Ylen vaalitentti, jossa 3 tentattavaa ja 2 tenttaajaa. Näin yle säästää.
Ja miksi urheilutoimittaja toinen tenttaajista?
Vaalitentti
83
340
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin meni Lauralla. Paremmin kuin monella entisellä esittäjällä. Fiksu nainen.
Ja oli Minja hyvä! Laittoi kampoihin omahyväisen Petterin ja maalaiseukon, joka ei sovi politiikkaan millään mittarilla. Vasemmisto rulaa!- Anonyymi
Oliko siellä joku Minja? Kuulosti ihan Liltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuullosti. Fiksuja naisia kumpainenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti. Ihan täys toope ja sivistymättömyys loistaa kauas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti. Ihan täys toope ja sivistymättömyys loistaa kauas.
Tohtorisnainen. Puolustaa itseään heikoimpia kuten vasemmisto tekee. Sekö sivistymätöntä sinusta. Hanki sydämen sivistystä josset muuhun pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohtorisnainen. Puolustaa itseään heikoimpia kuten vasemmisto tekee. Sekö sivistymätöntä sinusta. Hanki sydämen sivistystä josset muuhun pysty.
Jos ei osaa fiksua ulosantia, niin koulutuksilla ei ole silloin mitään merkitystä eikä näinollen kerro sivistyksestä.
- Anonyymi
Täysin kujalla nuo vasurit yhteiskunnasta ja arjesta. Hyvä Petteri ja kumppanit!!!
- Anonyymi
Haha. Vanha ja mitätön pikku ukkeli muikistelee naamaansa ja puhuu vaan omilleen. Ei sellaista politiikkaa kukaan enää tahdo. Painajaismaista olisi sellainen kunta- ja aluepäättäminen, jossa vallanhimoiset jakaisivat rahat vain kaverille ja raharikkaille.
Jokainen täysipäinen tajuaa, ettei enää kokoomusta kannata äänestää milloinkaan.
Terveisin yrittäjä. - Anonyymi
Sinä taidat ite olla kujalla, et tiedä tavallisen ihmisen elämästä hevon kuustakaan! Alas petteri ja kumppanit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha. Vanha ja mitätön pikku ukkeli muikistelee naamaansa ja puhuu vaan omilleen. Ei sellaista politiikkaa kukaan enää tahdo. Painajaismaista olisi sellainen kunta- ja aluepäättäminen, jossa vallanhimoiset jakaisivat rahat vain kaverille ja raharikkaille.
Jokainen täysipäinen tajuaa, ettei enää kokoomusta kannata äänestää milloinkaan.
Terveisin yrittäjä.Vai että "yrittäjä". 😂 Koska palstalla päivät pitkät persuja metsästävä vassari olisi yrittäjäksi ryhtynyt? 🤭 Ja alasi on yritys hakea sossuturvaa? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että "yrittäjä". 😂 Koska palstalla päivät pitkät persuja metsästävä vassari olisi yrittäjäksi ryhtynyt? 🤭 Ja alasi on yritys hakea sossuturvaa? 😂
Voiko noin tyhmiä ollakaan. Jopa yrittäjä ajattelee yhteistä hyvää, eikä vain omia massejaan. Minkälainen yhteiskunta sellainen olisi, jossa oman yrityksen omaavat laittaisivat lapsensa muihin kouluihin kuin kunnan, eivät osallistuisi neuvolakäynteihin tai kunnan teiden infran käyttöön tai jätehuoltoon? Tai yrittäjä perheineen ei koskaan kävisi terveyskeskuksessa tai sairaalan erikoislääkäreissä. Koska mä voin-ajatus on kuule jenkeistä.
Muista että yrittäjä maksaa sinunkin kersojen koulunkäynnin. Ei raha puussa kasva eikä milloinkaan virkaloisten kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että "yrittäjä". 😂 Koska palstalla päivät pitkät persuja metsästävä vassari olisi yrittäjäksi ryhtynyt? 🤭 Ja alasi on yritys hakea sossuturvaa? 😂
Taidat olla pikkasen vainoharhainen ja sairas kun kuvittelet että täällä joku muka metsästää päivät pitkät persuja!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko noin tyhmiä ollakaan. Jopa yrittäjä ajattelee yhteistä hyvää, eikä vain omia massejaan. Minkälainen yhteiskunta sellainen olisi, jossa oman yrityksen omaavat laittaisivat lapsensa muihin kouluihin kuin kunnan, eivät osallistuisi neuvolakäynteihin tai kunnan teiden infran käyttöön tai jätehuoltoon? Tai yrittäjä perheineen ei koskaan kävisi terveyskeskuksessa tai sairaalan erikoislääkäreissä. Koska mä voin-ajatus on kuule jenkeistä.
