Se takaisinsoitto on lakiperusteinen. Takaisinsoiton tarpeellisuus tai tarpeettomuus ei ole yksittäisen hoitajan, lääkärin, eikä viranhaltijan päätettävissä.
Se on pakollinen!
Lainaus tuosta jutusta:
"Lain mukaan terveyskeskukseen pitää saada yhteys arkipäivisin virka-aikana. Yksilöllinen arvio omasta hoidon tarpeesta tulee saada saman päivän aikana."
Palaatteko ruotuun vain lähdetäänkö oikeuteen? Minulle oikeudenkäynti ei maksaisi mitään, joten olen valmis.
https://yle.fi/a/74-20151831
Nyt Siun sote - HERÄTYYYS!
8
181
Vastaukset
- Anonyymi
Audit ottaa pattiin. Mie en jaksa.
- Anonyymi
Audit...? Se on vissiin joku sairaus?
- Anonyymi
Miuta vähän jurppii kun papankadulle ei tehdä liikennepylpyrää.
- Anonyymi
Soropissa yhä maksutonta lakineuvontaa?
- Anonyymi
Hyväpalvelu oli ainakin Niinivaaran terv asemalla 28.3. Kiitos yst.hoitaja.
- Anonyymi
Potilaat ovat siun sotelle turha kuluerä.
- Anonyymi
Takaisinsoitto on ihan eilispäivää. Itse aion ryhtyä painokkaasti ajamaan sitä, että jatkossa Siun sote ottaa yhteyttä takaisinlaululla. Se olisi paljon parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Odottele mutta älä pitkästy. Humpuukihommaa nykyään koko siun soten touhu. Uskomatonta miten osataankin toimivasta tehdä noin totaalisen mitääntekemätön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397