat mut alta pois että pääset palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kerran. Sitten taas alat tapella ja saat mut alta pois että pääset palstalle.
Voit syyttää minua kaikesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voit syyttää minua kaikesta
Voinko minäkin tai voisitko olla mun stuntti?
- Anonyymi
Hyvin.
- Anonyymi
Rakasteltaisiin koko vuorokausi.
🧔🏻- Anonyymi
Niin se menisi❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se menisi❤️🔥
❤️🔥❤️🔥❤️🔥
- Anonyymi
Ilman tupakkitaukojako🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman tupakkitaukojako🤔
Joo ilman. Tai mä en tarvi niitä 🤭 poltan vaan kun mua stressaa, tuttaa, ärsyttää, väsyttää. En halua polttaa hänen seurassa❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ilman. Tai mä en tarvi niitä 🤭 poltan vaan kun mua stressaa, tuttaa, ärsyttää, väsyttää. En halua polttaa hänen seurassa❤️
Ohi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilman tupakkitaukojako🤔
No onpa kuinnostava haastis palstasedälle
- AnonyymiUUSI
Tylsää. Paljon mielenkiintoisempaa olis jutella koko vuorokausi.
- Anonyymi
istuisin hänen vieressä:).
- Anonyymi
Ai vessassako? Prööt. En usko että istuisit 😷
- Anonyymi
Ei onnistu olen varjoentisestä ☕️🚬
- Anonyymi
Haamuillaan sitten yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haamuillaan sitten yhdessä.
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!
Ei sitten.
- Anonyymi
Minä en halua viettää edes yhtä vuorokautta kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Joo, sit ei kysytty tässä.
- Anonyymi
Rakasteltaisiin paljon, tehtäis ruokaa, käytäis kävelyllä, taas rakastellaan, käydään suihkussa yhdessä ja siellä rakastellaan, syödään, katotaan leffaa, rakastellaan, suudellaan, syödään, juteltais, rakasteltais ja sitten lusikkaan nukkumaan ja aamulla ra... Juodaan teetä.
- Anonyymi
Tämä. Hyvä plääni🤓😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Hyvä plääni🤓😄
🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭
💪💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💪💪
👍👍
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta👄🤭🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭
Onko nk alapäähommat sulle yhtä outo juttu kui palstasedälle?
- Anonyymi
Haluaisin häntä varmaan tosi paljon
- Anonyymi
Kaipa meidän ois pakko jutella. Sitten itkettäisiin kun tajutaan mitä on tehty ja kaikki oli vaan väärinkäsityksien summa. Sit pitäiskin miettiä et antautuuko hetkeen vai katsooko uutiset ja menee nukkumaa.
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
🩷💍
- Anonyymi
Hahhah tämä oli hyvä. Jatkoon!
- AnonyymiUUSI
Niin parempi se kai on etukäteen itkeä?🤔
- Anonyymi
Nuori nainen, sinua ihaillen hyväillen suudellen... Kauan siksi hymyillen.
Nuori nainen, lumoat hymyilevillä silmilläsi päiväni usein aamu yhdeksältä tavatessamme,,, kiva huumorisi itsellesi ja muille rakastettavaa kuten sun suhteesi eläimiin....
T:vanha Teuvo- Anonyymi
Hyii
- Anonyymi
Me puhuttais paljon. Sit ehkä, jos nää tunteet on molemminpuoleiset, halailtais ja pussailtais.
- Anonyymi
🥰❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰❤️
🩷😘
- Anonyymi
Te saatte vaan uneksia.
🚬👩🏻🦳- AnonyymiUUSI
Esim tästä sinun ihanasta emojistako, gubbe?
- Anonyymi
Mä tiedän kyllä miten se menisi, mutta en kerro.
- Anonyymi
Kerro heti!
- Anonyymi
Periaatteessa tiedän miten se vois olla mahdollista joskus syksyllä tai jotain. Mutta en jaksa nyt miettiä, kun joutuu taas pettymään.
