Kunnioittakaa edes vanhan miehen mielipidettä, joka on tätä maata rakentanut.
Sananvapaus, se kuuluu minullekin, vaikka ikää on jo yli 70 vuotta.
En ole vanhus muuten kuin ikävuosiltani. Vielä käteni nousee auttamaan ja rakentamaan tätä maata.
Me olemme olleet niitä eturivin kympin tyttöjä ja poikia, joista tuli lääkäreitä, tuomareita ja pappeja.
Kun suomalaiset nuoret menevät armeijaan, heistä tulee reservin upseereita ja joistain myöhemmin kadettiupseereita, jos sellainen kiinnostaa. Suomenruotsalaiset ovat olleet järjestään sivareita tai kokonaan vapautettuja huonon kunnon tai mielenterveysongelmien takia, niin kuin eräs entinen RKP :n puheenjohtaja ja puolustusministeri.
Tuntemani ruotsinkieliset suomalaiset ovat olleet kapakassa viihtyviä laardiperseitä, jotka eivät selvää päivää näe muuten kuin putkassa. En ole vielä tavannut suomenruotsalaista, entistä Kokoomuksen puheenjohtajaa ja presidenttiä lukuunottamatta, joka selvittäisi Cooperin testin muuten kuin kävelemällä, oma tulokseni nuorempana oli 3500m. Hän on sivumennen mainiten erittäin hieno mies, jonka kanssa olen käynyt rakentavia keskusteluja, eikä RKP sopinut hänelle.
Kirjoittamani on minun vakaa mielipiteeni kielisuhteista Suomenmaassa ja sen takana minä seison. Totuus ei pala tulessakaan ja se teidän on vain hyväksyttävä.
Terveisin ja voimia toivottaen,
Isä, isoisä, reservin majuri ja entinen yrittäjä, nykyinen SPR :n vapaaehtoinen työntekijä
Tämä on minun vakaa mielipiteeni kotimaisista kielistä Suomenmaassa
30
279
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä olisi itse osannut kirjoittaa paremmin.
- Anonyymi
Du är en person som vågar skriva sanningen.
- Anonyymi
Pauvre con...
- Anonyymi
Stackars jäveln, det är du.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stackars jäveln, det är du.
Harmittaako että näen pelisi läpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako että näen pelisi läpi?
Du måste gå tillbaka till svenska klassen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Du måste gå tillbaka till svenska klassen.
Hanki sivistystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki sivistystä.
sa han
- Anonyymi
Mycket trevligt skrivande.
- Anonyymi
Sade trumdåre.
- Anonyymi
Du har så rätt.
- Anonyymi
Jättekiva!
- Anonyymi
Viisaasti kirjoitettu.
- Anonyymi
Painavaa puhetta.
- Anonyymi
Majuri kirjottaa asiaa.
- Anonyymi
"Majuri" taidat olla ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Majuri" taidat olla ihan itse.
Pauvre con
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pauvre con
Oui, tu est un con.
- Anonyymi
Hieno avaus tärkeästä aiheesta.
- Anonyymi
Miksi kirjoitat satuja sivupersoonana ja sitten nostat niitä toisena?
- Anonyymi
Et sinä ole tätä maata rakentanut vaan repinyt näillä valheillasi.
- Anonyymi
Rakentava avaus.
- Anonyymi
Paskat, mikään rakentava.
Konservatiivista vanhanqokaista säilyttävää moskaa ja vieläpä mielikuvitushenkilön kirjoittaja
- Anonyymi
Mycket trevlig åsikt.
- Anonyymi
ja painavaa asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja painavaa asiaa
Lässyn sun lässyn
Kaikki näkevät temppujesi taakse.
- Anonyymi
Nostan käden lippaan ja teen kunniaa reservin majurille.
- Anonyymi
Viisas vanhus.
- Anonyymi
Oikein!
- Anonyymi
Yes.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849