niin mitä muuttaisit?
Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa
93
1479
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on helppo! Ei ois niin kunnollinen vaan pistäis elämän risaseksi. Kerranhan täällä vaan jne.
- Anonyymi
Missä asiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä asiassa
Asioissa, jotka merkitsee hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioissa, jotka merkitsee hänelle.
Eli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli?
Mä en osaa tähän vastata. Mut aina voi miettiä itsensä kohdalla, et mitkä niitä asioita vois olla.
- Anonyymi
Että tykkäis musta.
- Anonyymi
Tykkää se susta.
- Anonyymi
ois voinu jutella mulle muuallakin kun palstalla mutta no ymmärrän ettei maistu. ei voinu ny mitään.
- Anonyymi
Että päättäisi sinkkupäivänsä.
- Anonyymi
Päätän heti, kun kaivattuni haluaa :)
- Anonyymi
asuisi suomessa ja puhuisi mun kanssa samaa kieltä. :”)
- Anonyymi
Ehkä muuttaisin hänen olinpaikkansa hetkellisesti tänne, ettei tarvitsisi olla yksin 🤔 Kummankaan
- Anonyymi
Saman mäkin.
Harmi ettei vaan onnistu mitenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman mäkin.
Harmi ettei vaan onnistu mitenkään.Auttaako, jos oikein kovasti toivoo? Jos molemmat toivoo, voi vaikka kohdata tuolla tosielämän puolella. Joku vetovoiman laki tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaako, jos oikein kovasti toivoo? Jos molemmat toivoo, voi vaikka kohdata tuolla tosielämän puolella. Joku vetovoiman laki tms.
Mä uskon tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaako, jos oikein kovasti toivoo? Jos molemmat toivoo, voi vaikka kohdata tuolla tosielämän puolella. Joku vetovoiman laki tms.
Ei ole auttanut vaikka kuin oon toivonut.
Aika hankalaa se on sillei ihan "vahingossa" kohdata tuolla tosielämän puolella kun ei asuta edes samalla paikkakunnalla.
Kaikki on kyllä nyt kiinni vaan siitä miehestä.
Hän tietää kyllä että tuota toivon enemmän
kuin mitään maailmassa koskaan ennen.
- Anonyymi
Oppisi ottamaan yhteyttä reippaasti ja aktiivisesti.
- Anonyymi
Samaa minäkin toivon.
- Anonyymi
Lisää rohkeutta lähestyä vastakkaista sukupuolta.
- Anonyymi
Voi kun se oliskin helppoa.
- Anonyymi
Sen, että alkaa aina mököttämään jos tulee edes pienintäkään erimielisyyden vivahdetta tai muuta mikä ei just nyt satu menemään kuten herra haluaa. ❤️
- Anonyymi
Täällä sama🩶
- Anonyymi
N- kortti pöytään !
- Anonyymi
En mitään. Jos asia on niin kuin arvelen, ettei hän välitä minusta eikä halua minua miehekseen, niin olkoon niin. Elämän päättyminen täällä on monista ikävä asia, mutta eivät he lopulta mahda sille mitään. Ei sillekään mahda mitään jos nainen ei rakasta eikä häntä kiinnosta. Se on samanlainen ehdoton tosiasia kuin se että ihmisen elämä tässä maailmassa päättyy.
- Anonyymi
Miten voin tietää et hän kaipais mitenkään? Anonyymi palstalla vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voin tietää et hän kaipais mitenkään? Anonyymi palstalla vai?
En tarkoita että pitäisi tietää, mutta itse olen vain epävarma. En usko että herätän rakkautta ja myötätuntoa naisessa, siksi kun olen niin itsepäinen ja hankala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoita että pitäisi tietää, mutta itse olen vain epävarma. En usko että herätän rakkautta ja myötätuntoa naisessa, siksi kun olen niin itsepäinen ja hankala.
No ehkä oisit ollut just sitä mitä halusinkin
mutta en voi tehä mitään millekään itse enää.
Ihan sama se on kuinka paljon rakastankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä oisit ollut just sitä mitä halusinkin
mutta en voi tehä mitään millekään itse enää.
Ihan sama se on kuinka paljon rakastankaan.Jos ÄO on 10 nii ei maha mitään.
- Anonyymi
Mitään en muuttaisi. En edes sitä että tuntisi minua kohtaan jotain. Sitä ei voi valita.
- Anonyymi
En mä muutaisi mitään, kun en häntä niin hyvin tunne. Arvostan ja ihailen. Saa olla just niin jääräpää kuin haluaa 🌼prkl🌼😅
- Anonyymi
Miten on jääräpää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on jääräpää?
Haluaisin kuulla myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kuulla myös
Et saa kuulla 🌼😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa kuulla 🌼😅
Perkkele kuulostaa hyvältä aisen sanomana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkkele kuulostaa hyvältä aisen sanomana!
Oikeesti en kiroile kuin hyvin harvoin 🌼
- Anonyymi
En muuttaisi hänessä mitään, mutta haluaisin ettei hän olisi varattu.
