Aina sattuu ja tapahtuu kun Akku liikenteessä.
Onko jo vaadittu heille evakuointi- lentoa Suomeen??
Aki ja Rita Manninen lomailevat Thaimaassa.Paikallisilta tsunamivaroitus
16
302
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt olis hyvä tuoda laittomia aineita suomeen kun hätä lento ei tarkisteta ja rahaa tulee
- Anonyymi
Ei saa yllyttää rikokseen..hih... mut tullille vinkiksi..olkaa tarkkoja.
- Anonyymi
seiska.taas.maksoi..köyhille,matkan.
- Anonyymi
Ei, kun mummorulla.
- Anonyymi
Kyllä tästä joku soppa tulee..tää pariskunta ku ei osaa muuta ku sekoilla ja saada kaaosta aikaiseksi.
Kuulemma Hornetit on jo valmiina hakemaan pariskunnan ja palauttavat jos tarvis Porin lentokentälle. Ai niin. Frouva asuu Lempäälässä. Heh. Vaikeaksi menee.- Anonyymi
No kun niin kiinnostaa tuo juttu laita ritan altaan reunalla keikistely videot ja kuvat linkattuna kiitos.
- Anonyymi
Ei mua Ritan keikistelyt kiinnosta, vaan pariskunnan sekoilut ja kun kaikki menee aina pieleen. Saa hyvä naurut.
- Anonyymi
Ihan sekoilua tuo heidän lomailunsa näyttää olevan. Tsunamista ja järistyksestä kuullaan kuukausi kaupalla heiltä.
- Anonyymi
Tulee varmaan samaa pashaa kuin matilta ja tepolta.
"KATSOIMME KUOLEMAA SILMIIN"
Ja nämä pellet oli useita päiviä aiemmin poistuneet paikalta ennenkuin tsunami iski.Ellei jopa pari viikkoa.Katseltiin kuolemaa silmiin juu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee varmaan samaa pashaa kuin matilta ja tepolta.
"KATSOIMME KUOLEMAA SILMIIN"
Ja nämä pellet oli useita päiviä aiemmin poistuneet paikalta ennenkuin tsunami iski.Ellei jopa pari viikkoa.Katseltiin kuolemaa silmiin juu.Aki puhuu omassa instassaan, että tänään on maaliskuun viimeinen päivä, mun kalenterissa se on vasta huomenna, onko ukko kännissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aki puhuu omassa instassaan, että tänään on maaliskuun viimeinen päivä, mun kalenterissa se on vasta huomenna, onko ukko kännissä.
Alkoholi on vaarallinen aine …. Samoin hörmyynit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholi on vaarallinen aine …. Samoin hörmyynit
Jauho 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jauho 🤣🤣🤣
Samoin” rasvanpoistajat” , kuten Akin roinat.
- Anonyymi
rita,hyppås,mereen.tuli.tsunami.hommeli..jåttilåski..pysy,rannalla
- Anonyymi
Aki kaliapäissään jakanut facessa taas jotain Putinin propagandaa.
Huhheijaa - Anonyymi
Onko Aki lähdössä Ryssän joukkoihin taistelemaan vai ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833