Ja hyvännäköinen
Nam tykkään 😛
Olet jäätävän ihana
31
587
Vastaukset
- Anonyymi
Pusipusi
- Anonyymi
Tuo hymiö kyllä vahvistaa kaiken...
- Anonyymi
Nuolaisu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuolaisu
Ajattelin kyllä vähän sarkasmia 😛
- Anonyymi
🚀 luodaan uutta
- Anonyymi
Onko tuo joku sukkula venukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo joku sukkula venukseen?
Eiku avaruusalus. Palstasetä käy sillä Kuussa, kun vetää hameen päälleen ja esiintyy toisinaan prinsessanakin kruunu päässä🚀😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku avaruusalus. Palstasetä käy sillä Kuussa, kun vetää hameen päälleen ja esiintyy toisinaan prinsessanakin kruunu päässä🚀😇
🥰🥰🥰🥰🥰❤️😍
- Anonyymi
NamiNami 😛😛😛
- Anonyymi
:DDD.
- Anonyymi
Joo Aapo on ainaki syötävä
- Anonyymi
Onko isompikin kala jäänyt koukkuun ?😉
Kysyy eräs haavi auki 😮
Haaveissa vaanko oot mun ❤️🤭
Nimim. kalastus kielletty 🚷- Anonyymi
Saalis sitkuttelee vielä. Odottaa ilmeisesti viimeistä kolausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saalis sitkuttelee vielä. Odottaa ilmeisesti viimeistä kolausta.
Sätkii ja kituu niinkuin mäkin.
Järvi ei soutamalla kulu, totesi joskus joku tumma ja komea kalamies 🤭🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sätkii ja kituu niinkuin mäkin.
Järvi ei soutamalla kulu, totesi joskus joku tumma ja komea kalamies 🤭🤗Olinkohan se minä🤭
🎣🧔
- Anonyymi
Kuuma kylmä jäätävä
- Anonyymi
Yksi mies on. 😛
- Anonyymi
Gubbe 🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Ken on semmonen.
- Anonyymi
Kun antaa pahalle pikkusormen niin haisee koko käsi
Vai kuinka se sanonta oli🤭 - Anonyymi
Oliko:
m-n
n-m
m-m
n-n
?
!- Anonyymi
Stalkkereiden kalastelujuttuja ettekö nyt nää näitten läpi ?!
- Anonyymi
Sä taas olet ihana ja älykäs mies.
On miehiä joita voi tapailla vähän aikaa ja on miehiä, joiden kanssa mennään naimisiin.
Jos olisin nuorempi tai edes avioituvaa tyyppiä - sanoisin sen sinulle kasvotusten.
Sä olet oikea todellinen ritari. Et yhtään limainen ja niin monta kertaa saanut mut hyvälle tuulelle sanomalla jotain kivaa.- Anonyymi
oijjoi. pistä hänen yhteystietoja ni mä käyn näkemässä /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oijjoi. pistä hänen yhteystietoja ni mä käyn näkemässä /sivusta
Ei voi toisen ihmisen puolesta. Mutta jos hänelle ilmestyy joku kainaloon - olen todella iloinen. Hän ansaitsisi parasta maailmassa.
- Anonyymi
Kiitos☺️
- Anonyymi
Joo, mut mä oon silti lämmin;).
Tietyllä tavalla olet sinäkin, mutta enemmän ootan näitä kypsyysasioita seksielämäkeskustelujen puolella....
Ei se ole mies eikä mikään, jos ei kasva parta.! - Anonyymi
Ihana kiitos. Niin kuulemma oon. Mut en kyllä ole koskaan itse niin ajatellut. 😅
- Anonyymi
Kiitos 😁 ja kun naisetkin ostaa rintoja ja persuuksia yms. osuuksia, niin ajattelin miehenä tilata temusta Austin Powers -rintakarvasetin, tummana, korostaa vaaleaa hipiheiäisyyttä.. Eikös olekin liikaa ihanaa, nappien välistä pursuu, saa koskettaa - touch me!
- Anonyymi
🤣🤣❤️
- Anonyymi
Oih Jorma 🥰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859