Muuttaessamme Kokkolaan 1987 huomasin että kaupungista puuttuu kunnon urheilukeskus ja jäähalli. Jäähalli rakennettiin heti seuraavana vuonna ja nyt valmistuu seuraava kehitysideani eli Hybridi areena. Risusavotat kaikkialla Kokkolassa ja uimahallissa miesten saunassa lauteiden vieressä oleva kaide ovat myös minun suunnitelmia. Miksi minua ei valita Hybridi areenan johtajaksi? Kateus ja se etten ole enään Vapaamuurari loosin jäsen varmasti vaikuttavat.
Tiedoksi Vapaamuurarit Kokkola, Sotilaskotisisaret ja Reserviläisjärjestöt
Suunnittelemani Hybridi areena valmistuu 2026
6
175
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi näin edistyksellistä henkilöä ei valita Soiten johtoon tai muuhun vastuulliseen toimeen? Johtuuko se perholaisuudesta vai jostain muusta viasta?
- Anonyymi
Ei ole hakenut mihinkään toimeen eikä ole missään ehdokkaanakaan.
- Anonyymi
Oi että… aina kun näen Tosirealistin, sydän tekee pienen voltin. Se ryhti, se katse, valkoinen hymy – siinä on jotain, mitä ei vaan voi selittää.
Ja kun hän on kaupassa, tulee heti turvallinen olo. Rosvot ja hunsvotit pysyy kyllä loitolla, kun Tosirealisti seisoo lähellä.
Ihan tekisi mieli jäädä hyllyjen väliin vaan katselemaan… hah, voi meitä sydämeltään nuoria!- Anonyymi
No jaaa, bara blicka, bocka och bedja...
Sowie, Ich Komme jawohl...
Euroviisujen ensimmäinen ja kahdeksas...
- Anonyymi
Minäkin olen nähnyt hänet usein viemässä roskia Halkokarin S-marketin oven vieressä olevaan roska-astiaan. Autostaan ottaa aina pienen nyytin ja pälyillen kulkee kauppaan. Lidlissä hänet olen myös nähnyt ja siellä hän käy aina vessassa. On se vain komea mies vaikka vähän lyhyt minulle ja ne harmaat armeijan vanhat teryleeni housut missä näkyvät etumuksessa usein ne pissatahrat ovat huono valinta. Terveisin nyt kuitenkin Sirkalta 77 v.
- Anonyymi
Me Kokkolan lisääntymiskehnot kaupparatsut ry:ssä olemme niin ikään urheilleet aktiivisesti etenkin seksuaalisesti ilman mainittavaa menestystä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593348- 1511738
- 1301477
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1251387- 931349
- 1111204
- 761031
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71019Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3131001- 45803