Lainaisiko joku 30e koiranruokaa varten?

Anonyymi-ap

Vanha koira erikoisruokavaliolla ja minulle tulee rahaa vasta 1.4... Ei voi mitä tahansa siis syöttää ja hän on mun paras ystävä 10v. Olen ite vaikka ilman ruokaa... Jos joku ystävällinen voisi jeesiä hädässä niin maksan takaisin. Help... Laitan vaikka kuvia koirastani , tietoni ym ja maksan takasin!

S-posti: [email protected]

4

581

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä huoli. Koira on yleensä omistajaa fiksumpi ja pärjää kyllä

• Anonyymi

Vai oikein koiruus

• Anonyymi

Kielitoimiston sanakirjan mukaan 𝑘𝑜𝑖𝑟𝑢𝑢𝑠 tarkoittaa samaa kuin 𝑘𝑒𝑝𝑝𝑜𝑛𝑒𝑛, 𝑘𝑜𝑙𝑡𝑡𝑜𝑛𝑒𝑛, 𝑘𝑢𝑗𝑒, 𝑚𝑒𝑡𝑘𝑢, 𝑘𝑜𝑖𝑟𝑎𝑛𝑘𝑢𝑗𝑒, -𝑘𝑢𝑟𝑖.

https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/koiruus

• Anonyymi

Ehkä sinun olisi parempi luopua rakista, jos rahasi eivät riitä sen ruokkimiseen. Ruokaongelmaista rakkia tosin tuskin kukaan haluaa vaivoikseen, joten voisi olla parempi viedä se lopetettavaksi.

Jos käytät sosiaalitukia koiran elättämiseen, tuet ovat aivan liian suuret.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1496
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe