Löyty kaapista, kun olin joskus unohtanu kaappiin 2sixpäkkiä kaljaa. Tulin heti paremmallle mielelle. On sentään kaljaa tällä päivälle. Päivä pelastettu.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kaupastahan sitä saa niin paljon kuin haluaa mutta edunvalvojasi ei taida antaa rahaa?
- Anonyymi
Et ihan taida ymmärtää elämää ja sitä, että raha tulee työstä, ei seinästä, eikä silläkään keskitulonen äijä pääse juuri rikastumaan. Loppukuun budjetti on tiukka. Ja kalja ei tosiaan ole ilmasta hakea kaupasta. Se ei ole terveystuote, mutta ihan ansaittua ja melko pientä luksusta on kaljat työmiehelle, kunhan muistaa tämän liikunnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ihan taida ymmärtää elämää ja sitä, että raha tulee työstä, ei seinästä, eikä silläkään keskitulonen äijä pääse juuri rikastumaan. Loppukuun budjetti on tiukka. Ja kalja ei tosiaan ole ilmasta hakea kaupasta. Se ei ole terveystuote, mutta ihan ansaittua ja melko pientä luksusta on kaljat työmiehelle, kunhan muistaa tämän liikunnan.
Sinä et taida ymmärtää sitä että alkoholipalstalle ei kirjoittele keskituloiset äijät vaan erilaiset sosiaalielätit joko toimeentulotuen tai mt-eläkkeen voimin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511323Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171031- 93987
- 77673
- 37668
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423