Olen kaapissa oleva bi. Olen miettinyt, että onko sillä mitään väliä tai kertooko se minusta mitään kavereille millaisia tai minkä merkkisiä boxereita käytän? Minkä merkkisiä boxereita te käytätte? Vai onko sillä väliä?
Onko bi -tai gaymiehillä jotain tiettyjä merkkejä, joita he enimmäkseen käyttävät, tyyliin esim. Andrew Christian jne.
Miehet, millaisia käytätte vai onko sillä väliä?
Anonyymi-ap
1
138
Vastaukset
- Anonyymi
Moro, ei kai sillä väliä ole, jos käytät tyyliin, väliltä Calcin klein tai Black horse.
Mutta esim. pullotusta korostavat housut, stringit tms, niin kyllähän se herättää varmaan kysymyksiä.
Itse en käytä/näytä esim. lätkätreeneissä pullotusta korostavia boxereitani. Ja niitä on tullut hankittua jonkin verran. Itsekin olen oman polun kulkija eli kaapissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961619
- 741424
- 501347
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041238- 541233
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735