Jostain kumman syystä haluaisin juoda tytöltä pissaa suoraan suusta suuhun?
Pissaa tytöltä
7
370
Vastaukset
- Anonyymi
Sama. Pissaleikit on alkanut kiinostaa ja olisi ihanaa päästä naisen kanssa kokeilemaan. Mä oon tullut siihen tulokseen että mulle käy kaikki.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Opettele nyt edes anatomiaa ensin, ei ne tytöt suullaan kuse kuten näytät luulevas.
- Anonyymi
Olen 37 vuotta ja kuin enkeli. Minulta voit saada. Tosin en tiedä missäpäin asut ja missä voimme suorittaa? Kotiini en sua halua ei tule kysymykseen myös että lähden sinun kotiisi? Myöskin hinta pitää sopia etukäteen. Ja niinkuin ehkä tiedätte maksu pitää suorittaa ensin!!
- Anonyymi
Joo, ei. Siinä pitää olla kummallakin halu samasta syystä. Oikeesta kiinostuksesta, ei rahasta.
Kiitos kuitenkin. Ehkä jollekin muulle. - Anonyymi
Sun parasta ennen-päiväys meni jo ajat sitten joten sun pissasi kelpaa enää terveyskeskuksen labraan diabetes- ja hepatiittikokeisiin.
- Anonyymi
Tytön pissa ei tule suusta. Jostakin voi löytyä joku kuva tai joku, josta näkeen mihin se oma suu pitää laittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3743Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3660Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 40521
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 36505