KD:n uusi makkaranpaistaja

Anonyymi-ap

Timo Soini tulee paistaan makkaraa Parkanon takinkääntäjille joilla on pitkä poliittinen tausta oppi-isästään Soinista . on maalaria leipuria kriminaalia ja muitakin loikkaria jotka on joskus sossuja , maseudun puoluetta, perussuomalaisia, sininisiä , sitoutumattomia kristilliskremokraatteja.Mutta oma etu aina edellä. Näissä vaaleissa ei makkarat ja sutit enää ratkaise vaalituloksia

17

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KD:llä menee liian hyvin kun alkaa kaltaisiasi alhaisia pahanpuhujia ilmaantua.

• Anonyymi

Äänestän muuta puoluetta

• Anonyymi

Sopii hyvin tuo luikuri Soini KD: läisten valehtelijoiden porukkaan. Soinihan on kaikkien takinkääntäjien äiti ja turhan nassuttaja.

• Anonyymi

I agree with you

• Anonyymi

Minä kyllä ainakin äänestän KD:ta. Koirat haukkuu karavaani kulkee.

• Anonyymi

Minä kurja syntinen ja pillua haluava äänestän KD:tä. Eihän uskossa olevat tarvi tukea vaan syntiset. Kyllä niin on asiat.

• Anonyymi

Toivottavasti ette äänestä näitä henkilöitä,vallan saaminen etusijalla.Retostelu alkaa heti jos tulee valituksi. Tavalliset ihmiset unohtuu välittömästi ,sehän on nähty.Sutimiehellähän ei ole yhtään parkanolaista töis?

• Anonyymi

Puolueettoman lista näitä harkitsen. Talonen-Seppälä ja Runsas,Männikkö ja Ristamäki,Pihlajamäki,Järvensivu ja Lielahti, Holma ja Liukku ja hommat hoituisi ilman suurempaa meteliä

• Anonyymi

Ei Liukkua liian nuori

• Anonyymi

Lisäys Kovesjärvi, Mäntylä

• Anonyymi

Kansa haluaa kaukon ja sillä siisti. Te muut ette osaa mitään kuin itkeä ja valittaa.

• Anonyymi

Kauko on näyttönsä antanut ja se riitti työllistäköönsä nyt ne 300 ihmistä ja rakentakoon sen kuuluisan liikenneaseman mikä on aina ennen vaalia ollut vaalivaltti

• Anonyymi

Voinen sanoa ,että nykyaikana tarvitaan sellaista digi osaamista ,että harvat yli 60 vuotiaat osaavat.

• Anonyymi

Äänestän sitä kaunista naista ,enkä mitään ukkoja

• Anonyymi

Äänestän Liukkua

• Anonyymi

Minä äänestän sitä lopputilin saanutta roskien polttajaa. Siinäpä oiva henkilö , asioitansa hoitamaan.

• Anonyymi

Se on ihan sama kuka sitä paistelee.On makkaraa kotonakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6814
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      34
      3805
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      64
      3104
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1646
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1187
    Aihe