- Anonyymi
Vittu mä niin täynnä tätä palstaa! En olis sotkeentunut yhteen mieheen sydänjuuria myöten niin pahasti. Rakkaus kusetti mua ja nyt vihainen itselleni kun menin lankeamaan. Intuitio tais sittenkin pitää paikkansa. Vittu kun kuvottaa nyt oma naiivius. Vittu miten ihminen voi olla näin tyhmä. 🩷love? nainen sivusta
- AnonyymiUUSI
No missä sinä itsestäsi kirjoittava mies tämä sydänjuuritapahruma tapahtui? Kerro tädille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No missä sinä itsestäsi kirjoittava mies tämä sydänjuuritapahruma tapahtui? Kerro tädille
Voisin olla vielä huomattavasti alentuvampiki
- Anonyymi
Olemme jo viettäneet. Se meni oikein hyvin. Juteltiin, käveltiin, juhlittiin, tanssittiin, syötiin ,n*itiin, nukuttiin…
- Anonyymi
Sitten...mitä sitten tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten...mitä sitten tapahtui?
Vietettiin koko päivä sängyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietettiin koko päivä sängyssä
Niin no se tuli selväksi, mutta mitäs sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei itkenyt enää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan huonosti päättyi lopulta, kun kerran ikävällä joutuu kirjoittelemaan.
- Anonyymi
Tuskin mulle. Tosi paljon olisi puhuttavaa ennen tuota tai sen aikana. En usko, että tapahtuu koskaan meidän välillä. Hänen elämäänsä toivon kaikkea hyvää.
🌈- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Miksi niin ajattelet ettei tapahtuisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä.
Ajatteletko sinä jotenki sillä tavalla, että mikä teksti tahansa voi olla sinun ns maailmaa vastaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin ajattelet ettei tapahtuisi?
No miksi sinä taas uskoisit jotenkin muuten n joka toisesta guben kommentista?
- Anonyymi
Päivät paistattelisin auringossa ☀️sun kaa ja yöt ulvottais kuuta yhdessä 🌛
Kuun ja auringonpimennyksien aikana nukuttais.
Muulloin kukuttais ja kuksittais 🤭🤗 - Anonyymi
Ihmettelyä. Vähän hermostunut, jännittynyt ilmapiiri. Yllättäen tapahtuisi jotain hassua, mikä rikkoisi jään. Päivä etenisi sen mukaan, mitä huvittaisi tehdä. Varmaan ulos reippailemaan, ja venyttely on aina tärkeää. Näkisi toisen henkilön tapoja, tottumuksia ja elämää.
- Anonyymi
Just noin 😊
- AnonyymiUUSI
Vai että venyttelemään leidin veisit
- Anonyymi
Tää menee niin pitkälle kuitenkin tää tapaaminen.
Mut nähdään ensin päiväseltään. - Anonyymi
Se vois helposti mennä hotelliyöks, päivä ensin ulkona käveltäis vaikka pitkin rantoja...
- Anonyymi
Oispa ihanaa
- AnonyymiUUSI
No mutta tämän luulis gubbe edes yhtä kuvittajaa triggeröivän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tämän luulis gubbe edes yhtä kuvittajaa triggeröivän
Voi mennä myös aamupalan takia
- Anonyymi
Rakasteltaisiin kovasti. Hänen kiinteä peppu jota hän kerran leikillään ikäänkuin esitteli, saisi öljyhierontaa, lantion seutu myös. Suukottelua ym. Itseäni vanhempi ihana ja tuttu nainen on hän.
- Anonyymi
🩷🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩷🔥
No koska...? Sen kun saisi tietää. Tulla sisääsi 🔥🍌!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Sähän kirjoittelet mulle täällä näköjään 😍🥰🔥 Tänään kyl kävisi mutta taidat olla kiireinen? 🥰 Vapaata ois kyl huomiseen saakka 😁 laita viesti telegrammissa 😁 Toi pinkki sydän ei ollut multa 😵💫
Terveisin Yxi vaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Sähän kirjoittelet mulle täällä näköjään 😍🥰🔥 Tänään kyl kävisi mutta taidat olla kiireinen? 🥰 Vapaata ois kyl huomiseen saakka 😁 laita viesti telegrammissa 😁 Toi pinkki sydän ei ollut multa 😵💫
Terveisin Yxi vaanHän ihanuus ja minä, et vaikuta häneltä. Kun vaan tietäisi koska...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooh onpa aistikasta textiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooh onpa aistikasta textiä
Sulla on x oma mies.