- Anonyymi
Voisi olla kyllä vähemmän eroottisesti puoleensavetävä, itseäni vanhempi hyvävartaloinen, tuttu nainen. Tai sitten ei sittenkään, mutta saisi olla nyt sylissä suukoteltavana ja rakasteltavana.
- Anonyymi
Nyt kyllä liikahti sisällä...
- Anonyymi
Tulisin kärppänä.
- Anonyymi
Olet pitkään ikävöinyt tuota naista palstalla. Tapahtuuko mitään oikeassa elämässä? /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pitkään ikävöinyt tuota naista palstalla. Tapahtuuko mitään oikeassa elämässä? /sivusta
Oletko vähän kateellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Hänellä on niin intohimoista ja sitkeää kaipausta, että toivoisin hänen saavan tuon toteutumaan oikeasti eikä vain kaipauksena palstalla. Miksi negatiivinen suhtautuminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vanhempi nainen kirjoittaa itselleen, luulen. Kun ei muuten saa huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vanhempi nainen kirjoittaa itselleen, luulen. Kun ei muuten saa huomiota.
Minäkin toivoisin, että saisi sen naisensa. Jaksa tuota jatkuvaa jankutusta kuunnella 😅
-vanhempi nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin toivoisin, että saisi sen naisensa. Jaksa tuota jatkuvaa jankutusta kuunnella 😅
-vanhempi nainenToinen vanhempi nainen kuittaa, että suloista kaipausta, ja ansaitsisi jo naisensa tuolla jankutuksella 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vanhempi nainen kuittaa, että suloista kaipausta, ja ansaitsisi jo naisensa tuolla jankutuksella 😄
Kolmas vanhempi nainen sanoo, että on niin yksitoikkoinen levy tuolla miehellä pyörimässä, että se nainen ansaitsee parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmas vanhempi nainen sanoo, että on niin yksitoikkoinen levy tuolla miehellä pyörimässä, että se nainen ansaitsee parempaa.
Eli tuo eroottisesti puoleensavetävä ja hyvävartaloinen eivät täsmää? Hänen suhteen kuitenkin täsmää, eihän tässä muuta tarvita kuin minä ja hän, ihanuus, jota haluaisi rakastella pitkään ja hartaasti tai sitten ihanan kiihkeästi ja nopeasti.
- Anonyymi
En muuttais mitään. Hän on täydellinen juuri sellaisena kuin on.
- Anonyymi
Poistaisin pelon katsoa itseään rehellisesti, antaisin uskallusta olla lähellä ja sallia itselleen hyvän.
- Anonyymi
Ei hullumpi idea tuokaan.
- Anonyymi
En muuttaisi hänestä yhtään mitään. Hän on ihannemieheni. Hän ei vaan voi olla mun mies. Ja siitä johtuen muuttaisin rakkauteni häntä kohtaan platoniseksi kiintymykseksi, jos se vain olisi mahdollista. 💔
- Anonyymi
Miksei voi olla? Juttelu auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi olla? Juttelu auttaa.
Hän on jonkun onnekkaan naisen mies, joten se siitä. Paitsi että ei se siitä.
- Anonyymi
Hän vaikuttaa kyllä mukavalle tytölle ja hänellä oli kauniit silmät, joihin ensimmäiseksi huomioni siirsin. Hän oli ns, kivan näköinen, sellainen joka osaa löytää huumoria elämästä, vaikka joskus olisi raskaampikin elämänvaihe menossa. Voi olla että se on osa ammattirutiinia ja kokemusta, tosin jotkut käyttäytyvät päinvastoinkin, kokevat liikaa tai tunteilevat. Hän ehkä myös muistutti jotain toista henkilöä, elokuvasta tai oikeassa elämässä nähtyä, mutta joka jostain syystä oli jäänyt mieleen. Tai sitten hän muistutti ensirakkautta, joskus lukenut että ensirakkaus on valtavan voimakas kokemus, ja sen jälkeen voi vuosia nähdä ilmeitä tai eleitä tai muuten muistuttavia asioita rakkaastaan. Se saattoi siis olla hymykin, muistan sen jollakin tapaa olleen tutun oloinen ja tuovan iloa omaan sisimpään, niin kuin sen olisi ollut tarkoituskin tai sitä varten hymy ilmaantunut kauniille kasvoille. Muistan kyllä ajatelleeni häntä hyvin voimakkaasti jonain tuttuna ihmisenä, ehkä olemme kohdanneet jossain, saattaa olla että olemme edellisessä elämässä tutustuneet ja kenties olleet läheisiäkin, koska tunne on erikoisen voimakas. En koskaan muuttaisi mitään toisesta ihmisestä, itseäni kyllä säätäisin hienovaraisemmaksi ja rohkeammaksi, ehkä kasvattaisin sanavarastoani ja opettelisin kohtaamaan toisen ihmisen niin että hän aavistaisi, tietäisi ja ymmärtäisi mitä hänelle tahtoisin, ja mitä toivoisin hänen olevan minulle. Mutta koska kohteliasta on myös vastata kysymykseen, vastaan että muuttaisin hänen pesuhuoneensa omani viereen, koska meillä olisi näin ollen n, 1h aikaan viikottain jutella meille sopivista asioista ja käydä vaikka koneitten pyöriessä yhteisellä lenkillä.
https://www.youtube.com/watch?v=UGB-ALSwNGQ- Anonyymi
Tää on hyvä biisi!
