HS: Ainakin viidellä kuntavaaliehdokkaalla tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
Yksi ehdokkaista on Sdp:n ja yksi Vapauden liiton ehdokas. Kolme ehdokkaista on perussuomalaisia.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011121110.html
Onko tämä yksi Sheikin poika?
12
308
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä Kouvolalainen PerSu se joka sai tuomion kun 21 vuotiaana seurusteli 14 vuotiaan lapsen kanssa ja harrasti seksiä hänen kanssaan koko seukkailun ajan?
- Anonyymi
Persuissa taitaa olla nykyisin pääsyvaatimuksena jokin seksuaalirikos ?
Joka päivä saa uutisista lukea uusista persu rikollisista. - Anonyymi
Purra on niin seksikäs että se on suorastaan rikollista.
- Anonyymi
Purra näytää ihan down lapselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra näytää ihan down lapselta
Tuo on todella törkeä loukkaus Down- lapsia kohtaan.
- Anonyymi
Kyllä näin on pitää pedari pääsee persujen listalle ehdolle.
- Anonyymi
Ohhoh... Kova paikka persuilla. Lauantaina tulee herätään kysymyksiä Veturissa.
- Anonyymi
Eiköhän lähdetä porukalla hieman kyselemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän lähdetä porukalla hieman kyselemään
Mä olen menossa. Pakko kysyä hyväksyykö ne lapsivaimot Suomessa vai miksi Sheikki ei tuomitse poikansa tekoja vaan puolustelee niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen menossa. Pakko kysyä hyväksyykö ne lapsivaimot Suomessa vai miksi Sheikki ei tuomitse poikansa tekoja vaan puolustelee niitä
Kysykää onko shekillä pedofiili Ann taipumuksia kun on sukuvika?
- Anonyymi
Onkohan jo köysi rasvattu?
- AnonyymiUUSI
Juu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471899
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2801006- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78817Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654- 43650