HS: Ainakin viidellä kuntavaaliehdokkaalla tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
Yksi ehdokkaista on Sdp:n ja yksi Vapauden liiton ehdokas. Kolme ehdokkaista on perussuomalaisia.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011121110.html
Onko tämä yksi Sheikin poika?
14
590
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä Kouvolalainen PerSu se joka sai tuomion kun 21 vuotiaana seurusteli 14 vuotiaan lapsen kanssa ja harrasti seksiä hänen kanssaan koko seukkailun ajan?
- Anonyymi
Persuissa taitaa olla nykyisin pääsyvaatimuksena jokin seksuaalirikos ?
Joka päivä saa uutisista lukea uusista persu rikollisista. - Anonyymi
Purra on niin seksikäs että se on suorastaan rikollista.
- Anonyymi
Purra näytää ihan down lapselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra näytää ihan down lapselta
Tuo on todella törkeä loukkaus Down- lapsia kohtaan.
- Anonyymi
Kyllä näin on pitää pedari pääsee persujen listalle ehdolle.
- Anonyymi
Ohhoh... Kova paikka persuilla. Lauantaina tulee herätään kysymyksiä Veturissa.
- Anonyymi
Eiköhän lähdetä porukalla hieman kyselemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän lähdetä porukalla hieman kyselemään
Mä olen menossa. Pakko kysyä hyväksyykö ne lapsivaimot Suomessa vai miksi Sheikki ei tuomitse poikansa tekoja vaan puolustelee niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen menossa. Pakko kysyä hyväksyykö ne lapsivaimot Suomessa vai miksi Sheikki ei tuomitse poikansa tekoja vaan puolustelee niitä
Kysykää onko shekillä pedofiili Ann taipumuksia kun on sukuvika?
- Anonyymi
Onkohan jo köysi rasvattu?
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Onko hienoa valita pedari?
- Anonyymi
Ei muuta kun antamaa ääni.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342714Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612287Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221403- 1151062
- 961021
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041003Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13912Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55808Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50751Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277742