Onko Karviassa yleistäkin, että pukuhuoneessa myllätään toisen sinne, kuntoilun ajaksi, sinne jättämä vaihtovaatepussi?
Luulitko löytäväsi sieltä jotain arvokasta?
Kuntosalin pukuhuone
8
512
Vastaukset
- Anonyymi
En ihmettelisi yhtään. Ei siellä noudateta muutenkaan mitään sääntöjä,esimerkiksi salilla muutama ihminen terrorisoi kaikkien muiden käyttäjien" salirauhaa" huudattamalla televisiota suurella, radio jo huutaa valmiiksi. Sitten jopa omiaan se television kaukosäädin omaan käyttöön. Sitten on ne laitteiden varaajat, jotka istuvat ja selaavat puhelinta. On mennyt maku koko touhuun.
- Anonyymi
Joku perverssi mimmi käynyt nuuhkimassa pikkareitasi.
- Anonyymi
Olette päästänne vialla. Ketä kiinnostaisi jonkun likaiset treenivaatteet, ja tuskin kukaan treeneihinsä kanniskelee pöytähopeita saati kultakäätyjä.
- Anonyymi
Jos meet salilta suoraan töihin, niin eikö yleensä käydä suihkussa ha vaihdeta puhtaat vaatteet treenin jälkeen
- Anonyymi
Jos sieltä on etsitty rahapussia tai puhelinta.
- Anonyymi
Aina joku griminaali sattuu joukkoon.
- Anonyymi
Voisko sinne pukuhuoneeseen saada kuntosalikortilla toimivat lokerot? Ei viitsi kantaa kaikkia tavaroita salin puolelle kun sielläkin on tila rajallinen.
Ärsyttää kyllä minuakin aika tavalla kun ns. Reissureppuni, oli myllätty.
Mynthoni oli oli kuitenkin maistunut ja aurinkorasvakin kiinnostanut.
Niitä voi kyllä ihan kaupasta. Ja ihan voit tulla naamatusten tulla pyytämään jos on tarve, ettei tarvitse olla varkaissa. - Anonyymi
Lienee tuota geeniperimää, keskitysleiri ja vankila ajoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358