Jonka kaivattusi tietää?
Kerro joku asia sinusta,
36
703
Vastaukset
- Anonyymi
Kahvi on hyvää ☕️😁
- Anonyymi
Hän juo kahvinsa mustana ja kuumana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän juo kahvinsa mustana ja kuumana
Ei juo 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juo 😄
Minun rakas juo
- Anonyymi
Kalastele gubbe niitä sinttejä jotka omaan tasoosi lukeutuu
- Anonyymi
Jättikö gubbe jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättikö gubbe jo?
Äitinsä? Tuskin
- Anonyymi
Aika helppo. Ainakin hän tietää miten kovasti haluan häntä eroottisesti ja muutenkin. Eräs itseäni vanhempi ihana nainen kyseessä.
- Anonyymi
Se on sanomattakin selvää.
- Anonyymi
Ei ollut multa tää. Ei olla yhdessä. Mut saahan se haluta kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sanomattakin selvää.
Vähän kyllä sen suuntaista silloin hänelle kerroin, eli on sanottu myös ihan livenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sua halua,se haluaa yhtä toista.
- Anonyymi
Niin tiedän ja haluan häntä eli nuorempaa miestä yhtä paljon kun hän mua 😘🔥❤️ Yxi S vaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tiedän ja haluan häntä eli nuorempaa miestä yhtä paljon kun hän mua 😘🔥❤️ Yxi S vaa
Lisäys: Piti olla 8.20 kirjoittaneelle ihanalle nuorelle ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Et ole hän.
- Anonyymi
No ei tiedä, eikä sinua halua.
- Anonyymi
Tietää se, älä heti aamusta ala hakata päätä seinään.
- Anonyymi
Tietää minä vuonna haluan mennä naimisiin.
- Anonyymi
”Kahvi on hyvää” juon sen maidolla. Ei sokeria. Kahvi on aamun avaukseni. Kahvi on työni. Teen sitä keittimellä, espressokoneella, vaahdotan siihen maidon, teen suklaa tai kinuskikastikkeen tai pelkän maitovaahdon ja hammastikun avulla kuvioita. Lisään kermavaahtoa, makusiirappeja ja kinuskikastikkeita. Olen barista. Tienaan rahani kahvilla.
Tiedän paljon eri kahvipapu lajikkeista.- Anonyymi
Tuo barista on kaunis ammattinimike 👍
- Anonyymi
🏀🏀🏀🏀🏀
- Anonyymi
👩💻 ❤️ 🤼♂️🧘♀️
- Anonyymi
hän tietää etää oLen ihastunut häneen palavasti ja sen missä asun... ja että minulla on polkupyörä... ehkä musiikkimaunkin...
- Anonyymi
Ranskalaiset miehet kaikista itsevarmimpia.
- Anonyymi
En niin intiimiä asiaa tänne jaa. 😳
- Anonyymi
Olen aika mustavalkoinen.
- Anonyymi
Se on kyllä huomattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä huomattu
:-D
- Anonyymi
Hän tykkää sinisestä maidosta ja mä ennen rasvattomasta. Juon nykyään kanssa sinistä🩶🤍
- Anonyymi
Se tietää että tiedän ja sen myös, että myös Pirkkalassa pyöräili kun oltiin lenkillä ja nähtiin siis sielläkin monta kertaa lähietäisyydeltä hiljaisessa vauhdissa. Kyseessä pienikokoinen poika joka ei ole kaivattuni, vaan ihan jotain muuta...
- Anonyymi
Et osaa käyttää kysymysmerkkiä. 🤯
- Anonyymi
Onko tää naiselle joka unohtaa sen aina? 😬
- Anonyymi
Hän tietää minusta jo aika paljon asioita, koska olen kertonut hänelle paljon asioita. Itse tiedän paljon vähemmän asioita hänestä. Hän sanoi viimeksi mulle että kerro jotain uutta mitä en vielä tiedä. Niin sitten sanoin, että en keksi enää mitään kerrottavaa mitä hän ei tietäisi. Paitsi se yks juttu, mitä en tule varmaan ikinä kertomaan hänelle, koska en uskalla. Eikä hän tekisi sillä tiedolla mitään. Hahaa...
- Anonyymi
Kyllä me vielä tarinointia jatketaan🥰❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me vielä tarinointia jatketaan🥰❤️
Tätä minäkin toivon. 😍❤️ Ja uskon siihen myös. Kyllä minä tiiän et paljonhan me puhutaan aina silloin, kun nähdään. Toki ei välttis ihan aina, mut yleensä. Voidaan olla ihan hiljaakin välillä, sekin tuntuu hyvältä oikean ihmisen kanssa. Haluaisin tietää lisää asioista hänestä kun tiiän niin vähän. Mut se vaan ärsyttää, että joitain asioita hän ei suostu kertomaan. 😤 No ehkä hän vielä joskus kertoo.
- Anonyymi
Oon hullu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031747- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58885En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51814Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉60756Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742