Muista että yrittäjä maksaa sinunkin kersojen koulunkäynnin. Ei raha puussa kasva eikä milloinkaan virkaloisten kautta.Luovuitko yrittäjä imagostasi heti? 😂 Minä voin maksaa mielelläni omien "kersojeni" koulun ja terveydenhoidon. 👍 En tarvi siihen valtion almuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat ite olla kujalla, et tiedä tavallisen ihmisen elämästä hevon kuustakaan! Alas petteri ja kumppanit!
Kuinka määrittelet "tavallisen ihmisen"? Eli juuriko sellainen, mitä itse olet? Vaikka suurin osa, eli se tavallinenkin, olisivat jonkin verran erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovuitko yrittäjä imagostasi heti? 😂 Minä voin maksaa mielelläni omien "kersojeni" koulun ja terveydenhoidon. 👍 En tarvi siihen valtion almuja.
Tässä Suomen Suunsoittaja. Sellainen, joka rakentaa itselleen uimahallin kuntaan, koska MINÄ voin. Ja itse kustantaa palveluverkon julkisine ja infroineen. Huomenna hän rakentaa sairaalan! Koska hän voi.
Terveisin yrittäjä, joka äänestää aina vasemmistoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä Suomen Suunsoittaja. Sellainen, joka rakentaa itselleen uimahallin kuntaan, koska MINÄ voin. Ja itse kustantaa palveluverkon julkisine ja infroineen. Huomenna hän rakentaa sairaalan! Koska hän voi.
Terveisin yrittäjä, joka äänestää aina vasemmistoa😂😂 Yhtään sellaista oikeaa yrittäjää ei tästä maasta löydy joka äänestäisi vasemmistoa. Kerro "yrityksesi" mitä se tekee?🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 Yhtään sellaista oikeaa yrittäjää ei tästä maasta löydy joka äänestäisi vasemmistoa. Kerro "yrityksesi" mitä se tekee?🤭
Toope mikä toope. Ei yrittäjäainesta ole sinusta. Yhteiskunta pyörii rahalla ja sen tuloksista nauttii kaikki normaalit ihmiset hyvinvointivaltiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂 Yhtään sellaista oikeaa yrittäjää ei tästä maasta löydy joka äänestäisi vasemmistoa. Kerro "yrityksesi" mitä se tekee?🤭
Lopeta toi soopan jauhaminen! Itse veikkaan että sellaisia yrittäjiä löytyy jotka ajattelee muutakin kuin omaa napaansa niinkuin sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toope mikä toope. Ei yrittäjäainesta ole sinusta. Yhteiskunta pyörii rahalla ja sen tuloksista nauttii kaikki normaalit ihmiset hyvinvointivaltiossa.
Sanot ettei ole yrittäjäainesta, vaikka olen toiminut yrittäjänä vuosia. 😂
Et siis kerro "yrityksesi" toimintaa, kun sellaista ei ole. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele "normaali ihminen"?
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset katsoko näitä vaalitenttejä ainakaan vakavassa mielessä! , Siinä menne vain hermot kun kuuntelee miten luvataan yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista! Eikä lopulta kun ollaan valtaan päästy tehdä mitään mitä on luvattu!!!!
Suurta huiputusta ja sirkusta koko homma!!! - Anonyymi
Ei siellä mitään luvata, esittävät vain mielipiteitä ja toivomuksia. Demokratian mukaisesti sitten yleensä yritetään yhdessä sovitella toisistaan poikkeavia toivomuksia kompromissiin. Paitsi Marinin demarit ja Anderssonin Vasemmistoliitto, jotka eivät suostuneet sovittelemaan kuin keskenään.
- Anonyymi
Sitten on niitä jotka lupaavat ja kilpailevat siitä kuka syö nopeammin sanansa. "Lopetamme velanoton ottamalla enemmän velkaa" t. kokoomus. "Sosiaaliturvasta leikkaaminen ei meille käy tosin taisimme leikata siitä heti ensimmäisenä toimenamme" t. perussuomalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on niitä jotka lupaavat ja kilpailevat siitä kuka syö nopeammin sanansa. "Lopetamme velanoton ottamalla enemmän velkaa" t. kokoomus. "Sosiaaliturvasta leikkaaminen ei meille käy tosin taisimme leikata siitä heti ensimmäisenä toimenamme" t. perussuomalaiset.
