Haluan vapaaottelu häkkiin kaikkien miespuolisten Satakunnan persuehdokkaiden kanssa. Aina 4 ottelua per päivä. Haluaisin vetää niitä kaikkia turpaan. Se olisi suosittu tapahtuma. Helposti saisin 50000e siitä rahaa.
Haluan otella persujen kanssa
Anonyymi-ap
8
454
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko että joku maksaa siitä, että saat turpaan joka päivä.
- Anonyymi
Siis minä hakkaan Persut
- Anonyymi
Sellaiset vasemmistolaisen koulukiusatun väkivaltafantasiat tänään.
- Anonyymi
Penkki 165kg, kyykky 300kg, veto 320kg. Osaan lyödä ja potkia. Pituus 182cm paino 90kg. Ikä 25v Cooperissa menee 3200m. Yksikään persu ei mulle pärjää alkuunkaan.
- Anonyymi
Kyllä noilla meriiteillä Persut hakataan💪🖕🤜🤛💅
- Anonyymi
Joopa ja Marko olisivat kanveesissa jo ensimmäisessä erässä.
- Anonyymi
Siis Jooa
- Anonyymi
Pitäjän demari kauhu haastetaan painimahan.😎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356151
- 574376
- 592841
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282778Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341412Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗251395- 301240
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151