Kiihottaisi sada videota jossa mies runkkaa vaimoni kuville ja nähdä kuinka laukeaa päälle. Ehkä samalla hieman puhuen hänestä. Olisiko vapaaehtoisia? Esim kikissä?
Vaimon kuville
43
798
Vastaukset
- Anonyymi
Mahdollisesti vois kiinnostaa.
Minkälainen vaimo on? - Anonyymi
35v, hoikka, lyhyt, posliini
- Anonyymi
Voishan se olla kiihottavaa katella tollasta pakettia ja runkata. Mikä on kik?
- Anonyymi
Mitä jos vastaan sähköpostiisi ja laitan puh. Numeron jonka kautta viestittelemme ja laitan kuvii. T. Ukm
- Anonyymi
Missä vaikutat kerro ettei tuttuja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaikutat kerro ettei tuttuja...
Porin lähistöllä. Itseäni ei toki haittaisi vaikka olisikin tuttuja, päinvastoin 😇
Luottamus on taattu, mutta ymmärrän toki ettei se käy kaikille.
M42 - Anonyymi
Mikä sun kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porin lähistöllä. Itseäni ei toki haittaisi vaikka olisikin tuttuja, päinvastoin 😇
Luottamus on taattu, mutta ymmärrän toki ettei se käy kaikille.
M42Luotto 100% silloin tutullekin rouvalle voi spermat lennättää. Wau..
- Anonyymi
Sama juttu olis kyllä kiihottavaa nähdä vieraan miehen spermaavan vaimon kuvia ukm57
- Anonyymi
Totta! Vieras sperma lentää vaimon kuvan päälle ja kaveri örisee oot narttu josta nautin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Vieras sperma lentää vaimon kuvan päälle ja kaveri örisee oot narttu josta nautin..
Tietääkö vaimo tästä vai ei? Tuhmaa jos ei tiedä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö vaimo tästä vai ei? Tuhmaa jos ei tiedä...
Ei tiedä vaikka useemmalle runkkarille laittanut kuvia, minulle tää on se juttu joka kiihottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä vaikka useemmalle runkkarille laittanut kuvia, minulle tää on se juttu joka kiihottaa.
Mikä se sun kik on?
- Anonyymi
Laittakaa kikkiin kuvia. Atih78
- Anonyymi
Kyllähän kiinnostaa
- Anonyymi
Varmaan monia ukm kiinnostaa mut kik tulee esteeksi jos käyttänyt koskaan. Itsellä neljä miestä jotka runkkaa vaimon kuville, yksi tutustunut vaimooni hiihto ladulla kun järjestin asian. Käyneet viikko sitten kahvilla yhdessä nyt laittelevat viestejä keskenään, aamulla kaverin kanssa jutelin sanoi kohta vaimo valmis yhdyntään. Sovittin heti alussa etenee varovasti nyt palkinto odottaa, aisurina nautin miten pääsi tähän tilanteeseen aika nopsaan. Kiihottavinta kun vaimo salaa laittelee viestiä miehelle, näkee aivan sekaisin mut mahda kiimalle mitään. Mikä tunne itsellä kohta vieras kyrpä antaa nautintoa vaimolle. T. Aisuri ukm 45v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan monia ukm kiinnostaa mut kik tulee esteeksi jos käyttänyt koskaan. Itsellä neljä miestä jotka runkkaa vaimon kuville, yksi tutustunut vaimooni hiihto ladulla kun järjestin asian. Käyneet viikko sitten kahvilla yhdessä nyt laittelevat viestejä keskenään, aamulla kaverin kanssa jutelin sanoi kohta vaimo valmis yhdyntään. Sovittin heti alussa etenee varovasti nyt palkinto odottaa, aisurina nautin miten pääsi tähän tilanteeseen aika nopsaan. Kiihottavinta kun vaimo salaa laittelee viestiä miehelle, näkee aivan sekaisin mut mahda kiimalle mitään. Mikä tunne itsellä kohta vieras kyrpä antaa nautintoa vaimolle. T. Aisuri ukm 45v
Noin se pitää hoitaa fiksusti kyllä rouva viimein haluu vierasta kaluu.
- Anonyymi
Lait kuvia Jukizuki69
- Anonyymi
Todellakin kiihottaa😊. Ukm 60+ hyvä kroppa ja ponteva peenis haluaisi laueta toisen vaimon kuville/ videoille ja miksei tutustuakkin....Kik : spessu1
- Anonyymi
Missä asut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä asut?
Kouvolan lähellä...
- Anonyymi
kiimasta nähdä kun runkkaat kuville
- Anonyymi
Ootko Savon mies joka syksyllä ilmoitteli.
