HS: Ainakin viidellä kuntavaaliehdokkaalla tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
Yksi ehdokkaista on Sdp:n ja yksi Vapauden liiton ehdokas. Kolme ehdokkaista on perussuomalaisia.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011121110.html
Onko tämä yksi Sheikin poika?
14
711
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä Kouvolalainen PerSu se joka sai tuomion kun 21 vuotiaana seurusteli 14 vuotiaan lapsen kanssa ja harrasti seksiä hänen kanssaan koko seukkailun ajan?
- Anonyymi
Persuissa taitaa olla nykyisin pääsyvaatimuksena jokin seksuaalirikos ?
Joka päivä saa uutisista lukea uusista persu rikollisista. - Anonyymi
Purra on niin seksikäs että se on suorastaan rikollista.
- Anonyymi
Purra näytää ihan down lapselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra näytää ihan down lapselta
Tuo on todella törkeä loukkaus Down- lapsia kohtaan.
- Anonyymi
Kyllä näin on pitää pedari pääsee persujen listalle ehdolle.
- Anonyymi
Ohhoh... Kova paikka persuilla. Lauantaina tulee herätään kysymyksiä Veturissa.
- Anonyymi
Eiköhän lähdetä porukalla hieman kyselemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän lähdetä porukalla hieman kyselemään
Mä olen menossa. Pakko kysyä hyväksyykö ne lapsivaimot Suomessa vai miksi Sheikki ei tuomitse poikansa tekoja vaan puolustelee niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen menossa. Pakko kysyä hyväksyykö ne lapsivaimot Suomessa vai miksi Sheikki ei tuomitse poikansa tekoja vaan puolustelee niitä
Kysykää onko shekillä pedofiili Ann taipumuksia kun on sukuvika?
- Anonyymi
Onkohan jo köysi rasvattu?
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Onko hienoa valita pedari?
- Anonyymi
Ei muuta kun antamaa ääni.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029