Ihmeparantuminen Hinnin kokouksessa!!

Jebulix

Pirkko Säilä
Näin todellisia ihmeitä Benny Hinnin kokouksessa

Ollessamme mieheni Juhani Säilän kanssa Yhdysvalloissa heinäkuussa 1995 osallistuimme yhteen Benny Hinnin suurtapahtumista Medowlands areenalla, Pennsylvaniassa. Tilaisuudessa oli noin 17 000 ihmistä. Kysymyksessä oli Hinnille tyypillinen suurkokous, ”crusade”, jollaisia hänen järjestönsä toteuttaa eri puolilla Yhdysvaltoja sekä ympäri maailman.

Pyhän Hengen läsnäolo oli lähes käsinkosketeltava. En ole missään enkä milloinkaan kokenut vastaavaa. Tuhannen hengen kuoro alkoi laulamaan ylistyslauluja. Ylistystä kesti toista tuntia. Monet todistivat parantuneensa jo ylistyksen ja palvonnan aikana ennen kun Benny Hinn edes oli saapunut paikalle.

Muistiinpanoihini olen merkinnyt mieleenpainuvia asioita tuosta 13. heinäkuuta 1995 Medowlands areenalla pidetystä kokouksesta. Tunti ennen kokouksen alkua, ylistyslaulujen jo soidessa, alkoi suuren urheiluareenan keskikentältä kuulua valtavaa taputusta, innostunutta kirkumista ja ilon huutoja. Kaikki ihmiset kiinnittivät siihen huomionsa. Eräs nainen oli kokenut parantumisen. Varsinainen kokous ei ollut vielä alkanut, eikä Benny Hinniä näkynyt misään. Kukaan ei tiennyt oliko hän edes saapunut paikalle. Ainakaan hän ei ollut lavalla. Hälinän syy selvisi myöhemmin. Dianne Love, 35-vuotias Pennsylvaniasta kotoisin oleva nainen oli kärsinyt vakavasta luiden haurastumisesta (osteoporoosi). Kaksi vuotta hän oli elänyt tukevien ja paksujen tukiliivien varassa. Hän ei ollut voinut kävellä pitkiä matkoja, ei istua kunnolla, ei juosta askeltakaan. Ylistyksen aikana Benny Hinnin avustajat ja jotkut yleisön joukosta rukoilivat hänen puolestaan. Hän parani sillä hetkellä täysin. Hän juoksi ympäri keskikenttää pitkiä matkoja yleisön joukossa ja kannatteli yhdellä kädellä päänsä päällä paksua tukiliiviä, jonka hän oli riisunut pois.

Menin tapaamaan häntä. Dianne Love nauroi ja itki yhtäaikaa. Hän oli todella yllättynyt siitä, että oli tullut terveeksi. Tuossa vaiheessa Benny Hinniä ei näkynyt missään. Hän ei ollut rukoillut Diannen puolesta, mutta silti tämä parani.

Dianne kertoi minulle, että hän oli usean viikon ajan seurannut Hinnin televisio-ohjelmaa This Is Your Day! ja hiljalleen hänen sisimpäänsä oli alkanut rakentua sellainen usko, että kenties hänkin voisi tulla terveeksi. Jos parantumisihmeet – ihmiset nousevat pyörätuolista, sokeat saavat näkönsä - se mitä hän näkee Hinnin ohjelmissa ja muissa vastaavissa tapahtuvan, ovat totta, Jumala voi parantaa hänetkin. Näin Dianne alkoi ajatella. Hän alkoi rukoilla, että Herra parantaisi hänetkin. Hänen ystävänsä toivat hänet lopulta Benny Hinnin kokoukseen, joka järjestettiin Diannen kotiosavaltiossa Pennsylvaniassa, Medowlands areenalla. Matka kokoukseen oli ollut vaivalloinen, koska autossa istuminen tuotti tuskaa ja kipua. Dianne oli myös ollut pitkiä aikoja sairaalassa juuri ennen tätä kokoussarjaa. Oli todella valtava, sähköistävä kokemus itse nähdä ja todistaa Diannen ihmeparantuminen.

Siellä tapahtui muutakin. Muistan myös miten eräs pyörätuolissa ollut vanhempi mustaihoinen naisehenkilö parani. Hänellä oli ollut pitkään jatkunut reumaattinen vaiva, jonka vuoksi hän ei kyennyt kävelemään. Siellä hän hyppi ja iloitsi.

Kun kokouksen loppupuolella kutsuttiin parantuneita lavalle todistamaan, niin Dianne, joka oli juoksennellut tukiliivinsä kanssa meni ensimmäisenä todistamaan. Koko yleisö sai kuulla, että hän oli parantunut jo ennen tilaisuuden alkua. Ja minä näin sen tapahtuvan omin silmin. Myös mainitsemani musta nainen oli äärettömän onnellinen. Parantuneitten jono oli todella pitkä.

Kaikkein vaikuttavin hetki tuossa tilaisuudessa oli kuitenkin se, kun Benny Hinn esitti alttarikutsun niille, jotka eivät tunteneet Jeesusta henkilökohtaisena pelastajanaan. Hinn oli saarnannut Jeesuksen verestä. Hän puhui Jeesuksen veren voimasta hyvin selkeästi. Lyhyen puheen jälkeen hän sanoi yksinkertaisesti, että te, jotka tahdotte ottaa Jeesuksen vastaan lähtekää nyt sieltä paikaltanne ja tulkaa tänne eteen. Ihmisvirta kaikkialta areenalta oli niin suuri, että kaikki eivät mahtuneet eteen varatulle alueelle. Voimakas sanoma Jeesuksen verestä, pelastuksesta ja anteeksiantamuksesta oli keskeisintä. Ei aloitettu ihmeistä eikä Pyhän Hengen kokemuksesta vaan sielun pelastuksesta.

24

9985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jebulix

Olen nähnyt ihmeitä!

Hanssi Fell, Seinäjoen Helluntaiseurakunta

Olen vuodesta –96 lähtien, ja viimeiset kaksi vuotta erityisen kiinteästi saanut tehdä työtä Benny Hinnin järjestössä kokousavustajana ja turvamiehenä. Tässä ominaisuudessa olen päässyt läheltä seuraamaan Hinnin suurkokouksia useissa eri maissa eri puolilla maailmaa. Niilo Yli-Vainion toiminnan aikana sain tuntumaa siihen, että Jumala on todellinen ja tekee ihmeitä ja tunnustekoja. Kun tulin uskoon syksyllä –95 minulle oli itsestään selvää, että ihmeet kuuluvat kristillisyyteen. Siitä saakka olen rukoillut ja kaivannut, että saisin ikään kuin uudelleen elää Yli-Vainion aikaa ja nähdä väkeviä ihmeitä. Jumala vastasi rukouksiini, kun Benny Hinn vieraili Seinäjoella keväällä –96 ja syntyi yhteys, jonka myötä avautui mahdollisuus tehdä työtä Benny Hinnin järjestössä.

Tuhannet tulevat uskoon

Jumalan kutsu parantamisen alueella on kiistattomasti Benny Hinnin elämän yllä. Samalla hänen julistuksessaan ja toiminnassaan on entistä enemmän painotettu sielujen pelastumista. Olen saanut olla mukana suurkokouksissa mm. Yhdysvalloissa, Väli- ja Etelä-Amerikassa, Afrikassa, Aasiassa, Venäjällä. Olen saanut nähdä tuhansien vastaavan kutsuun antaa elämänsä Jeesukselle. Tilaisuudet ovat suuria ja niissä tapahtuu paljon parantumisihmeitä sekä valtavasti pelastusihmeitä, jotka ovatkin ihmeistä kaikkein suurimpia. Filippiineillä olimme kokouksissa, joissa kolmena iltana peräkkäin oli yli miljoona osallistujaa kunakin iltana. Joko Filippiineillä, jos muistan oikein, tai sitten Keniassa oli yhden ainoan kokouksen seurauksena noin 250 000 ihmistä tehnyt uskonratkaisun. Määrä oli laskettu palautetuista ratkaisukupongeista.

Sokeat saavat näkönsä

Ihmeet Hinnin kokouksissa ovat todellisia ja konkreettisia. Ollessamme kaksi vuotta sitten Guatemalassa näimme nuoren 9-vuotiaan tytön, joka oli saanut näkönsä. Hän oli ollut sokea lapsuudesta saakka. Yhtäkkiä hän sai näkönsä ja hänen ensimmäiset sanansa olivat: ”Äiti minä näen sinut. Sinä olet kaunis!” Hänen äitinsä todisti lavalla, että tyttö oli ollut sokea syntymästään saakka. Olin todella liikutettu, kun hän todisti lavalla parantumisestaan. Tytöllä oli samanlainen ilme, kuin pienellä lapsella karkkikaupassa. Hänen silmänsä loistivat ja hän uteliaana katseli kaikkialle ympärilleen. Minun on myönnettävä, että vaikka olen 130 kiloinen raavas mies, niin liikutuin kyyneliin tilanteesta. Vastaavanlaisia tapauksia tulee jatkuvasti vastaan, kun matkustamme eri puolilla maailmaa Hinnin suurkokouksissa.

Riivaajat väistyvät

Monesti Benny Hinn saa myös tiedon sanoja Hengessä, joissa hän toisinaan hyvinkin tarkkaan, jopa nimeltä kutsua ihmisiä esiin. Esimerkiksi Atlantassa – 96 hän sanoi: ”Sinä Elaine olet meidän keskuudessamme. Olet harrastanut kaksi vuotta okkultisimia. Tänä iltana kun tulet tänne eteen sinä tulet vapautumaan. Sielun vihollinen on yrittänyt valehdella sinulle, että sinun täytyy kuolla, mutta kun tulet tänne vapaudut kaikesta.” Loppu illasta tämä henkilö käveli sinne. Hänellä oli musta hame, musta kaapu, mustat hiukset, kaulassa miehen nyrkin kokoinen pentagrammi ja mustien hiuksien välissä kulki harmaita raitoja. Hän vapautui riivaaja hengistä ja tuli uskoon. Myöhemmin hän kulki aivan minun ohitseni, metrin päästä minusta, ja hänellä oli aivan erilainen ilme kasvoillaan kun lavalle mennessä. Hinn kutsui siis häntä tiedon sanojen kautta ihan nimeltä.

Rammat kävelevät

Phoenixissa, Yhdysvalloissa 1996 olimme kokouksessa ja mieleeni jäi eräs 30-vuotias tyttö ja hänen äitinsä , joka oli n. 30 vuotta istunut pyörätuolissa. Alttarikutsu syntisille oli annettu jo aiemmin. Äiti tuli todistamaan lavalle, että hän oli parantunut. Hinn kysyi siinä mukana olleelta tyttäreltä oletko ikinä nähnyt äitisi kävelevän. ”En ole”, tyttö vastasi. ”No, mitä sinä tästä ajattelet”, Hinn kysyi ja tiedusteli oliko tyttö uudestisyntynyt, pelastunut. Hyvin kierrellen ja kaarrellen tyttö lopulta vastasi ettei vielä ollut. ”Haluatko sinä pelastua? Näetkö miten Jeesus on parantanut sinun äitisi niin, että hän nyt kävelee,” Hinn sanoi ja pyysi sen jälkeen äitiä näyttämään tyttärelleen ”miten hyvin Jeesus on sinut parantanut”. Tämä nainen kävelee ja juoksee siinä lavalla ja tulee takaisin. Sen jälkeen tämä tyttö ottaa Jeesuksen vastaan pelastajanaan. Sen jälkeen Hinn sanoi: ”Näettekö kuinka tärkeätä on, että Jumala tekee myös parantumisihmeitä? Kun me teimme alttarikutsun aikaisemmin tänä iltana tämä tyttö ei tullut esille. Nyt kun hänen äitinsä parani hän vakuuttui siitä, että Jeesus elää ja voi hyvin myös tänään.” Tämän kautta tyttö vakuuttui siitä, että pelastus kuuluu myös hänelle.

Jumalan läsnäolo koetaan usein voimakkaasti noissa kokouksissa. Voisin kuvailla tunnelmaa 2 Aik. 5:14 sanoin, jossa kerrotaan, etteivät papit voineet ”astua toimittamaan virkaansa, sillä Herran kirkkaus täytti temppelin.” Ihmisten huomio kokouksissa ei kiinnity Benny Hinniin vaan Herraan ja hänen kirkkauteensa.

• ei voi olla oikeassa, koska hän on jäänyt kiinni niin useista valheista että enää ei ne jotka tahtoo häntä tutkia viitsi enää sitä tehdä ja jo yksi tunnustamaton valhe estää Pyhää Henkeä toimimasta ennen julkista tunnustamista, koska tämä on julkisesti tehty synti.

hän väitti että hänen sukulaisensa olisi ollut kaupungin johtaja israelissa, mutta tämä sama henkilö olikin ollut postimies ja hän on kehunut jostain kokouksesta tietyssä paikassa ja kun on tarkemmin tutkittu on ne areenan toimihenkilöt nauraneet ettei sellaista kokousta ole milloinkaan edes ollut ja näitä on aivan liikaa.

eräs amerikassa asuva uskovainen väitti myös että ne pyörätuoleistaan paranevar ei ole oikeita, koska kun on tutkittu niin ne tuolit on samaa merkkiä ja samanlaisia ja uusia, eli ne on vain lumeeksi sinne tuotu je ne parantumiset ei ole aitoja.

• Jebulix
        penttiz kirjoitti:

ei voi olla oikeassa, koska hän on jäänyt kiinni niin useista valheista että enää ei ne jotka tahtoo häntä tutkia viitsi enää sitä tehdä ja jo yksi tunnustamaton valhe estää Pyhää Henkeä toimimasta ennen julkista tunnustamista, koska tämä on julkisesti tehty synti.

hän väitti että hänen sukulaisensa olisi ollut kaupungin johtaja israelissa, mutta tämä sama henkilö olikin ollut postimies ja hän on kehunut jostain kokouksesta tietyssä paikassa ja kun on tarkemmin tutkittu on ne areenan toimihenkilöt nauraneet ettei sellaista kokousta ole milloinkaan edes ollut ja näitä on aivan liikaa.

eräs amerikassa asuva uskovainen väitti myös että ne pyörätuoleistaan paranevar ei ole oikeita, koska kun on tutkittu niin ne tuolit on samaa merkkiä ja samanlaisia ja uusia, eli ne on vain lumeeksi sinne tuotu je ne parantumiset ei ole aitoja.

Ole itsekin taipuvainen samoin ajattelemaan kuin sinäkin. Mutta toisaalta esim Pirkko Säilä ent. Huuhtanen kokee Hinnin positiivisesti ja olen pitänyt Pirkkoa luotettavana kristittynä, ainakin vielä kymmenkunta vuotta sitten jolloin enempi seurasin Patmosasioita.

• Jebulix kirjoitti:

Ole itsekin taipuvainen samoin ajattelemaan kuin sinäkin. Mutta toisaalta esim Pirkko Säilä ent. Huuhtanen kokee Hinnin positiivisesti ja olen pitänyt Pirkkoa luotettavana kristittynä, ainakin vielä kymmenkunta vuotta sitten jolloin enempi seurasin Patmosasioita.

Ei ole mitään syytä epäillä Pirkko Säilän luotettavuutta,eihän tässä siitä ole kysymys. Jos itse olisin ollut mukana tilaisuudessa,josta hän kertoo,niin olisin varmaan kokenut samaa mitä hänkin.Se että paikalla oli tuhathenkinen kuoro,olisi jo riittänyt tekemään niin valtavan vaikutuksen,ettei sanoin voisi kuvata.

Itsekkin olen taipuvainen suhtautumaan varauksella "ilmiöihin"jotka ovat minulle vieraita ja outoja.Mutta silti en voi mennä niitä tuomitsemaankaan,etten vain menisi sanomaan PyhänHengen työtä saatanan työksi,ja näin tekisin ehkä synnin juuri Pyhää Henkeä vastaan.

• Nimetön

Eihän tuossa ole mitään epäilyttävää. Kaikki vaikuttaa olevan ihan kunnossa. KRISTUSTA KOROTETTIIN, ei mitään ihmis- tai ihmeteatteria. On vain TÄYSIN ERI ASIA MITÄ OLI SILLOIN KUIN MITEN ASIAT OVAT NYT. JUMALAN TYÖSSÖ KUN EI VOI PAISTATELLA NIILLÄ VUOSIA SITTEN TAPAHTUNEILLA, VAAN NYKYISELLÄ TILANTEELLA. EIKÄ MUUTEN VOI YLIPÄÄTÄÄN PAISTATELLA, VAAN OLLA NÖYRÄNÄ, JOKA EI OLE SAMA KUIN NÖYRISTELY:

• puhdas omatunto

Tämmösiä ne huijarit kirjoittaa, tämä on todellisesta sitten kaukana. Tämä Pirkko Säilä on vain leikki uskovainen kun esimerkiksi huijaa sairaita, vie niiltä omaisuuden yms. Ja vitsii kirjoittaa omalla allekirjoituksella sellaisia paperita joista joutuisi linnaan jos laittaisin ne eteenpäin. Toivottavasti Pirkko itse lukee niin tietää kenestä on kysymys. Kyllä kiirastuli lämmittää vielä tuonelassa.

• tomua vain.
      • tämä kirja

Yves Brault: Kulissien takana. uskolla parantajien kahdet kasvot.Suosittelen

• error flynn
        tämä kirja kirjoitti:

Yves Brault: Kulissien takana. uskolla parantajien kahdet kasvot.Suosittelen

Olen lukenut. Suosittelen myös. Brault on läheltä nähnyt Hinnin touhut. Kuulunut samaan seurakuntaan.

• totuudenÄäni

Benny Hinn kaataa kansaa lattialle. Jeesus Kristus ei toimi näin. KUn SAulus(=Paavali) kaatui hän näki Herran ja kuuli hänen äänensä. Myös Johannes NÄki Herran ja kuulin hänen äänensä. Miksi Jeesus Kristus tarvitsee nyt välikäsiä kaatumiseen kun ei Raamatussakaan kukaan kaatunut Pietarin tai Paavalin kätten kautta? kaikki kaatjapapit ylivainiota ja hinniä myöten ovat aivan turhaa sirkus vouhotusta ja häpeäksi seurakunnalle.

lapselliset uskovaiset juoksevat näiden "parantaja-evankelistojen" kokouksissa rukousjonoissa kaatuilemassa. häpeäisivät moista käytöstä. ja tyhmät uskovat antavat näille ihme evankelistoille vielä rahaa. ja vielä typerämmät pastorit kutsuvat puhumaan näitä omiin seurakuntiinsa.

• jumalan sotilas eikä

kuule kaveri se että sinä et ole kokenut pyhän hengen voimaa niin vapaudu. minä olin kansa ennen jäykkä suomalainen mutta silloin kun mä täytyin pyhällä hengellä niin mä kaaduin ja mulle tuli kielet. se ei ole mitää teeskentelyä jos jumala koskettaa ihmisiä ja olen itse myös huomannut että jotkut esittää mutta voi voi se on niitten ihmisten häpee ja jumalan välinen asia. mä kerran rupesin epäröimää jumalan voimaa mutta en vaan voinut pistää hanttiiin jalat vaan kertakaikkiaan meni pois alta

• Huijariko on Benny?

Useamman riippumattoman tutkimuksen mukaan, ei yksikään Hinnin kouksessa parantunut ollut oikeasti parantunut. Eräskin perhe toi nuoren poikansa, jolla oli aivokasvain. Benny julisti pojan parantuneeksi.
      Muutaman viikon perästä tätmä "parantunut" poika kuoli.
      Esimerkkejä on lukemattomia. No saahan Benny miljoonatulot, noillea kymmenien tuhansien tapahtumiin osallistuvien ihmisten rahoilla. Siis ainakin yksi hyötyy, kun muut köyhtyy.

• EL1991

Anteeks nyt ihan kamalasti mun epäuskoni. Mutta aina kun puhutaan ihmeistä tekis mieli pyytää todisteita.

Kumma kun se ihme on tapahtunut AINA jollekin sellaselle joka ei JUST NYT ole tavattavissa tai sitten jumala suuttuu jos aletaan ronkkia asiaa tai lääkäri nyt vaan ei ole tutkinut tai jotain.

Siis jos puhutte ihmeistä niin SELVIÄ KIISTATTOMIA TODISTEITA KEHIIN PLIIS tai vetäkää koko konkkaronkka hameet päällenne (sori anteeks kaikki kunnon rehelliset naiset).

• Nadijusha

mä en nyt itse niin tästä benny hinnistä tiedä että mikä mies än on mutta en tahdo sanoa juuta enkä jaata kun en ole koskaan henkilökohtasesti tavannut... muta aika ristiriitaisia ovat hänen opit... Ja yleensä herra on tarkotanut ne merkit merkeiksi ihmisille... JA RAAMATTUHAN KEHOITTAA MEITÄ KOETELEMAAN KAIKKI HENGET... Mä olen itse uskova ja olen nähnyt paljon ihmeitä omasa elämässä ja ystävien ja sukulaisten esim. mummoni jumala paransi syövästä... jja ei jumala ole a kieltänyt puhumasta ihmisille niistä ihmeistä joita se on mun eämään suonut ´mutta on esim vsroittanut puhumasta tietyille ihmisille ihan vaan heidän epäuskonsa takia... mutta mä olen ainain oppint itse sen että kaikki henget taytyy koetella sillä raamattu puhuuettä lopunaikoina nousee vääriä profeettoja... jeesuhan sanoi että se joka ei ole hänen kanssaan on häntä vastaa ja hedelmistään puu tunnetaan.. raamattu puhuu hengen hedelmistäkin raamatussa tutkikaa jumalan sanaa siunausta kaikille

• Nadjusha
        Nadijusha kirjoitti:

mä en nyt itse niin tästä benny hinnistä tiedä että mikä mies än on mutta en tahdo sanoa juuta enkä jaata kun en ole koskaan henkilökohtasesti tavannut... muta aika ristiriitaisia ovat hänen opit... Ja yleensä herra on tarkotanut ne merkit merkeiksi ihmisille... JA RAAMATTUHAN KEHOITTAA MEITÄ KOETELEMAAN KAIKKI HENGET... Mä olen itse uskova ja olen nähnyt paljon ihmeitä omasa elämässä ja ystävien ja sukulaisten esim. mummoni jumala paransi syövästä... jja ei jumala ole a kieltänyt puhumasta ihmisille niistä ihmeistä joita se on mun eämään suonut ´mutta on esim vsroittanut puhumasta tietyille ihmisille ihan vaan heidän epäuskonsa takia... mutta mä olen ainain oppint itse sen että kaikki henget taytyy koetella sillä raamattu puhuuettä lopunaikoina nousee vääriä profeettoja... jeesuhan sanoi että se joka ei ole hänen kanssaan on häntä vastaa ja hedelmistään puu tunnetaan.. raamattu puhuu hengen hedelmistäkin raamatussa tutkikaa jumalan sanaa siunausta kaikille

Ja Jumalan Kunniaksi Merkit on niistä siis kuuluu kunnia vainyksin jumalalle ei ihmisille...

• Ruuben Aleksi Gerben

Vittu, että osaatkin olla tyhmä.

• Herättäjä_1

kuin tuon Benny Hinnin hypnootiset näytökset.

Valitettavasti monet ihmiset uskovat parantumisien olevan totta, mutta ne ovat vain silmän lumetta ja kuolemaan tuomittujen sairaiden ihmisparkojen epätoivoisia yrityksiä uskoa että he paranevat uskoessaan sen olevan mahdollista. Tutkittaessa Hinnin niin sanottuja parannettuja tulee se karmea totuus esiin että ei yhtään ihmistä voitu lääkärintarkastuksessa todeta parantuneeksi. Monet ovat hetken hurmiossaan luulleet että he ovat parantuneet mutta saaneet muutaman päivän jälkeen todeta että kaikki olikin vain pelkkää uskon hurmiossa tunnettua luuloa.
      Lisäksi on valinta niiden ihmisten keskuudessa jotka saavat tulla "parannettaviksi" jo sekin tapahtuma sinänsä, sillä vain sellaiset joiden katsotaan voivan esimerkiksi voivan kävellä hetken aikaa rullatuolistaan pääsevät aina Hinnin luokse asti.

Benny Hinn kerää paljon rahaa näilä kokouksillaan ja tienaa omien sanojensakin mukaan miljoonia, mutta niihin ei luonnollisesti lasketa Bennyn "yhtiön" varoja ja tienistejä jotka lienevät liikkuvan jossain 100 miljoonan dollarin vuosittain. Benny lentelee yksityin matkustajakoneellaan, asuu loistohotelleissa joissa yksi yö maksaa ehkä 2000 - 3000 dollaria. Bennyllä on loistoautot, suuret maatilat ja kaikki tienattu kokouksien kolehdeilla ja TV-lähetyksillä joissa tavallisesti on postisiirtonumero kuvan ala laidassa.

Kammottavaa touhua:
      http://www.youtube.com/watch?v=bpKR0REYrnY&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?v=YVIPF_PmHuQ&feature=related

Pieni laulu asiasta:
      http://www.youtube.com/watch?v=76ohvqwsNkk&feature=related

• Helluntaiseurakuntal

Kaikkivaltias Jumala pystyy toimimaan valheprofeetankin kautta, jos Hän haluaa. Ilmeisesti niin Hän on tehnyt Hinnin kohdalla. Mutta huolestuttavan synkkiä pilviä on Bennyn taivaalla.

• Michelin

Minun mielestä benny hinn toimii ihan oikein.ei ole uskonnollinen tai miten sen nyt selittäisi.olen ainakin oppinut jotain hänen kauttaan...........uskon että hän oikea [email protected]

• Kuuntelepa tämä

Helsingissä käydessään Hinn julisti parantuneeksi pojan, jonka aivoissa oli syöpäkasvain, ja syöpää sairastavan naisen myös. Pian ihmekokousten jälkeen molemmat kuolivat. Uskon sanalaisessa lehdessä pojan paranemista kerrottiin suurena ihmeenä. Lehden ilmestyessä poika oli jo kuollut.

http://www.saarnaindexi.net/modules/mydownloads/visit.php?lid=1241

• häirikköuskis
        Kuuntelepa tämä kirjoitti:

Helsingissä käydessään Hinn julisti parantuneeksi pojan, jonka aivoissa oli syöpäkasvain, ja syöpää sairastavan naisen myös. Pian ihmekokousten jälkeen molemmat kuolivat. Uskon sanalaisessa lehdessä pojan paranemista kerrottiin suurena ihmeenä. Lehden ilmestyessä poika oli jo kuollut.

http://www.saarnaindexi.net/modules/mydownloads/visit.php?lid=1241

jotka väittää parantuneensa pyörätuolista tai jostain muusta , ovatko sairaita olleetkaan vaiko ostettuja näyttelijöitä?

• error flynn
        häirikköuskis kirjoitti:

jotka väittää parantuneensa pyörätuolista tai jostain muusta , ovatko sairaita olleetkaan vaiko ostettuja näyttelijöitä?

Tutkimukset yleensä osoittavat, ettei paranemisia tapahdu ihmekokouksissa mistään vakavista vioista. Paranevat vaivat ovat pieniä, tai isomman terveysongelman omistaja kokee hetken parempaa oloa, muttei parane pysyvästi. Näyttelijöitä käytetään. Ihmeellisistä tapahtumista, joita olisi tapahtunut jossain muualla, kerrotaan mutta niitä juttuja ei voi vahvistaa. Monesti niissä on liiottelua tai syötetään puhdasta pajunköyttä, että tehtäisiin vaikutus kuulijoihin. Myös (omasta päästä keksityillä) enkelinäyillä ihmesaarnaajat kerskailevat mielellään. Kokouksia pitäisi kutsua VIIHTEEKSI ja FIILISTELYTILAISUUKSIKSI. Parantamisella niiden markkinoiminen on kusetusta.

• HINNikö

Suomen Hinnisenä yrittää esiintyä Matti Lehtinen, anteeksi Wendelin. "Tuhannet tulivat uskoon"... jne. No kukas se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse. Hinnin toiminnasta on tehty niin paljon puolueettomia tutkimuksia, että pitäisi jo kansan uskoa, ettää tyypi on huijari. No on ainakin rikastunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3046
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2482
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2461
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2141
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      242
      1731
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1688
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      449
      1644
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1594
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1532
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1349
    Aihe