Muuttaessamme Kokkolaan 1987 huomasin että kaupungista puuttuu kunnon urheilukeskus ja jäähalli. Jäähalli rakennettiin heti seuraavana vuonna ja nyt valmistuu seuraava kehitysideani eli Hybridi areena. Risusavotat kaikkialla Kokkolassa ja uimahallissa miesten saunassa lauteiden vieressä oleva kaide ovat myös minun suunnitelmia. Miksi minua ei valita Hybridi areenan johtajaksi? Kateus ja se etten ole enään Vapaamuurari loosin jäsen varmasti vaikuttavat.
Tiedoksi Vapaamuurarit Kokkola, Sotilaskotisisaret ja Reserviläisjärjestöt
Suunnittelemani Hybridi areena valmistuu 2026
6
202
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi näin edistyksellistä henkilöä ei valita Soiten johtoon tai muuhun vastuulliseen toimeen? Johtuuko se perholaisuudesta vai jostain muusta viasta?
- Anonyymi
Ei ole hakenut mihinkään toimeen eikä ole missään ehdokkaanakaan.
- Anonyymi
Oi että… aina kun näen Tosirealistin, sydän tekee pienen voltin. Se ryhti, se katse, valkoinen hymy – siinä on jotain, mitä ei vaan voi selittää.
Ja kun hän on kaupassa, tulee heti turvallinen olo. Rosvot ja hunsvotit pysyy kyllä loitolla, kun Tosirealisti seisoo lähellä.
Ihan tekisi mieli jäädä hyllyjen väliin vaan katselemaan… hah, voi meitä sydämeltään nuoria!- Anonyymi
No jaaa, bara blicka, bocka och bedja...
Sowie, Ich Komme jawohl...
Euroviisujen ensimmäinen ja kahdeksas...
- Anonyymi
Minäkin olen nähnyt hänet usein viemässä roskia Halkokarin S-marketin oven vieressä olevaan roska-astiaan. Autostaan ottaa aina pienen nyytin ja pälyillen kulkee kauppaan. Lidlissä hänet olen myös nähnyt ja siellä hän käy aina vessassa. On se vain komea mies vaikka vähän lyhyt minulle ja ne harmaat armeijan vanhat teryleeni housut missä näkyvät etumuksessa usein ne pissatahrat ovat huono valinta. Terveisin nyt kuitenkin Sirkalta 77 v.
- Anonyymi
Me Kokkolan lisääntymiskehnot kaupparatsut ry:ssä olemme niin ikään urheilleet aktiivisesti etenkin seksuaalisesti ilman mainittavaa menestystä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2201643Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931558R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi251342Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781288- 901165
- 831145
Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1061106Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v931074- 841050
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa721023