Kuvastaa fiksua päätöksen tekoa, kun voi sopeuttaa päätökset vallitsevan tilanteen mukaan vaikka se poikkeaisi alkuperäisistä suunnitelmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvastaa fiksua päätöksen tekoa, kun voi sopeuttaa päätökset vallitsevan tilanteen mukaan vaikka se poikkeaisi alkuperäisistä suunnitelmista.
Eli kannatat siis vaalipetosta jos se sinulle itsellesi sopii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kannatat siis vaalipetosta jos se sinulle itsellesi sopii?
Ei ole petosta mukauttaa toimintaansa vallitsevan tilanteen mukaan isänmaan eduksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole petosta mukauttaa toimintaansa vallitsevan tilanteen mukaan isänmaan eduksi.
Kyllä se on vaalipetos jos lupaa ettei leikkaa heikompiosaisilta ja leikkaa kuitenkin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on vaalipetos jos lupaa ettei leikkaa heikompiosaisilta ja leikkaa kuitenkin!!
Ei ole petos mukauttaa toimintaansa vallitsevan tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole petos mukauttaa toimintaansa vallitsevan tilanteen mukaan.
Kyllä se on petos, vaalipetos. Tai sitten jos ei herralle/rouvalle kelpaa tuo termi niin puhutaan sitten vaikka petturuudesta! Jokatapauksessa heikompiosaisia äänestäjiä on kusetettu äänien saamiseksi!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on petos, vaalipetos. Tai sitten jos ei herralle/rouvalle kelpaa tuo termi niin puhutaan sitten vaikka petturuudesta! Jokatapauksessa heikompiosaisia äänestäjiä on kusetettu äänien saamiseksi!!
Ei ole mitään petosta mukauttaa toimintaansa vallitsevan tilanteen mukaan. Kommenttisi perusteella siis myönnät, että sanna petti äänestäjänsä ensin sanomalla "ei minun hallituskaudellani natoon" ja kas kummaa natoon mentiin. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään petosta mukauttaa toimintaansa vallitsevan tilanteen mukaan. Kommenttisi perusteella siis myönnät, että sanna petti äänestäjänsä ensin sanomalla "ei minun hallituskaudellani natoon" ja kas kummaa natoon mentiin. 😂
Siis tuossa tapauksessa on petos jos lupaa ettei heikompiosaisilta leikata ja leikataan kuitenkin, sen sijaan tuo Nato-vertaus on ontuva! Kyseessä on sentään kansallinen turvallisuus!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis tuossa tapauksessa on petos jos lupaa ettei heikompiosaisilta leikata ja leikataan kuitenkin, sen sijaan tuo Nato-vertaus on ontuva! Kyseessä on sentään kansallinen turvallisuus!
😂 Kuten arvasinkin. Mielipiteesi muokkautuvat politikoinnin perusteella eli jäit jälleen kiinni propagandaisista puheistasi. Yhtälailla suomen tulevaisuutta tässä yritetään pelastaa kreikan tieltä. Konkurssikypsässä suomessa teidän kelapummien on vielä heikompi nillittää kuten nyt. 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanna petti äänestäjänsä? Oliko hän siis luvannut ennen vaaleja että Suomi ei mene Natoon? Mitään tuollaista hän ei sanonut edes pääministerinä ollessaan, vaan asiaa kysyttäessä piti vain Nato-jäsenyyden toteutumista sillä hallituskaudella hyvin epätodennäköisenä. No kaikki tietysti tiedämme, että tilanne muuttui nopeasti Venäjän aloitettua hyökkäyssotansa, ja Suomen Nato-prosessi eteni lopulta yllättävänkin nopeasti samalla hallituskaudella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanna petti äänestäjänsä? Oliko hän siis luvannut ennen vaaleja että Suomi ei mene Natoon? Mitään tuollaista hän ei sanonut edes pääministerinä ollessaan, vaan asiaa kysyttäessä piti vain Nato-jäsenyyden toteutumista sillä hallituskaudella hyvin epätodennäköisenä. No kaikki tietysti tiedämme, että tilanne muuttui nopeasti Venäjän aloitettua hyökkäyssotansa, ja Suomen Nato-prosessi eteni lopulta yllättävänkin nopeasti samalla hallituskaudella.
Hän on julkisesti sanonut, että "ei natoon minun hallituskaudellani". Politikoijalle tiedoksi, että se on juuri sitä samaa mistä yrität muita syytellä eli äänestäjien pettämistä ja suoraa valehtelua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂 Kuten arvasinkin. Mielipiteesi muokkautuvat politikoinnin perusteella eli jäit jälleen kiinni propagandaisista puheistasi. Yhtälailla suomen tulevaisuutta tässä yritetään pelastaa kreikan tieltä. Konkurssikypsässä suomessa teidän kelapummien on vielä heikompi nillittää kuten nyt. 🤭
Minä en ole mikään kelapummi joten lopeta toi henkillöön käyminen ja paskanjauhaminen vaikka se onkin sulle kovin vaikeaa!! Eikä mun mielipide ole mitään politikointia vaan totta! Sinä vaan et kestä sitä että sinun jumalaasi Purraa haukutaan!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on julkisesti sanonut, että "ei natoon minun hallituskaudellani". Politikoijalle tiedoksi, että se on juuri sitä samaa mistä yrität muita syytellä eli äänestäjien pettämistä ja suoraa valehtelua.
No mutta kun ei ole sanonut. Tai jos olet eri mieltä, niin laita suora linkki lähteeseen jossa sanoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purra vastusti vielä kesällä 2021 Nato-jäsenyyttä. Maaliskuussa 2022 hän oli aivan päinvastaista mieltä ja kannatti Natoon liittymistä. Oliko tuo siis äänestäjien pettämistä ja suoraa valehtelua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mikään kelapummi joten lopeta toi henkillöön käyminen ja paskanjauhaminen vaikka se onkin sulle kovin vaikeaa!! Eikä mun mielipide ole mitään politikointia vaan totta! Sinä vaan et kestä sitä että sinun jumalaasi Purraa haukutaan!!
Sinähän täällä haukut kaikkia heitä jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä. 😂 Ja hyvä, että myönnät Purran haukkumisen. Se vain todistaa lisää, että politikointisi perustuu vain vastapuolten haukkumiseen ei sivistyneeseen dialogiin. No eipä vihervassareista muuta voi odottaakaan. 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kun ei ole sanonut. Tai jos olet eri mieltä, niin laita suora linkki lähteeseen jossa sanoo.
Sen kuin kirjoitat asian googleen, niin saat näitä sinun "unohtamiasi" todisteita mielinmäärin ihan tiedoitusvälineitä mukaillen videoina. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purra vastusti vielä kesällä 2021 Nato-jäsenyyttä. Maaliskuussa 2022 hän oli aivan päinvastaista mieltä ja kannatti Natoon liittymistä. Oliko tuo siis äänestäjien pettämistä ja suoraa valehtelua?
Oppositiosta voi huudella mitä vain. Ainoastaan hallituksen edustajien puheilla on merkitystä, koska käyttävät päätösvaltaa ja mikä surullisinta sannan "ei minun hallituskaudellani natoon" kommentti paljasti suoraan vihervasemmiston venäjämielisyyden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän täällä haukut kaikkia heitä jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä. 😂 Ja hyvä, että myönnät Purran haukkumisen. Se vain todistaa lisää, että politikointisi perustuu vain vastapuolten haukkumiseen ei sivistyneeseen dialogiin. No eipä vihervassareista muuta voi odottaakaan. 🤭
SINÄ täällä haukut kaikki jotka ovat erimieltä kanssasi, nytkin haukuit kelapummiksi ja vihervassariksi vaikka en ole kumpaakaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen kuin kirjoitat asian googleen, niin saat näitä sinun "unohtamiasi" todisteita mielinmäärin ihan tiedoitusvälineitä mukaillen videoina. 😂
Tähänkö videoon viittaat? Missä kohtaa hän sanoo "ei Natoon minun hallituskaudellani"?
https://yle.fi/a/3-12279470 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oppositiosta voi huudella mitä vain. Ainoastaan hallituksen edustajien puheilla on merkitystä, koska käyttävät päätösvaltaa ja mikä surullisinta sannan "ei minun hallituskaudellani natoon" kommentti paljasti suoraan vihervasemmiston venäjämielisyyden.