- Anonyymi
Sitä päivää odotan ja tuskin sitä koskaan unohtaisin, olisi luultavasti parasta ja ihaninta koskaan
- Anonyymi
Varmaan juteltais pussailtais ja halaltais.
- Anonyymi
Hauska vastaus. Noinhan siinä usein ensin käy, jos toisiinsa ihastuneet nainen ja mies viettäisivät aikaa yhdessä.
- Anonyymi
Oltais vaahtokylvyssä koko aika.
🫧🫧
🛀🏿🥂- Anonyymi
Kuinka noin tarkalleen koska liikaa vaahtokylvyssä rypistyttää ainakin sormia...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka noin tarkalleen koska liikaa vaahtokylvyssä rypistyttää ainakin sormia...
Joo, aika ruttuiseksi menee tuolla tavalla. Plus että kylpyvesi kylmenee aika nopeasti, joten ihan hlvetin epämiellyttävää tuo olisi ja parin tunnin päästä!
- Anonyymi
naurettas ja laulettas, välillä voitas itkeäkkin..juu monenlaista on koettu miehen kans tähän ikään
- Anonyymi
Mitä jos vietettäis
Vuorokausi yhdessä? Mitenhän se menisi?
Kummalta kädeltäsi kysyit? mutta ihan sama. Tiivisti masturbodessahan se varmasti teillä menisi. - Anonyymi
Sun pumppu pettäis. 🖤⛓💥
- Anonyymi
Up down
- AnonyymiUUSI
Hahhah
- Anonyymi
En päästäisi irti ❤️
- Anonyymi
Oltais toisissamme kiinni.
- AnonyymiUUSI
Varmasti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti
No aivan varmasti.
- Anonyymi
Jatkuvasti kiinni toisissa vaatteet päällä ja ilman kulta
- Anonyymi
Kyllä 🥰
- Anonyymi
Oltava vaikka sun ehdoilla, käytäs niiden kans kävelyllä, lämmitettäs sauna, oisit mun sylissä katotaan tolkkua, syömässä pitsaa jne.
- Anonyymi
Entä jälkeen, miten toimisitte jatkossa?
- Anonyymi
Jutellen, kahvitellen ja varovaisia askelia toisen keho lämpöä koskettelemaan. Tutustuttua huumorilla kevyesti tärkeitä asioita käyden ja hellin kosketuksin.
https://www.youtube.com/watch?v=JVK8qZ8C8H4 - Anonyymi
Erään ihastuttavan E:n kanssa yksikin olisi upeaa, mielellään enemmän.
- Anonyymi
Mielellään enemmän ;)
Hän voisi taas koskettaa kättäni, vaikka siellä hississä uudelleen ja muutenkin lähestyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään enemmän ;)
Hän voisi taas koskettaa kättäni, vaikka siellä hississä uudelleen ja muutenkin lähestyä.En ole koskettanut häntä, saisipa tehdä sen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskettanut häntä, saisipa tehdä sen!
Millä kirjaimella nimesi alkaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella nimesi alkaa?
Aakkosten 13.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aakkosten 13.
E**** & M****?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aakkosten 13.
T niinkuin trolli. Laskennallinen tulos 20.
- Anonyymi
Se menisi varmaan hyvin, mutta ei voi tietää, kun kyseessä on kaksi jääräpäätä. Ensin varmaan riideltäis, sit mä varmaan itkisin, sit hän halaisi ja lohduttaisi mua ja sitten juteltaisiin meistä. Ja sit käy ilmi et tuntee ton molemminpuoliset, niin sitten voitais halailla, olla lähellä, kertoa ihania asioita toisistamme ja sitten olisi varmaan suudeltaisiin toisiamme ja sellaista ja sit lopuksi sitä itseään. Sen jälkeen voitais vaan matkoilla sängyssä yhdessä tyytyväisinä lähekkäin ja oltais hiljaa ja hymyiltäis toisillemme. Noin se varmaan menisi. Olisi kyllä ihana päivä. 💗 Sitten sen jälkeen hän lähtisi omaan kotiinsa mun kotoa.
