Aamulla postilaatikosta muiden mainoslehtisten joukosta löytyi Persujen "ikioma" propakandapläjäys. Siinä luvattiin Purran hymyilyn säestyksellä vaikka mitä ihanuutta ja toiveiden täyttymystä äänestäjille.
Oitis pisti silmään linjattomien ehdokkaiden määrä eli sitoutumattomien mukanaolo ja määrä. Näiden "tuuliviirien" mukanaolo kertoo puolueen linjattomuudesta ja nataa minulle oikeuden olla äänestämättä Persuja.
Kaikenkaikkiaan lehden lukijana minua alkoi tympiä annetut lupaukset, joiden varaan Persut ovat jo vuosia rakentaneet kieltämättä korkean kannatuksensa. Nyt näyttää siltä, että he ovat jo niin monta kertaa hlupauksensa, eivätkä puolustaneet niitä, että siihen tulee nyt loppu ja Persujen kannatus kokee jonkinasteisen katastrofin. Kyllä vastuunkanto on yksi politiikan kulmakivistä ja se ominaisuus Persuilta puuttuu.
Minun ääneni ei putoa Persujen koriin, mutta kylläkin........n koriin!
Persujen Vaalilehden selailin???
9
336
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen linja on linjattomuus, sillä ratsastus loppuu yhtä lyhyeen kun on alkanutkin. Persut ovat kuin keväinen varpusparvi, sykyilevät minne sattuu nokka näyttämään.
10 % on tiukassa, typerimmät huijatut äänestävät heitä mielissään samoin kuin kokkareetkin omiaan..
Annan ääneni ilomielin Vasemmistoliiton linjakkaille ehdokkaille, he pitävät minkä lupaavat... - Anonyymi
Puavo, Puavo. Ai sulleha tulleeki vielä persulehti, vaikka loikka sit Kokoomukseen. Elä, elä moiti, kun itsekin olit Persu... Ja nyt ootikin Perussuomalainen Kokoomuksen kannattaja siksi, että luulet pääseväsi jatkamaan pienosaisten kivittämistä.
- Anonyymi
PS ja KOK on sama paska eri paketissa...
- Anonyymi
Ei pie laukoo hutei, ku ei tiijä tottuuksaia. Vai olen mie Puavo ja entine Persu? Väittees ei pie lainkaan paekkaasa. Mie ko ennoo Persu, vaekka lienenkii sium mielestäis lähes Persueesta kotosin. No lauo sie vain hutei, mie lauon vain napakymppei. Että näin tälltaval!
- Anonyymi
Elähän Puavo hermostu... ja koita opetella kirjoittamaan murretta oikein
- Anonyymi
Kah, miun murteeni on miun murteeni. Mie en tiiä, kuin on Puavon murteen tilanne!
- Anonyymi
Melkoinen kattaus on tarjolla persuilla.. Nuoria ja vanhoja eläkeläisiä, lapsiin sekautuva yli viiskymppinen sälli ja "puolisonsa.."
Hauskaa seurata ken nousee ja pääsee kalifiksi kalifin paikalle.. - Anonyymi
Johonkin puolueeseen on loikannut myös joku lentoemännän perien nipistelijä...
- Anonyymi
Perssuomalaisten agenda on kansan kusetus siten, että oma hyvä edustajan palkka säilyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799