Vanha koira erikoisruokavaliolla ja minulle tulee rahaa vasta 1.4... Ei voi mitä tahansa siis syöttää ja hän on mun paras ystävä 10v. Olen ite vaikka ilman ruokaa... Jos joku ystävällinen voisi jeesiä hädässä niin maksan takaisin. Help... Laitan vaikka kuvia koirastani , tietoni ym ja maksan takasin!
S-posti: [email protected]
Lainaisiko joku 30e koiranruokaa varten?
Anonyymi-ap
4
527
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli. Koira on yleensä omistajaa fiksumpi ja pärjää kyllä
- Anonyymi
Vai oikein koiruus
- Anonyymi
Kielitoimiston sanakirjan mukaan 𝑘𝑜𝑖𝑟𝑢𝑢𝑠 tarkoittaa samaa kuin 𝑘𝑒𝑝𝑝𝑜𝑛𝑒𝑛, 𝑘𝑜𝑙𝑡𝑡𝑜𝑛𝑒𝑛, 𝑘𝑢𝑗𝑒, 𝑚𝑒𝑡𝑘𝑢, 𝑘𝑜𝑖𝑟𝑎𝑛𝑘𝑢𝑗𝑒, -𝑘𝑢𝑟𝑖.
https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/koiruus
- Anonyymi
Ehkä sinun olisi parempi luopua rakista, jos rahasi eivät riitä sen ruokkimiseen. Ruokaongelmaista rakkia tosin tuskin kukaan haluaa vaivoikseen, joten voisi olla parempi viedä se lopetettavaksi.
Jos käytät sosiaalitukia koiran elättämiseen, tuet ovat aivan liian suuret.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101094Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019880- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198705