kaiken maailman turhakkeiden ja itseään täynnä olevien joutilaiden intoa aloittaa podcast!!
Lukeeko/kuunteleeko niitä kukaan?
Ainakin osa maksullisia, onko järkeä?
Käsittääkseni ovat joutavan päiväistä pölinää ja itsekehua, vai mikä perusidea niissä on? Persaukinen Pertti yrittää kaurapuuron saada, tai kohujulkkis Ferrarin osamaksuerän??
Minäpä ääneen ihmettelen
21
241
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä tuubaa kaikki podcastit. Jostain jenkistä lähtenyt formaatti sekin. Siellähän niitä typeryyksiä ja hölmöjä riittää. Tuskin Suomessa sentään niin paljon näitä idiootteja on, jotka alentuvat moista soopaa kuuntelemaan.
- Anonyymi
Näinpä minäkin pähkäilin, helkkarin moinen esillä olon kiimako puskee ihmisiä antamaan elämänohjeita, parisuhdevinkkejä tai shoppailuneuvoja! Ja onko niistä kukaan valmis maksamaan, riittääkö korvaukseksi se että pääset sillointällöin IS-juoruihin :)
- Anonyymi
Ole kuuntelematta ja ei sinun pidä kuitenkaan puuttua toisten ihmisten elämään ei koskaan. Jokainen saa kuunella, tai olla kuuntelematta ja sen ei kyllä pitäisi toisten sielun rauhaa häiritä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä minäkin pähkäilin, helkkarin moinen esillä olon kiimako puskee ihmisiä antamaan elämänohjeita, parisuhdevinkkejä tai shoppailuneuvoja! Ja onko niistä kukaan valmis maksamaan, riittääkö korvaukseksi se että pääset sillointällöin IS-juoruihin :)
Lähdin aamusta vähän pidemmälle lenkille ja kaksi podcastia kuuntelin ja lenkki meni rattoisasti. Kokeile hilata pärse ylös sohvalta ja lähde ulos tuulettamaan päätäsi 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdin aamusta vähän pidemmälle lenkille ja kaksi podcastia kuuntelin ja lenkki meni rattoisasti. Kokeile hilata pärse ylös sohvalta ja lähde ulos tuulettamaan päätäsi 😀
Ketäs kuuntelit, et edes uskalla paljastaa? Eihän todellakaan kaikki tuotokset ole sontaa, seassa asiallisiakin ja kivoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketäs kuuntelit, et edes uskalla paljastaa? Eihän todellakaan kaikki tuotokset ole sontaa, seassa asiallisiakin ja kivoja.
Ei tarvitse kertoa ja mainostaa, koska sehän on jokaisen henkilö kohtainen asia. Ketä kuuntelee ja ketä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole kuuntelematta ja ei sinun pidä kuitenkaan puuttua toisten ihmisten elämään ei koskaan. Jokainen saa kuunella, tai olla kuuntelematta ja sen ei kyllä pitäisi toisten sielun rauhaa häiritä.
Voivoi, kirjoitusvirhepelle taas nokkiintui. *kuunella*, opettele rassukka edes alkeellisimmat kirjoitustaidot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivoi, kirjoitusvirhepelle taas nokkiintui. *kuunella*, opettele rassukka edes alkeellisimmat kirjoitustaidot!
Voivoi ei kirjoiteta yhteen, kirjoitusvirhepelle ei ole yhdyssana eikä nuo lainausmerkitkään ole näköjään sinulla hallinnassa.🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sä luulet olevasi komentelemaan täällä aloituksia ja käsiteltäviä aiheita, ellei kiinnosta etkö voisi räkyttämättä ohittaa ketjun!
Mun mielestä ihan ok aloitus, pohdiskelua ajankohtaisesta aiheesta, mieluummin näin kuin tietyn henkilön oarjazmista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sä luulet olevasi komentelemaan täällä aloituksia ja käsiteltäviä aiheita, ellei kiinnosta etkö voisi räkyttämättä ohittaa ketjun!
Mun mielestä ihan ok aloitus, pohdiskelua ajankohtaisesta aiheesta, mieluummin näin kuin tietyn henkilön oarjazmista.Voi kommentteja laittaa jokainen ja oli ne jonkun mieleen vai ei !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kommentteja laittaa jokainen ja oli ne jonkun mieleen vai ei !
Vilma Karjalainen kertoo kans omas podcastis, kuinka on pettänyt humalassa omaa aviopuolisoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilma Karjalainen kertoo kans omas podcastis, kuinka on pettänyt humalassa omaa aviopuolisoaan.
Saa nähdä kertooko Iida kans omas podcastis, kuinka monen perheellisen jääkiekkoilijan kans on pöllytellyt lakanoita, kun oli vielä itse sinkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nähdä kertooko Iida kans omas podcastis, kuinka monen perheellisen jääkiekkoilijan kans on pöllytellyt lakanoita, kun oli vielä itse sinkku.
Kertoo tietenkin ja siksi onkin kiva kuunella totuuksia näiden julkisuudessa olevien henkilöiden totuuksista 🧐.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali toimintaa nyky aikaan ja mitä noista kertoo, pettämistä tapahtuu kaikissa suhteissa kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se vanhoja juttuja kertais, kaikki on jo paljastettu!
Ainut mitä ei ole ig:ssään julistanut on tappio oikeudessa kun alaikäisenä seksisuhde kiekkojätkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se vanhoja juttuja kertais, kaikki on jo paljastettu!
Ainut mitä ei ole ig:ssään julistanut on tappio oikeudessa kun alaikäisenä seksisuhde kiekkojätkään.Onko mikään mediakaan kertonut tuosta että tuli tappio? Siitä kerrottiin monella taholla ja Iida itse että tehnyt rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Nämä moukat ketkä noiden tyhjäpäiden poscasteja kuuntelee tai seuraa niitä rahoittaa niitä.
- Anonyymi
No hyvä kun saavat rahaa ja eihän se ainakaan ole huono asia.
- Anonyymi
Se onkin vallan kummallista miksi pitää maksaa podcast kun saman tiedon saa muutenkin.
Ei mua ainakaa kiinnosta Iidan paneskelut, Karjalaisen juopottelu tai Martinan valheet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin vallan kummallista miksi pitää maksaa podcast kun saman tiedon saa muutenkin.
Ei mua ainakaa kiinnosta Iidan paneskelut, Karjalaisen juopottelu tai Martinan valheet.Sinä olet ainut joka on palstoilla valheita keksinyt vuodesta toiseen, joten on kiva, kun itse henkilö kertoo asiat podcastis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ainut joka on palstoilla valheita keksinyt vuodesta toiseen, joten on kiva, kun itse henkilö kertoo asiat podcastis.
Kaikki tossa kommentissa kerrotut on luettavissa netistä, pikkasen viitseliäisyyttä vaatii. Ihan turhaan sätit muita valheista, ota omat pinkit lasit pois silmiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471929
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2851057Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.81879- 35868
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31779Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18726- 72713
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58674- 43670