Jopas on kallista.
No on hyvääkin toki.
Kahvi-pkt jo 9 eur
16
161
Vastaukset
- Anonyymi
Lidl myy edullista kahvia 2,49 €/pak 500g - - osta Elä märise .
- Anonyymi
Pitäis vielä se edullinen kahvinkeitin hommata, että pääsee hörppimään.
- Anonyymi
Ja sada halpaa sähköä, jotta raaskii käyttää kahvinkeitintä.
- Anonyymi
Kahvia ei ole pakko ryystää.
Onneksi olutta saa n. 3€ litra:) - Anonyymi
Kahvista on tullut juhlajuoma.
- Anonyymi
Ilmastonmuutos vaikuttaa kahvintuotantoon ja nostaa hintoja.
- Anonyymi
Mikäli ilmasto oikeasti muuttuu, viljelemme täällä Suomessa pian omaa kahvia.
Mitäs kahviaddiktit woket siihen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli ilmasto oikeasti muuttuu, viljelemme täällä Suomessa pian omaa kahvia.
Mitäs kahviaddiktit woket siihen?Ei auta tähän hätään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta tähän hätään
Jos hätä on, tee jotain.
- Anonyymi
tätä se ydinvoima tteettää, sähkön hinta heiluu jääkö monelta aamukahvit keittämättä jos kilowattituntihinr5a liian kallis6ta?
KELAn inavastyyisyys najsyussa kuuab jirjea ikusu bikkattava btr gtlstrröö vaub varajjaura hiukka suus bettityki tku 5999 eyria vyidessa,- Anonyymi
Täh???
- Anonyymi
kun sähkön hinta pyörii kuin karuselli, monet miettivät, kannattaako kahvia keittää vai tyytyykö vain kylmään vesijohtoveteen. Energiakriisi tuo mukanaan kiemuroita, ja aamun rauha särkyy, kun lompakko huutaa tyhjyyttään.
- Anonyymi
3eur pintaan saa halpis kahvipaketin ja noissa vielä se ettei tarvi laittaa niin paljon tai tulee vahvaa.
- Anonyymi
Nyt kahville.
- Anonyymi
Eihän tuo mitenkään kallista ole! Minulla menee korkeintaan 2 pakettia kuukaudessa ja hinnaksi tulee noin 16€.
Tupakkia polttavilla menee noin 200-300€ per kuukausi eikä ole kuulemma kallista. Jos perheessä kumpikin polttaa niin se on tuplaten. - Anonyymi
Menen tänään kahvikutsuille. Ei tarvitse maksaa ja karjalanpiirakkaakin on luvattu. Juon kaksi kupillista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman552081- 631915
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!771438Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911283Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1821274Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2371219Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761085- 891066
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s211026- 82911