Minä mies . Nuorin nainen jota olen pannut oli 15 vuotias impi, kumin kanssa toki.
Vanhin on ollut 57 vuotias ja varmasti pano paljaalla.
Laskin kaikki panot jotka vain muistin , niitä on ollut 22 eri naisen kanssa. 90% panoista paljaalla.
Nuorin ja vanhin nainen jota olet pannut.
15
457
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekkin teininä ollessa, sain 15v tyttöä ja nyt vanhempana aikuisena on 63v nainen koettu. Kaikki siltä väliltä ovat olleet ihania.
- Anonyymi
Nuorin ollu 16 ja vanhin 55
Paljaalla lähes kaikkia - Anonyymi
16-vuotiaana sain aloittaa nämä touhut naimalla riparilla samanikäistä, joka oli jo kokeneempi (tällä oli kumitkin mukana). Kuusikymppisenä tuli enkka ikähaitarin toiseen päähän, kun Ruotsinlaivalla baarista hyttiin pokaamani kypsä rouva kertoi aamulla olevansa 71 vee. Päältä päin olin arvellut 10-15 vuotta nuoremmaksi. Hänen tapauksessaan ikä oli vain numero, sillä niin timmissä kunnossa ja innokkaassa vedossa täti oli.
Sataakunta naista olen päässyt eläissäni maistamaan ja yleensä parhaita kumppaneita ovat olleet tuonne 35-55 ikävuoden välille sijoittuvat. Elämänkokemus ja itsetunto näkyvät sängyssä ja jos ovat puutteessa eläneet, osaavat kyllä ottaa vahingon takaisin. Nykyinen kumppanini on 64 ja kyllä silläkin vielä sokeri suussa sulaa.
Terv. Hra 71- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Itse 15, tyttö silloin 14v. Jännää ja no sellaista kuin se teinien kesken on.
Itse nyt 54
Viimetalvena sain 72v naista. En tahtonut uskoa, että oikeasti pokasi minua baarissa.
Ikä tuo kokemusta + mahtava aamupala. 😃
Seksi on asenne kysymys, ei yläikää taida ollakaan.- Anonyymi
Höpö höpö. Naisten seksuaalinen funktio päättyy vaihdevuosissa, 40+ iässä, ja on heikko jo vuosia sitä ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Naisten seksuaalinen funktio päättyy vaihdevuosissa, 40 iässä, ja on heikko jo vuosia sitä ennen.
Elä poika höpise paskaa!
- Anonyymi
11-44v. En edes yritä arvioida kaunotarten lukumäärää.
- Anonyymi
Niitä on tasan nolla, ole hyvä. Ihme että et osaa laskea edes nollaan!!
- Anonyymi
Naapurin miehen exsån kanssa 16 vuotiaana. Nyt 71 vuotiasta eronnutta naista pari kertaa kuussa,
- Anonyymi
Viime viikolla nuorin nainen oli 22v ja vanhin 48v. Itse olen 45v mies. Tällä viikolla voisi haitaria pyrkiä venyttämään molemmista päistä.
- Anonyymi
15 ja 58
- Anonyymi
Nuorin 15 olin myös 15, vanhin 82v itse 69v
- Anonyymi
Nuorin ja samalla ensipano oli 16v kun olin itse myös 16. Vanhin on 82 mutta se tapahtui kun olin 58v.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767328
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803149- 572285
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671455Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681402- 571333
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201286Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010