Olen tässä sivusta seurannut kuinka piiri pieni pyörii paikallisessa konekorjaamossa. Uskon veljiä ollaan eikä siinä mitään. Mutta mitä sanoo Iso kirja tuollaisesta hommasta; otetaan työntekijöitä, pidetään muutama viikko ja potkitaan pois. Hyviä tolkkuja kavereita joutuu uhriksi tähän hommaan. Kuulemma toisella paikkakunnalla saman puljun liike tekee ihan samaa.
Mikä on idea ottaa näitä töihin ja potkia kohta pois? Syy ei ole työntekijän huonous, sen verran näitä tunnen.
Ihmeellistä toimintaa koneliikkeessä
24
585
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo rattorikorjaamoko Suojalinnan takana?
- Anonyymi
Kannattaisi tehdä parannus eikä valittaa.
- Anonyymi
Pienellä firmalla ei ole varaa pitää huonoja työntekijöitä. Vaikka kuinka tunnet kaverin niin ei se työntekijää tee. Olen pari kertaa auttanut ihmisiä työelämään ja joutunut pettymään. Vaikka kuinka on mukava kaveri niin puheet ja teot ei ole sitten todellisuudessa kohdanneet
Olen tullut siihen tulokseen, että jokainen hommaa työnsä itse. - Anonyymi
Sepä se on kun tunnen pari tyyppiä ja ovat olleet muissakin paikoissa töissä joista ovat saaneet pelkkää kiitosta. En siis mitään arvele vaan tiedän.Näillä ei taida kelvata muut kuin uskon veljet mutta eikö tuon voisi selvittää jotenkin jo etukäteen mihin lahkoon kuuluu. Muuta selitystä en keksi.
- Anonyymi
Piiri pieni pyörii ja uskonveljet siinä hyörii. Kannattaa boikotoida kaikkia sen suunnan liikkeitä ja yrittäjiä niin eivätköhän tee konkkia kun kukaan ei enää saa lainaa eivätkä kelpaa toistensa takaajiksi. Kuten entisen pankkipomon aikaan.
- Anonyymi
Pienkonekorjaus on käytännössä lähes aina tappiollista toimintaa virallisesti tehtynä.
Ei pysty tekijöitä pitämään töissä. - Anonyymi
Voivatko olla hellareita vai kristittyjä?
- Anonyymi
Siinä samaisessa liikkeessä on huono asiakaspalvelu omistajan taholta.
- Anonyymi
Olen täysin samaa palveluasenteesta, ei muuta kuin käytöskoulutukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa palveluasenteesta, ei muuta kuin käytöskoulutukseen.
Todellakin. Yleensä jos kauppaan tulee asiakas se pitää huomioda ja tervehtiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin. Yleensä jos kauppaan tulee asiakas se pitää huomioda ja tervehtiä
Nykyään on tapana kun mennee kauppan niin kysyä työntekijöiltä että Anteeksi voinko häiritä. Jos työntekijä vastaa myöntävästi niin nopiasti pitää kysästä . Ei pitkiä jaaritteluja.
- Anonyymi
Ei kaikenmaailman tumpuloita voi palkata.
- Anonyymi
Rasvaisilla käsillä ei voi sanoa päivää.
- Anonyymi
Halaaminen sotkisi asiakkaan vaatteetkin.
- Anonyymi
Hyvää tulosta puoti tekee kun jatkuvasti laajentaa
- Anonyymi
Konkurssin edessä:)
- Anonyymi
Ei hyviä työntekijöitä irtisanota,peili käteen.
- Anonyymi
Ei rasvaisilla käsillä peilailla ja tukkaa oiota.
- Anonyymi
Pappa tietää asiat, rahattomana ja luottokelvottomana aina jonkun firman kimpussa nimettömänä herjaamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappa tietää asiat, rahattomana ja luottokelvottomana aina jonkun firman kimpussa nimettömänä herjaamassa.
Onko teillä siellä takapajulassa yhtään toimivaa asian osaavaa yritystä .😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä siellä takapajulassa yhtään toimivaa asian osaavaa yritystä .😄😄😄
Usko vaan että on. Jossain Pääkaupunkiseudulla on työvoimapula niin täytyy ottaa ne työntekijät joita saa. Pudasjärvellä on varaa vielä jonkin verran valita kenet palkkaa. Se on tulos tai ulos ja niin pitää ollakin. Nämä työelämän loiset joista ei ole mihinkään syövät myös työkavereiden voimavaroja.
- Anonyymi
Pudasjärvi = Lars Levi Lestadius stadt.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää
- Anonyymi
Etkö pysty reppana parempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845