Meitä äänestäjiä kiinnostaa tietää ehdokkaitten taustoista.
Kukaan tuskin haluaa antaa äänensä talousrikoksista tuomituille tai pimeää työtä edistäville ehdokkaille, ampuma-aserikoksista puhumattakaan.
Porvoo Kokoomus ehdokkaiden taustat julki
4
358
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin yksi ehdokkaista on nahkatukkainen, ammatiltaan poliisi oleva mielenvikainen natsi, jonka äänestäminen on takuuvarmasti pahimmanlaatuinen virhe.
- Anonyymi
Minua on vainonnut Porvoon loossin Gay jäsen oletettavasti lissukka,, Siis REBEKKA sillä Vaparin Panokumppanin nimi on Rebekka. Nettini on kolmatta vuotta sijainissa Porvoo. Puhelimeeni soittavat kertovat 5 sekunnin viiiveestä ennenkuin yhdistyy. Textiviesti saattaa viivästyä jopa 15 min tai estetään kokonaan. Porvoon Loossihan haki uusia persreikiä kerhotoimintaan 3 vuotta sitte oletteko jo selvittäneet Hyväksytyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on vainonnut Porvoon loossin Gay jäsen oletettavasti lissukka,, Siis REBEKKA sillä Vaparin Panokumppanin nimi on Rebekka. Nettini on kolmatta vuotta sijainissa Porvoo. Puhelimeeni soittavat kertovat 5 sekunnin viiiveestä ennenkuin yhdistyy. Textiviesti saattaa viivästyä jopa 15 min tai estetään kokonaan. Porvoon Loossihan haki uusia persreikiä kerhotoimintaan 3 vuotta sitte oletteko jo selvittäneet Hyväksytyt.
Onko resepti jäänyt uusimatta 😳?
- Anonyymi
Myös demaripuolue :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191