Timo Soini tulee paistaan makkaraa Parkanon takinkääntäjille joilla on pitkä poliittinen tausta oppi-isästään Soinista . on maalaria leipuria kriminaalia ja muitakin loikkaria jotka on joskus sossuja , maseudun puoluetta, perussuomalaisia, sininisiä , sitoutumattomia kristilliskremokraatteja.Mutta oma etu aina edellä. Näissä vaaleissa ei makkarat ja sutit enää ratkaise vaalituloksia
KD:n uusi makkaranpaistaja
17
898
Vastaukset
- Anonyymi
KD:llä menee liian hyvin kun alkaa kaltaisiasi alhaisia pahanpuhujia ilmaantua.
- Anonyymi
Äänestän muuta puoluetta
- Anonyymi
Sopii hyvin tuo luikuri Soini KD: läisten valehtelijoiden porukkaan. Soinihan on kaikkien takinkääntäjien äiti ja turhan nassuttaja.
- Anonyymi
I agree with you
- Anonyymi
Minä kyllä ainakin äänestän KD:ta. Koirat haukkuu karavaani kulkee.
- Anonyymi
Minä kurja syntinen ja pillua haluava äänestän KD:tä. Eihän uskossa olevat tarvi tukea vaan syntiset. Kyllä niin on asiat.
- Anonyymi
Toivottavasti ette äänestä näitä henkilöitä,vallan saaminen etusijalla.Retostelu alkaa heti jos tulee valituksi. Tavalliset ihmiset unohtuu välittömästi ,sehän on nähty.Sutimiehellähän ei ole yhtään parkanolaista töis?
- Anonyymi
Puolueettoman lista näitä harkitsen. Talonen-Seppälä ja Runsas,Männikkö ja Ristamäki,Pihlajamäki,Järvensivu ja Lielahti, Holma ja Liukku ja hommat hoituisi ilman suurempaa meteliä
- Anonyymi
Ei Liukkua liian nuori
- Anonyymi
Lisäys Kovesjärvi, Mäntylä
- Anonyymi
Kansa haluaa kaukon ja sillä siisti. Te muut ette osaa mitään kuin itkeä ja valittaa.
- Anonyymi
Kauko on näyttönsä antanut ja se riitti työllistäköönsä nyt ne 300 ihmistä ja rakentakoon sen kuuluisan liikenneaseman mikä on aina ennen vaalia ollut vaalivaltti
- Anonyymi
Voinen sanoa ,että nykyaikana tarvitaan sellaista digi osaamista ,että harvat yli 60 vuotiaat osaavat.
- Anonyymi
Äänestän sitä kaunista naista ,enkä mitään ukkoja
- Anonyymi
Äänestän Liukkua
- Anonyymi
Minä äänestän sitä lopputilin saanutta roskien polttajaa. Siinäpä oiva henkilö , asioitansa hoitamaan.
- Anonyymi
Se on ihan sama kuka sitä paistelee.On makkaraa kotonakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725