Kunnioittakaa edes vanhan miehen mielipidettä, joka on tätä maata rakentanut.
Sananvapaus, se kuuluu minullekin, vaikka ikää on jo yli 70 vuotta.
En ole vanhus muuten kuin ikävuosiltani. Vielä käteni nousee auttamaan ja rakentamaan tätä maata.
Me olemme olleet niitä eturivin kympin tyttöjä ja poikia, joista tuli lääkäreitä, tuomareita ja pappeja.
Kun suomalaiset nuoret menevät armeijaan, heistä tulee reservin upseereita ja joistain myöhemmin kadettiupseereita, jos sellainen kiinnostaa. Suomenruotsalaiset ovat olleet järjestään sivareita tai kokonaan vapautettuja huonon kunnon tai mielenterveysongelmien takia, niin kuin eräs entinen RKP :n puheenjohtaja ja puolustusministeri.
Tuntemani ruotsinkieliset suomalaiset ovat olleet kapakassa viihtyviä laardiperseitä, jotka eivät selvää päivää näe muuten kuin putkassa. En ole vielä tavannut suomenruotsalaista, entistä Kokoomuksen puheenjohtajaa ja presidenttiä lukuunottamatta, joka selvittäisi Cooperin testin muuten kuin kävelemällä, oma tulokseni nuorempana oli 3500m. Hän on sivumennen mainiten erittäin hieno mies, jonka kanssa olen käynyt rakentavia keskusteluja, eikä RKP sopinut hänelle.
Kirjoittamani on minun vakaa mielipiteeni kielisuhteista Suomenmaassa ja sen takana minä seison. Totuus ei pala tulessakaan ja se teidän on vain hyväksyttävä.
Terveisin ja voimia toivottaen,
Isä, isoisä, reservin majuri ja entinen yrittäjä, nykyinen SPR :n vapaaehtoinen työntekijä
Tämä on minun vakaa mielipiteeni kotimaisista kielistä Suomenmaassa
18
158
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä olisi itse osannut kirjoittaa paremmin.
- Anonyymi
Du är en person som vågar skriva sanningen.
- Anonyymi
Pauvre con...
- Anonyymi
Stackars jäveln, det är du.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stackars jäveln, det är du.
Harmittaako että näen pelisi läpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako että näen pelisi läpi?
Du måste gå tillbaka till svenska klassen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Du måste gå tillbaka till svenska klassen.
Hanki sivistystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki sivistystä.
sa han
- Anonyymi
Mycket trevligt skrivande.
- Anonyymi
Sade trumdåre.
- Anonyymi
Du har så rätt.
- Anonyymi
Jättekiva!
- Anonyymi
Viisaasti kirjoitettu.
- Anonyymi
Painavaa puhetta.
- Anonyymi
Majuri kirjottaa asiaa.
- Anonyymi
"Majuri" taidat olla ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Majuri" taidat olla ihan itse.
Pauvre con
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pauvre con
Oui, tu est un con.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809