- Anonyymi
Noinhan se varmaan menis❤️🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se varmaan menis❤️🌞
Niinhän se varmaan menisi. Mutta tuskin toteutuu ikinä. Paitsi, että eihän sitä ikinä voi tietää, mitä tulevaisuudessa tapahtuu että voihan se olla mahdollista, jos molemmat vaan antautuu tunteilleen. Ainakin mun haaveissa tuo on jo tapahtunut. Toivottavasti joskus tapahtuisi oikeasti. 😍💗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se varmaan menisi. Mutta tuskin toteutuu ikinä. Paitsi, että eihän sitä ikinä voi tietää, mitä tulevaisuudessa tapahtuu että voihan se olla mahdollista, jos molemmat vaan antautuu tunteilleen. Ainakin mun haaveissa tuo on jo tapahtunut. Toivottavasti joskus tapahtuisi oikeasti. 😍💗
Montako vuatta on setä menny ilman naisen kosketusta?
- Anonyymi
😉 koirien kanssa tietty😍
- Anonyymi
Kuinka monta koiraa?
- AnonyymiUUSI
Voi vttujen kevät gubbe
- Anonyymi
Vietetään vaikka kaksi vuorokautta.
Viikko tai kaksi käy hyvin.
Miksi ei samalla kuukausi tai kuusi.
Hyvin se menee. Turha miettii näitä täällä.- AnonyymiUUSI
Käy.
- Anonyymi
Koita saada joltain toiselta.
- Anonyymi
En.
Haluan vain yhtä, johon on sellaisia tunteita herännyt. Voin olla ilman, jos hän ei minua sillä tavalla halua.
Saan häntä ajatellessani. Olisi silti ihana olla kosketuksissa.
Viikko vierähtänyt näkemättä, jän mies silti tiiviisti ajatuksissani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Haluan vain yhtä, johon on sellaisia tunteita herännyt. Voin olla ilman, jos hän ei minua sillä tavalla halua.
Viikko vierähtänyt näkemättä, jän mies silti tiiviisti ajatuksissani.Siis hän mies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En.
Viikko vierähtänyt näkemättä, jän mies silti tiiviisti ajatuksissani.Kirjoittelet itsestäsi mies ns lahjapaperikonteksissa. Kai näihin joku alentuneesti syyntakeinen uskoo lähinnä misogyniansa takia nääs. Terveisin eräs suorasuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelet itsestäsi mies ns lahjapaperikonteksissa. Kai näihin joku alentuneesti syyntakeinen uskoo lähinnä misogyniansa takia nääs. Terveisin eräs suorasuu
Ja olen muuten nainen
- AnonyymiUUSI
Haluaisin kietoutua häneen enemmän kuin mitään muuta maailmassa🤗❤️
Olen tiennyt sen jo piitkään.
Hän antaa elämälle suuntaa🤩
Kirjoitin jo aiemmin johonkin
että kun rakastelemme Jumalatkin vaikenee.
Tämä kaikki on mun omalle rakkaalle täällä ja toivon että livessä jonakin päivänä
Rakastellaan niin ettei ikinä saada tarpeeksi toisistamme ❤️🤗
🚬👩🏻🦳- AnonyymiUUSI
Osaatko sinä palstasetä yhtää ite sanoa, että mik vit tässä emojinarratiivissasi on näitä elämänkoululaisia triggeröiny
- AnonyymiUUSI
Juokaa vichyä välillä
- AnonyymiUUSI
Joo kannattaako sitä koko viikonloppua pämpätä, ei se silläkään kummene
- AnonyymiUUSI
Lättyjä varmaan paistelisitte ainakin ja?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1284201Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6403921- 1012199
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa282024Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821514Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on511475- 1151353
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1311287- 471269
- 921220