- Anonyymi
Ilman muuta onnistuu. Tästä 18cm pitkästä tulee tosi paljon lämmintä paksua spermaa.
- Anonyymi
Ei sentään tokoppa tuohon kukaan tosissaan ole mitään laittamassa. Mullakaan mitään lämmintä paksua tule olen 78v ja kalu tuskin näkyy vatsan alta. Että näin
- Anonyymi
Laita kik tinppa78
- Anonyymi
Runkkari tässä.
- Anonyymi
kuvat vaan on yleensä aina jotain randomeita netistä revittyjä, että sen verran vaimoa.
- Anonyymi
Kyllähän jos oikeesti tiedot vaihdetaan kun todetaan vasta puoli aito, ainaskin itse kerron missä asumme ja minkä lainen vaimo. Muutama mies tullut katsoo sovittuun paikkaan kun vaimon kanssa ollaan, jopa juttelee niitä näitä vaimo avoin keskustelee. Onpa mies tapaamisen jälkeen laittanut heti viestii runkkaa parkissa juuri. T. Aisuri ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän jos oikeesti tiedot vaihdetaan kun todetaan vasta puoli aito, ainaskin itse kerron missä asumme ja minkä lainen vaimo. Muutama mies tullut katsoo sovittuun paikkaan kun vaimon kanssa ollaan, jopa juttelee niitä näitä vaimo avoin keskustelee. Onpa mies tapaamisen jälkeen laittanut heti viestii runkkaa parkissa juuri. T. Aisuri ukm
Moi,kunnon aisuri olet kun annat vaimosi toisten ukkojen hoitoon.Kiihottavaa varmasti kyttäillä..? T.61ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi,kunnon aisuri olet kun annat vaimosi toisten ukkojen hoitoon.Kiihottavaa varmasti kyttäillä..? T.61ukm
Voin myöntää kyllä olen. Parasta kun tiedän mies hakeutuu vaimon seuraan kaupunkilla, tietysti nähnyt kuvia joiden kanssa runkannut jonkun aikaa. Yksi mies kertoi ihastui kuin seurustelisi vaimon kanssa, sovittiin yrittää iskeä mut fiksusti eikä paljasta juttuamme. T. Aisuri ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan kuulostaa todella houkuttelevalle....itse ainakin tykkäsin jutustella ekaksi ja tutustua.... Terkuin :ukm 62vee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan kuulostaa todella houkuttelevalle....itse ainakin tykkäsin jutustella ekaksi ja tutustua.... Terkuin :ukm 62vee
Juuri kun kirjoitat ensin kerron meistä rehdisti ja hyvät kuvat ei pelkästään pimpin kuvia. Sittehän voi alkaa hakeutuu vaimoon seuraan isku mielessä, vaimo kyllä tietää tykkään jos olisi vieraan kanssa. Sovittu jos pettää tartte kertoo mitään koska sehän aisurin juttu. T. Aisuri ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri kun kirjoitat ensin kerron meistä rehdisti ja hyvät kuvat ei pelkästään pimpin kuvia. Sittehän voi alkaa hakeutuu vaimoon seuraan isku mielessä, vaimo kyllä tietää tykkään jos olisi vieraan kanssa. Sovittu jos pettää tartte kertoo mitään koska sehän aisurin juttu. T. Aisuri ukm
Oikein houkutteleva ajatus, miten saadaan yhteys?mulla Kik.. ja missäpäin Suomea olette? Terkuin: ukm62vee
- Anonyymi
Olis kiva tietää sun kik nii voisi lisätä ja nähdä vaimostas kiihottavia kuvia.
- Anonyymi
En käytä kikkiä mut mieluusti laittaisin kuvii. T. Aisuri ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs sit laittaisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitakaa puh. Numero vähäksi aikaa, voihan sen poistaa. Tai ripei numero johon vastaa sit vaihdatte oikeet tiedot..
- Anonyymi
Minä ainakin olen saanut kuvia ja clippejä erilaisilta kavereilta, jotka ovat runkanneet grannyni kuvalle. Kuvan on oltava todella herkullinen...
- Anonyymi
Juuri nautin yhden aisurin vaimosta. M 70
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri nautin yhden aisurin vaimosta. M 70
Oletko mistä päin jos tuut kattoo mun 43 v rouvan kuvia??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mistä päin jos tuut kattoo mun 43 v rouvan kuvia??
Ryttylässä maalla. M 70
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryttylässä maalla. M 70
Voi harmi vähän liian kaukana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101641- 1691594
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681485Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231298Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901174Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146953- 92851
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207759