Perussuomalaiset ovat kummallisin puolue tässä valtakunnassa

Anonyymi-ap

Puolue on paatoksella ja äänekkäästi puhunut rikollisuuden torjunnan puolesta ja nyt puolue onkin asettanut vaaliehdokkaikseen niitä kaikkein pahimmasta päästä olevia rikollisia, moottoripyöräjengiläisiä, pedofiilejä ja kaikkea siltä väliltä.

12

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toimivat päinvastoin kuin puhuvat. Ovat saaneet samat geenit Kepun kanssa mukaansa. Maalaisliitosta lähtiessään. Pettävät aina.

• Anonyymi

Älkää tollot tehkö miten minä teen, vaan miten minä SANON.

• Anonyymi

Ellei tämän puolueen kannatus nyt romahda, niin silloin äänestäjä ei ymmärrä mitään mistään.

• Anonyymi

Niitäkin on.
        On ne, jotka tekee mitä haluavat.
        On ne, jotka tekee mitä osaavat.
        Ja on ne, jotka eivät osaa muuta kun tehdä leivästä paskaa.
        Tuohon kolmanteen ryhmään kuuluvat persut.

• Anonyymi

Minusta toimittajan kysymys Purralle kiteyttää kaiken sen todellisuuden, mitä Perussuomalaisten kaksinaismoralismi pitää sisällään. Näytellään yhtä kovilla puheilla esim. "pervoilu seis" ja todellisuus itse puolueessa on ihan toinen. Moraali on niin matalalla kuin tulla ja taitaa. Jos ei persuäänestäjien kellotapuleissa soita yhtään, kun esim. puolueen puheenjohtaja valtiovarainministerinä karnevalisoi köyhien riepottamisen heiluttelemalla saksia ja leikkuulautaa, niin mitä persuäänestäjät itse ovat valmiita hyväksymäänkään? Mainostetaan niin olevan "ainoana Suomen ja suomalaisten asialla" ja todellisuudessa potkitaan niitä kaikista heikoimmassa asemassa olevia suomalaisia päähän, jotta oma ylemmyydentunne pääsee toteutumaan. Ihan sama taktiikka, kun koulukiusaaja kiusaa itseään pienempää.

"Ohjelmassa Iltalehti kysyi Purralta myös siitä, miksi vaalista toiseen sama toistuu – ehdokaslistoille pääsee henkilöitä, joilla on rikostaustaa puolueen tietämättä."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5dbf15b8-633c-4750-af33-08d7717bedd1

"Ongelma", jota ei todellisuudessa edes puolueen näkökulmasta katsota miksikään ongelmaksi, kun ääniä ja edustajia yritetään haalia maksimaalisella leveydellä. Se kertoo, ettei Perussuomalaisilla ole olemassa mitään moraalisäännöstöä, joka koskisi puolueen omaa itsekriittisyyttä. Sitä ei todellisuudessa ole olemassa, koska jos olisi, niin eiväthän nuo samat "ongelmat" edes pääsisi toistumaan kerrasta toiseen.

• Anonyymi

Simon elon mask.

• Anonyymi

Purran mielestä rikollisillakin täytyy olla oma puloue.

• Anonyymi

Aivan, mutta punikit ovat kommarihinttareita, kysy vaikka Veijolta?

• Anonyymi

Miksi vaihdoit avukseen liittyvää puoluetta toiseen äärilaitaan?

• Anonyymi

Purra ja ns. eliittipersut voivat luottaa yhteen kylmään tosiasiaan: ihmisten tyhmyyteen.
      Gaussin käyrä osoittaa kiistattomasti, että puolet porukasta käy alle satasella.
      Eli hölmöjä on helppo höynäyttää.
      Tämä toimii tietysti maailmanlaajuisesti. Vrt. Jenkit ja Trump ja Putin ja Venäjä esim.

• Anonyymi

Ja tuollasta menoa persut kutsuvat "talouden kuntoonlaittamiseksi". Järjetöntä.

• Anonyymi

"Tehkää niin kuin minä sanon, älkää niin kuin minä teen". - Perussuomalaiset

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      136
      6579
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      579
      2361
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1630
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1371
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1212
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1048
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1045
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1042
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1018
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe