Kauniisti minusta pitkän aikaa. Tiedän ettet enää jaksa. Ehkä myös se todellisuus kun kohtaamme ja kuinka lukossa olemme. Silti kukaan ei ole koskaan mitään niin kaunista kirjoittanut. Sinä löydät ne kirjoitukset. Minä en enää.
Olet kirjoittanut niin
29
602
Vastaukset
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Niin kirjoitan. Olet elämäni ainoa jäljelläoleva inspiraatio. Rakkaus tekee elämästä kauniin, ja sinä herätät tunteita, joita ei kukaan muu. Iloa, riemua, valoisan mielen, elämänkylläisyyttä ja muuta mullistavaa. Tiedän, että kanssasi olisin onnellinen, koska tiedän, miten ihanaa olisi lähteä hyvin pitkälle tutkimusmatkalle sinun ihastuttavaan persoonaasi.
- Anonyymi
Voi kulta ❤️ miten voit rakastaa minua? En ole koskaan saanut näin paljon ihailua elämässäni. Se koskettaa syvältä ja luoja miten haluaisin tuon rakkauden 🥰
- Anonyymi
Kestäisitkö ne huonot puoleni? Koska niitäkin on. En ole aina ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, ettet ole, mutta ei se estä rakastamasta. Päinvastoin. Jokaisessa on varjopuolensa, ei se yllätä yhtään. Silti sieltä syvältä pilkistää erityinen ja kiehtova persoona, joka vangitsee mielen ja sydämen ja saa ihastuksen tunteet liekkeihin. Ja kauneus, luonnollinen viehättävyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, ettet ole, mutta ei se estä rakastamasta. Päinvastoin. Jokaisessa on varjopuolensa, ei se yllätä yhtään. Silti sieltä syvältä pilkistää erityinen ja kiehtova persoona, joka vangitsee mielen ja sydämen ja saa ihastuksen tunteet liekkeihin. Ja kauneus, luonnollinen viehättävyys.
Oi kuulostaa kauniilta. Ja vaikutat ihanalta ihmiseltä. Ja jos olet hän, niin oletkin ihana ihminen, mutta välillä myös ärsyttävä. Mutta kestän sen, koska välitän niin paljon. Rakkaus kyllä kestää kaiken myös ne huonot puolet. En halua luovuttaa, vaikka tilanne on vaikea molemmilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ikinä ette mee vihaisina nukkumaan, monologisetä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ikinä ette mee vihaisina nukkumaan, monologisetä?
Ettekä siten näin myöskään herää. Olen tulessa tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩷🩵
- Anonyymi
En tiiä Hyvää yötä ☕️🚬
- Anonyymi
Minä tiiän. Hyvää yötä ☕️. Stumppaa se rööki.
- Anonyymi
❤️ ❤️
- Anonyymi
🩷🩷
- Anonyymi
Missä olen kirjoittanut? Eikö voida mies tehdä meistä vain totta? ❤️
- Anonyymi
No se on hienoa gubbe jos nämä sin höpinät on jollekin totta
- Anonyymi
Kirjoitin ne runoni Sinulle rakkaudella.
Yhteytemme on uskomaton. - Anonyymi
Miksi et enää löydä niitä?
- Anonyymi
En osaa etsiä
- Anonyymi
Tietenkin löydän kulta rakkaani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa etsiä
Ei se ole etsijästä kiinni. Palstan hakutoiminto on ihan yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole etsijästä kiinni. Palstan hakutoiminto on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Näissä sun monologeissa taitaa palstasetä piipahdella monen sorttista hakijaa.
- Anonyymi
Ei tainnu olla mulle tää 😬
- Anonyymi
Viimekertaisesta luopumisesta on mennyt pitkä tovi. Saman aikaä kesti sekin.
- Anonyymi
Ei voi tietää etukäteen olemmeko toistemme suhteen lopulta lukossa vai ei. On myös se mahdollisuus olemassa, että kohdatessa solmu molempien sisällä aukeaa sillä hetkellä, kun katseet taas kohtaavat.
- Anonyymi
Sinä sanot päivää ja hän how do you do?
- Anonyymi
Enpä kuule löydä mitään enää.
- Anonyymi
Minäkin kirjoitin ennen proosaa, mutta nyt kirjoitan hyvin vähän, koska yksi outo muija on niin mustis sinusta, että hän kirjoittaa minulla takaisin ja haukkuu minua.
Sinä (hän) myös katosit jonnekin ja enkä ole nähnyt sinua.
Ei ole minulla enää mitään jäljellä … 😔 - Anonyymi
Mutta haluaisitko löytää itsesi kirjoittamassa rakkaallesi?
Tai että et edes haluaisi sitäkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829