Mitä ihmettä höpötät? Eihän Natoon voi hakea ilman laajaa tukea myös oppositiosta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SINÄ täällä haukut kaikki jotka ovat erimieltä kanssasi, nytkin haukuit kelapummiksi ja vihervassariksi vaikka en ole kumpaakaan!
Kommentoi henkilö jonka joka kommentti on aina "mutta kun persut". 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tähänkö videoon viittaat? Missä kohtaa hän sanoo "ei Natoon minun hallituskaudellani"?
https://yle.fi/a/3-12279470En auo ylen linkkejä, koska politikoivat vihervassareita eivätkä tuo muutenkaan vihervassareille kiusallisia uutisia julki. Maikkarin uutisklipeistä löydät kyllä "unohtamasi" uutisen. 😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä höpötät? Eihän Natoon voi hakea ilman laajaa tukea myös oppositiosta!
Oppositio ei ole oleellinen asia silloin kun hallitustason henkilöt tuovat julkisuuteen kommentteja missä antavat suoran tuen venäjälle ja putinille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En auo ylen linkkejä, koska politikoivat vihervassareita eivätkä tuo muutenkaan vihervassareille kiusallisia uutisia julki. Maikkarin uutisklipeistä löydät kyllä "unohtamasi" uutisen. 😂😂
Nyt nuo juttusi menevät jo epätoivoiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoi henkilö jonka joka kommentti on aina "mutta kun persut". 😂
En ole käyttänyt tuollaisia kommentteja!! Joten ole hiljaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt nuo juttusi menevät jo epätoivoiseksi.
Mitäs epätoivoista siinä on? Vihervasemmistolainen yle ei ole relevantti uutis lähde. Sannan kommentit löydät vaikka ulkomaisesta mediasta halutessasi. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole käyttänyt tuollaisia kommentteja!! Joten ole hiljaa!
Paitsi, että itket näkymättömiä persujasi tällä palstalla päivät pitkät. 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi, että itket näkymättömiä persujasi tällä palstalla päivät pitkät. 🤭
En ole itkenyt mitään päivät pitkät, sinä se olet tosiaan vainoharhainen kun moisia minusta kuvittelet! Etkö tiedä että on muitakin jotka inhoaa persuja, en pelkästään minä!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs epätoivoista siinä on? Vihervasemmistolainen yle ei ole relevantti uutis lähde. Sannan kommentit löydät vaikka ulkomaisesta mediasta halutessasi. 😂
Juu, löydän löydän - video vain on aivan sama kuin Ylelläkin. Kommentti "Ei Natoon minun hallituskaudellani" on edelleenkin vain mielikuvituksessasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole itkenyt mitään päivät pitkät, sinä se olet tosiaan vainoharhainen kun moisia minusta kuvittelet! Etkö tiedä että on muitakin jotka inhoaa persuja, en pelkästään minä!!
Siinähän sinä asian myönsit. 😂🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, löydän löydän - video vain on aivan sama kuin Ylelläkin. Kommentti "Ei Natoon minun hallituskaudellani" on edelleenkin vain mielikuvituksessasi.
Eipäs ole, vaan julkisuuteen tiedotusvälineiden kautta todettu. Häpeätkö sannasi möläytyksiä? 😂
- Anonyymi
Jos huutaa ei ole älykäs ihminen. Tiedoksi LII ja Minja Sanna Tytti!
- Anonyymi
Eikö muka porvarit koskaan huuda??
- Anonyymi
Purra ei ainoastaan HUUDA, mutta pitää pelätä että puree. Kyl on kaamea ihminen. Suukin on kuin viiva ja pielet alaspäin kuin mureenalla.
- Anonyymi
😂 On tuo Sofia kyl täys pönttö. Huomaa hyvin vihreiden vihan oikeistoa kohtaan mikä nyt ei äärivasemmistosta yllätä. Ei vastausta mihinkään miten ratkaisisi velkaisen suomen asiat, vaan rahaa kaikkeen ja autoilu alas.
Riikka oli jälleen kerran loistava ja pisti vihreille jauhot suuhun. 😂- Anonyymi
Ihminen, joka käyttää hymiöitä jokaisessa keskustelussa, ei voi olla muuta kuin kouluttamaton persu. Nämä tyypit voitaisiin kyörätä ulos maasta ilmaa pilaamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen, joka käyttää hymiöitä jokaisessa keskustelussa, ei voi olla muuta kuin kouluttamaton persu. Nämä tyypit voitaisiin kyörätä ulos maasta ilmaa pilaamasta.
