Se takaisinsoitto on lakiperusteinen. Takaisinsoiton tarpeellisuus tai tarpeettomuus ei ole yksittäisen hoitajan, lääkärin, eikä viranhaltijan päätettävissä.
Se on pakollinen!
Lainaus tuosta jutusta:
"Lain mukaan terveyskeskukseen pitää saada yhteys arkipäivisin virka-aikana. Yksilöllinen arvio omasta hoidon tarpeesta tulee saada saman päivän aikana."
Palaatteko ruotuun vain lähdetäänkö oikeuteen? Minulle oikeudenkäynti ei maksaisi mitään, joten olen valmis.
https://yle.fi/a/74-20151831
Nyt Siun sote - HERÄTYYYS!
Anonyymi-ap
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Audit ottaa pattiin. Mie en jaksa.
- Anonyymi
Audit...? Se on vissiin joku sairaus?
- Anonyymi
Miuta vähän jurppii kun papankadulle ei tehdä liikennepylpyrää.
- Anonyymi
Soropissa yhä maksutonta lakineuvontaa?
- Anonyymi
Hyväpalvelu oli ainakin Niinivaaran terv asemalla 28.3. Kiitos yst.hoitaja.
- Anonyymi
Potilaat ovat siun sotelle turha kuluerä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401757
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir265878- 34789
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.65667Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik29651Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta5644Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44641Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48626- 43600
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53592