Rajuu menoo ;)

;)))

Must olis tosi ihanaa jos joku mies alistais mua! Pitäis lujaa kii takahiuksist ja pakottais tekee kaikkee ihanaa ;) Ja sitois mut käsiraudoil sängylle ja sais tehä iiiihan mitä vaan mulle. Ja viel sellanen bisnesmies nii avott ;P Tähä mennessä kukaa mies ei oo halunnu tehä näin mulle...syy siihen on ollu et tuntuu ihan raiskaukselt! :/// Vaik en mä ihan raiskausta oo koskaa tarkottanu "leikkiä" . Kohtalotovereita? ;)

5

3487

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dennis 29v.

Käytän kyllä käsiraudat ihan säänöllisesti. Eka kerta kun käytin niitä naiseni sai melkein orkun pelkäästään niistä!! =) Ok. Lyhyesti teen/tein tämän. Ensin käsiraudat, vaan jalat irtona, sitten käytän mansikka-öljyä rintoihin jalkoihin ja tietysti pimpsaan. Nuolen ja imeen rinnat ihan perusteellisesti. Sen jälkeen on pimpsan vuoro jonka nuolen aika kauan, sit kun kuulostaa että on "lähellä" orkun käytän tärisevä geisha-kuulan, ja lopulla panen sitä oiken rajusti ihan pohjaan asti edestä kuin takaa..... kuulostaako mukavalta?

• ;)))

aaaaah. Kuulostaa ihanalt ;P

• savunisti

Niin kovin mielikuvituksetonta. Mutta ei voi mitään; me miehet kun vain satumme olemaan siunattuja huomattavasti venyvällämmä (potenssiin kolme) libidolla...

• Moi

Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta...:)

T. Stockari

• Alistaja

Terveen naisen haluja, joita mies, mikäli on alistamisesta nauttiva, mielellään toteuttaa.

Kokemattomalla miehelä saattaa olla pelkoja antaa oman seksuaalisuutensa olla vapaana. Kyse ei ole raiskauksesta silloin, kun nautiskelee valan tunteesta alistumisesta nauttivan naisen kanssa. Kyse on seksistä ja yhteisen nautinnon löytämisestä.

On järjeöntä, että ihmiset eivät uskalla nautiskella omien halujensa mukaan, silloin kun kyseessä on molempien nautinto. Miten paljon mahtaakaan olla pareja, jotka eivät kehtaa kertoa toisilleen omista haluistaan tai pääse itse sinuiksi oman seksuaalisuutensa kanssa ja turhautuvat? Mies häpeäää haluaan alistaa naista ja nainen häpeää haluaan tulla seksuaalisessa mielessä alistetuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      105
      1875
    2. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      60
      810
    3. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      765
    4. 43
      724
    5. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      126
      679
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      44
      561
    7. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      37
      544
    8. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      59
      469
    9. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      29
      459
    10. Martinan naama Seiskan kannessa

Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      452
    Aihe