Eli sinulla ei ollut mitään lisättävää aiheeseen, mutta käytit kommentti aikasi henkilöhyökkäämiseen. 😂 Kuvastaa juurikin vihervasemmiston toimintaa. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulla ei ollut mitään lisättävää aiheeseen, mutta käytit kommentti aikasi henkilöhyökkäämiseen. 😂 Kuvastaa juurikin vihervasemmiston toimintaa. 🤭
Osuin ja upposi. Aloitko nyt uhriutua.
Maailma tulee jättää sellaisille ihmisille, joilla on sen suojeluun tahto. Ilkeät tyypit haluavat vain tappaa, tuhota ja kiusata. Kiduttaa eläimiä ja heikompiosaisia kuten persut tekevät. Kuka haluaa olla tuollaisten sakissa. Ei ole tervettä menoa. - Anonyymi
Riikka on piru luonteeltaan!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osuin ja upposi. Aloitko nyt uhriutua.
Maailma tulee jättää sellaisille ihmisille, joilla on sen suojeluun tahto. Ilkeät tyypit haluavat vain tappaa, tuhota ja kiusata. Kiduttaa eläimiä ja heikompiosaisia kuten persut tekevät. Kuka haluaa olla tuollaisten sakissa. Ei ole tervettä menoa.Näkyi osuneen ja uponneen, kun et kykene prustelemaan öyhötyksiäsi muutoin kuin henkilöhyökkäämällä ja uhoamalla. 😂 Voi kun on elämäsi on kurjaa. 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näkyi osuneen ja uponneen, kun et kykene prustelemaan öyhötyksiäsi muutoin kuin henkilöhyökkäämällä ja uhoamalla. 😂 Voi kun on elämäsi on kurjaa. 🤭
Sinä itse harrastat henkilöhyökkäämistä jatkuvasti joten elä sen mukaan että sinuakin kohtaan voidaan hyökätä! Ja lopeta se öyhöttäminen itse!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse harrastat henkilöhyökkäämistä jatkuvasti joten elä sen mukaan että sinuakin kohtaan voidaan hyökätä! Ja lopeta se öyhöttäminen itse!
Ja missä kohtaa herra nillittäjä näkee minun henkilöhyökänneen? Itse sinä täällä käyttäydyt asiattomasti ja saat sen mukaan takaisin. Vihervasemmistolainen sivistymättömyytesi loistaa kauas. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja missä kohtaa herra nillittäjä näkee minun henkilöhyökänneen? Itse sinä täällä käyttäydyt asiattomasti ja saat sen mukaan takaisin. Vihervasemmistolainen sivistymättömyytesi loistaa kauas. 😂
Minä en ole mikään nillittäjä, toisinkuin sinä! Ja olethan sinä käynyt mm. minun kimppuuni! Minä en ole käyttäytynyt asiattomasti vaan SINÄ, sinä vaan et huomaa omia tekojasi! Enkä minä ole sivistymätön, samaa ei voi sanoa sinusta! Vihervasemmistolainenkaan en ole!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mikään nillittäjä, toisinkuin sinä! Ja olethan sinä käynyt mm. minun kimppuuni! Minä en ole käyttäytynyt asiattomasti vaan SINÄ, sinä vaan et huomaa omia tekojasi! Enkä minä ole sivistymätön, samaa ei voi sanoa sinusta! Vihervasemmistolainenkaan en ole!
Sinähän täällä nillität ja näet persuja kaikkialla. 😂 Etkä edes kykene perustelemaan kommenttejasi. 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla äitisi kanssa naimisissa ja ulista sinkut palstalla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän täällä nillität ja näet persuja kaikkialla. 😂 Etkä edes kykene perustelemaan kommenttejasi. 🤭
En minä nillitä enkä koe persuja kaikkialla! Ja minä kyllä pystyn perustelemaan asiani!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä nillitä enkä koe persuja kaikkialla! Ja minä kyllä pystyn perustelemaan asiani!
Ethän sinä perustele. Jokainen kommenttisi on tyyliin "mutta kun persut". 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä perustele. Jokainen kommenttisi on tyyliin "mutta kun persut". 😂
Eikä ole jokainen kommenttini tyyliin "mutta kun persut" (sulla on vakava psykoosi jos noin luulet) ja kyllä minä olen perustellut, on joko sinun lukutaidottomuuttasi tai tyhmyyttäsi jos et niitä hyväksy!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla äitisi kanssa naimisissa ja ulista sinkut palstalla?
