Panettaa koko ajan. Haluaisin maistella ja naida nuorta naista. Setämies 60+
Nuori nainen haussa
19
744
Vastaukset
- Anonyymi
Olkoon sedät keskenään,,,
- Anonyymi
Mist oot ja mikä on nuoren naisen yläikäraja
- Anonyymi
ape03 kirjoitti:
Asun Porissa. Riittää, kun nainen on alle 50.
Ok täytän sit ainaki ikäkriteerin,sijaintikin ok jos sul ei oo viel KIK niin luo se ja kerro nikki ni jatketaa siel
Anonyymi kirjoitti:
Ok täytän sit ainaki ikäkriteerin,sijaintikin ok jos sul ei oo viel KIK niin luo se ja kerro nikki ni jatketaa siel
Herätit kiinnostukseni. Haluaisin jatkaa juttua kanssasi, mutta en rohkene laittaa tänne yhteystietojani. Yksi mahdollisuus on Treffit24, jossa olen samalla nimimerkillä. Jodelissa olen M60+
- Anonyymi
ape03 kirjoitti:
Herätit kiinnostukseni. Haluaisin jatkaa juttua kanssasi, mutta en rohkene laittaa tänne yhteystietojani. Yksi mahdollisuus on Treffit24, jossa olen samalla nimimerkillä. Jodelissa olen M60
Laitoin Treffit puolell profiilin ja laitoin viestii
- Anonyymi
Paljonko veloitat seksistä Nainen? 18-60v ikähaarukassa! Häme,Uusimaa
- Anonyymi
En hae sponssia mut en myöskää oo sun alueella :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hae sponssia mut en myöskää oo sun alueella :(
Täällä kuuskymppinen mies Vantaalta.
Minäkin haluaisin nuorta naista 19-39 v
Imeä tissiä,nuolla pillua ,työntyä kuumankosteaan posliinipilluun
Aiijai, alkoi ihan jöpöttämään koko ajatus...
Hanski
- Anonyymi
Jospa löydät etsimäsi joskus
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Jos täältä nyt saisit seuraa, niin mitä odotat tapahtuvan?
Maksatko seksistä ja nuolemisestasi naiselle jotain ja sillä hyvä? Odotatko jonkunlaista seksisuhdetta tai sugardaddy menoa? Mitä sinä ns. tuot pöytään muuta kuin mahdollisesti maksun seksistä? Miksi nainen valitsisi juuri sinut täältä kaikkien muiden seasta? Aivan rehellisesti mieti, oletko niin kiinnostava ja millä osa-alueilla, että nuorinainen haluaa seuraasi edes seksin ajaksi? Pelkkä raha tuskin tavalliseen nuoreen naiseen vetoaa, ellei sitä ola todella iso summa. Sillä sunmalla saat maksullista moninkerroin enemmän.
Saa vastata jos rohkenee.- Anonyymi
Moi
Hienosti haastettu, en ole Ap.
Itse olen 55, ehkä toi ilmoitus on epätoivoa/ epäkypsä , en tiedä.
Kyllähän pillu kiinnostaa mut tosiaan , eikai kukaan selvä järkinen nuori/vanhempi nainem vastaa tohon jos ei raha ole 100 % loppu tai jotain muuta. ongelmaa.
Mutta jos joku haluaa keskustella niin viestiä tulemaan
Jos olet kunnollinen et tule pettymään❤️😀 Jokainen ihminen on omanlaisensa. Ei tämä ole mikään kilpailu. Ehkä jotakin kiinnostaa kaltaiseni mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
Hienosti haastettu, en ole Ap.
Itse olen 55, ehkä toi ilmoitus on epätoivoa/ epäkypsä , en tiedä.
Kyllähän pillu kiinnostaa mut tosiaan , eikai kukaan selvä järkinen nuori/vanhempi nainem vastaa tohon jos ei raha ole 100 % loppu tai jotain muuta. ongelmaa.
Mutta jos joku haluaa keskustella niin viestiä tulemaan
Jos olet kunnollinen et tule pettymään❤️😀Eipä oma kirjoituksesi lukemattomine kirjoitusvirheineen ole sen kypsempi.
- Anonyymi
Kyllä sitä itsellekin maistuis nuori nainen Satakunnasta. Ilman sponssia yms.
M42 - Anonyymi
Itse olen 41 vuotias ja suhteessa 22 vuotiaan kanssa. Oikein oikein mukavaa.
Olen luotettava ja hienotunteinen herrasmies. Nainen voi hyvin olla kokematonkin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175359
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693