Must olis tosi ihanaa jos joku mies alistais mua! Pitäis lujaa kii takahiuksist ja pakottais tekee kaikkee ihanaa ;) Ja sitois mut käsiraudoil sängylle ja sais tehä iiiihan mitä vaan mulle. Ja viel sellanen bisnesmies nii avott ;P Tähä mennessä kukaa mies ei oo halunnu tehä näin mulle...syy siihen on ollu et tuntuu ihan raiskaukselt! :/// Vaik en mä ihan raiskausta oo koskaa tarkottanu "leikkiä" . Kohtalotovereita? ;)
Rajuu menoo ;)
5
3456
Vastaukset
- Dennis 29v.
Käytän kyllä käsiraudat ihan säänöllisesti. Eka kerta kun käytin niitä naiseni sai melkein orkun pelkäästään niistä!! =) Ok. Lyhyesti teen/tein tämän. Ensin käsiraudat, vaan jalat irtona, sitten käytän mansikka-öljyä rintoihin jalkoihin ja tietysti pimpsaan. Nuolen ja imeen rinnat ihan perusteellisesti. Sen jälkeen on pimpsan vuoro jonka nuolen aika kauan, sit kun kuulostaa että on "lähellä" orkun käytän tärisevä geisha-kuulan, ja lopulla panen sitä oiken rajusti ihan pohjaan asti edestä kuin takaa..... kuulostaako mukavalta?
- ;)))
aaaaah. Kuulostaa ihanalt ;P
- savunisti
Niin kovin mielikuvituksetonta. Mutta ei voi mitään; me miehet kun vain satumme olemaan siunattuja huomattavasti venyvällämmä (potenssiin kolme) libidolla...
Moi
Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta...:)
T. Stockari- Alistaja
Terveen naisen haluja, joita mies, mikäli on alistamisesta nauttiva, mielellään toteuttaa.
Kokemattomalla miehelä saattaa olla pelkoja antaa oman seksuaalisuutensa olla vapaana. Kyse ei ole raiskauksesta silloin, kun nautiskelee valan tunteesta alistumisesta nauttivan naisen kanssa. Kyse on seksistä ja yhteisen nautinnon löytämisestä.
On järjeöntä, että ihmiset eivät uskalla nautiskella omien halujensa mukaan, silloin kun kyseessä on molempien nautinto. Miten paljon mahtaakaan olla pareja, jotka eivät kehtaa kertoa toisilleen omista haluistaan tai pääse itse sinuiksi oman seksuaalisuutensa kanssa ja turhautuvat? Mies häpeäää haluaan alistaa naista ja nainen häpeää haluaan tulla seksuaalisessa mielessä alistetuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3352040Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131799Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se61094It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st10934En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???45907PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli29875- 49856
Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso47827Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää154805- 55804