Jostain kumman syystä haluaisin juoda tytöltä pissaa suoraan suusta suuhun?
Pissaa tytöltä
7
322
Vastaukset
- Anonyymi
Sama. Pissaleikit on alkanut kiinostaa ja olisi ihanaa päästä naisen kanssa kokeilemaan. Mä oon tullut siihen tulokseen että mulle käy kaikki.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Opettele nyt edes anatomiaa ensin, ei ne tytöt suullaan kuse kuten näytät luulevas.
- Anonyymi
Olen 37 vuotta ja kuin enkeli. Minulta voit saada. Tosin en tiedä missäpäin asut ja missä voimme suorittaa? Kotiini en sua halua ei tule kysymykseen myös että lähden sinun kotiisi? Myöskin hinta pitää sopia etukäteen. Ja niinkuin ehkä tiedätte maksu pitää suorittaa ensin!!
- Anonyymi
Joo, ei. Siinä pitää olla kummallakin halu samasta syystä. Oikeesta kiinostuksesta, ei rahasta.
Kiitos kuitenkin. Ehkä jollekin muulle. - Anonyymi
Sun parasta ennen-päiväys meni jo ajat sitten joten sun pissasi kelpaa enää terveyskeskuksen labraan diabetes- ja hepatiittikokeisiin.
- Anonyymi
Tytön pissa ei tule suusta. Jostakin voi löytyä joku kuva tai joku, josta näkeen mihin se oma suu pitää laittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992055Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881866Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3251688Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555- 311177
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht901134Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103- 511047
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651042- 581028