Onko jotain sivustoo missä voi tavapailla bi henkistä väkeä? Tätä kautta ei löydy kun noita paskan puhujia.
BI SEX kiinnostaa
21
1542
Vastaukset
- Anonyymi
Mikkelissä ois 40v bi mies vailla vakituisempaa seuraa.
- Anonyymi
Samoin Kuopiossa 64 v bi mies vapaana
- Anonyymi
Anna Sähköposti osoite
- Anonyymi
Meneppäs vajakki ihan ite toistelee muualle tuota samaa kommenttias.
- Anonyymi
Savon gay-queer-homoseksuaalit, biukot - YHTYKÄÄ!
YHDISTYKSENÄ!
SE RATKAISEE MONET KAIPUUN TUNTEMUKSET! - Anonyymi
Ja gruising map on täynnä niitä.
Itse olen 46 Vantaalta ja naimisissa. 30 jälkeen rupesi kiinnostamaan myös miehet ja pari kertaa saanut munaa ja voin sanoa, että olen pitänyt. Se on vaan tosiaan vaikea löytää munaa
- Anonyymi
M53 biukm ja sama. Vaikea löytää hyvää ja luotettavaa kaveria, jonka kanssa peuhata kullit pystyssä.
- Anonyymi
No luules kuules... no munnaa on joka kaupassa hylllymetrein!
Mutta jos miesseuraa kaipaat sitä et löydä ennen kuin muutut! - Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Moikka moi tee treffien puolelle ilmoitus niin päästään eteenpäin 54v biukm
Liian nuori sulle ja se ei halua metsäretkelle runkuille ehkä, uskoisin?
- Anonyymi
Munaa? Miten jos etsisitte kokonaista ihmistä ja kyrvän vartta sen munan jatkeeksi?! Perse tulee kupan päälle jos kiinnostaa!
- Anonyymi
Tee suomi24 treffit profiili niin saat haluaisi henkilöt.
Jää Spede nuolemaan näppejään - Anonyymi
alastonsuomi.com sinne vaan katselemaan muita alastomia ja treffejä sopimaan.
- Anonyymi
60 mies voisi olla kiinnostunut satakunnassa.Pikksen voisin ajellakkin.
- Anonyymi
Älä suotta vaivaudu, tyhjän saat pyytämättäkin!
- Anonyymi
Onko kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kik
Ei ole.onko muita konsteja.Olen aika nolo näitten äly älykoneiden kanssa leikkimään,
- Anonyymi
Itelläkin halua saada kankea pyllyyn... mistähän sitä saisi ettei kaikki tule tietämään...
- Anonyymi
Vaikka multa jos mäkin saan sulta..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741