Minä EN ole naimisissa äitini kanssa ja ulissut sinkutpalstalla, moiset väitteet on törkeitä paskanjauhamisia mutta mitä muuta voi persulta, kenties jopa Riikalta, odottaakaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole jokainen kommenttini tyyliin "mutta kun persut" (sulla on vakava psykoosi jos noin luulet) ja kyllä minä olen perustellut, on joko sinun lukutaidottomuuttasi tai tyhmyyttäsi jos et niitä hyväksy!
Näytä täältä yksikin "järkevä" perustelusi? Ei taida löytyä. 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole naimisissa äitini kanssa ja ulissut sinkutpalstalla, moiset väitteet on törkeitä paskanjauhamisia mutta mitä muuta voi persulta, kenties jopa Riikalta, odottaakaan!
Mitäpä muuta äitinsä kanssa naimisissa olevalta voi odottaakaan kuin edeltä luetun kommentin. 😂
Missäs sinun salkkari Emma uikutuksesi luuraa, kun et ole itkenyt sitä hetkeen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä muuta äitinsä kanssa naimisissa olevalta voi odottaakaan kuin edeltä luetun kommentin. 😂
Missäs sinun salkkari Emma uikutuksesi luuraa, kun et ole itkenyt sitä hetkeen?Joo, tuo todistaa että sulla on paha psykoosi kun tollaisia KEKSIT omasta päästäsi! Eli joko teet tuon tahallasi ärsyttääksesi mua tai sitten luulet mua joksikin toiseksi, onko se tavanomaista teille persuille että teillä on noin pahoja psykooseja?
Ja edelleenkään en ole naimisissa äitini kanssa, en ole sentään mikään pervo niinkuin sinä!
Ja mikä v*tun salkkari Emma? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missäs sinun salkkari Emma uikutuksesi luuraa, kun et ole itkenyt sitä hetkeen?Ota sitten vastaan samalla mitalla herjauksia: eli miltä tuntuu olla faijasi hyväksi käyttämä ja joskus vedät pilin omaan peppuusi? Sehän teillä persuilla onkin tapana, harjoittaa kaikenlaista pervoutta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tuo todistaa että sulla on paha psykoosi kun tollaisia KEKSIT omasta päästäsi! Eli joko teet tuon tahallasi ärsyttääksesi mua tai sitten luulet mua joksikin toiseksi, onko se tavanomaista teille persuille että teillä on noin pahoja psykooseja?
Ja edelleenkään en ole naimisissa äitini kanssa, en ole sentään mikään pervo niinkuin sinä!
Ja mikä v*tun salkkari Emma?Sieltähän se taas tuli "mutta kun persut". 😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota sitten vastaan samalla mitalla herjauksia: eli miltä tuntuu olla faijasi hyväksi käyttämä ja joskus vedät pilin omaan peppuusi? Sehän teillä persuilla onkin tapana, harjoittaa kaikenlaista pervoutta!
Ja jatkuu......😂 "Mutta kun persut"......... Itke vihaasi lisää itke.😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkuu......😂 "Mutta kun persut"......... Itke vihaasi lisää itke.😂😂
Jos tulisit kadulla vastaan niin tiedät mitä tapahtuisi sinulle, saisit turpiisi! Olet sen verran röyhkeä että sinunlaisellesi pitää opettaa tapoja ja kovalla kädellä!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulisit kadulla vastaan niin tiedät mitä tapahtuisi sinulle, saisit turpiisi! Olet sen verran röyhkeä että sinunlaisellesi pitää opettaa tapoja ja kovalla kädellä!!
Ja näin kommentoi vihervasemmistolainen ihmisvihaaja ja tuo parasta minäänsä ja pahaa oloaan esille. 😂
- AnonyymiUUSI
Minua ei perusmäkkärinä haittaa maksaa siitä että ruottikielininen ohjelma tunkee kun meitä on niin monta ei radistids.. Olle va se saana o? Olle o ny kakas, Mitävtyhmä kusy ny? Katso tämä taulu.
- AnonyymiUUSI
Jäi sanomat, helssan sille metsurille eeurrööppän Olle tykkär
- AnonyymiUUSI
Metsurista frakettiin, vieläkö bbpoika ajaa yleä persuille 😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1073219Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5172615- 891673
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä711249Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151052- 84993
- 35976
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal81905- 64840