- Anonyymi
Että haluaisi olla mun .
- Anonyymi
Että se mies olisi yhteydessä ja voisi tulla tänne.
Voitaisiin jutella ja olla vaan rauhassa.
Saataisiin selvitettyä kaikki epäselvyydet.
Ja saatais tukea ja seuraa toisistamme.- Anonyymi
Mene sen miehen luokse.
Ilmoita vain tulen nyt.
Jos lähtee karkuun niin juokset kiinni.
Ei se noin vaikeata voi olla.
Ihmiset osaa kyllä selvittää asiat. - Anonyymi
Siepäs sen sanoit ja selevällä Suomen kielellä, kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sen miehen luokse.
Ilmoita vain tulen nyt.
Jos lähtee karkuun niin juokset kiinni.
Ei se noin vaikeata voi olla.
Ihmiset osaa kyllä selvittää asiat.Voi kuule, kyllä se nyt vaan on näin vaikeeta.
Tässäkö palstalla ilmoitan että nyt mä tulen!
Mun pitäisi varmaan ensin tietää minne menisin.
Pitäis myös olla joku millä mennä eri kaupunkiin.
- Anonyymi
En mitään. Hän saa elää sellaista elämää kun haluaa ja tehdä mitä huvittaa. Ei ole minun asiani arvostella tai kertoa mitä hänessä pitäisi muuttaa, eikä kuulu mulle minkälainen hän on.
- Anonyymi
Ei ketään vaan voi muuttaa niin turha miettiä tuollaisia. Itseään voi ainoastaan kehittää.
- Anonyymi
Ei se ois sitten enää ittensä.
- Anonyymi
Siviilisäädyn
- Anonyymi
Noooo......vaikka sukunimen😏
- Anonyymi
Tää oli tosi hyvä!👍
- Anonyymi
Miten se pitäisi muuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se pitäisi muuttaa?
Mä oon joskus leikkinyt ajatuksella, et jos oltais naimisissa, niin mikä sukunimi me otettais. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon joskus leikkinyt ajatuksella, et jos oltais naimisissa, niin mikä sukunimi me otettais. 🙂
Sun sukunimi kulta🤗🤭
Perunteisesti
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pidän ihan ikiomani
- Anonyymi
Että hän näkisi periaatteiden olevan hyvästä, mutta joskus poikkeus voisi tuoda jotain mahdollisesti upeaa ja kaunista elämään.
- Anonyymi
Huhhuh. Voisin sanoa ihan saman omalle kaivatulle.
- Anonyymi
Jos hän tekee mulle selväksi, että haluaa, niin olen valmis poikkeamaan. On tylsää olla aina kiltti tyttö, tahdon ajautua turmioon. Voin katua meidän molempien syntejä myöhemmin, hyvä isä.
- Anonyymi
Vähän huonot lähtökohdat suhteelle, jos haluaa muuttaa toista? Minusta ri kannata alkaa suhteeseen sellaisen ihmusen kanssa, jota haluaa muuttaa.
- Anonyymi
Aivot sellaisiin, jotka haluaisi halata ja pussata mun kanssa 😘
- Anonyymi
En tiennyt että haluat minun halaavan ja pussaavan sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt että haluat minun halaavan ja pussaavan sinua.
Eikö se muka näy?
- Anonyymi
Sukunimen.
- Anonyymi
Paras sukunimi on se, jonka saa syntymässä😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras sukunimi on se, jonka saa syntymässä😇
Tarkottaako tää, et molemmat olisi eri sukunimillä, jos olis avioparina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkottaako tää, et molemmat olisi eri sukunimillä, jos olis avioparina?
Miksi toisen otettava sinun sukunimesi?
- Anonyymi
Voisin ottaa hänen sukunimensä sitten kun. Etunimessäni on muuten yhtä monta kirjainta, kuin hänen sukunimessään. Hauska.
- Anonyymi
Ei muuttaisi mitään....
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuttaisi mitään....
sivustaMistä sä tässä puhut??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tässä puhut??
Niin että se ei "muuttaisi mitään".
- Anonyymi
Bodycountista ottaisin yhden digitin pois
- Anonyymi
Opettele puhumaan suomea.
- Anonyymi
Minkä takia?
- Anonyymi
Päivämäärän jolloin näemme.
- Anonyymi
kiinnostuisi rumasta
- Anonyymi
En mitään
- Anonyymi
Suuntautumisen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728