Nuori nainen haussa

Anonyymi-ap

Panettaa koko ajan. Haluaisin maistella ja naida nuorta naista. Setämies 60+

26

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olkoon sedät keskenään,,,

• Anonyymi

Mist oot ja mikä on nuoren naisen yläikäraja

• Asun Porissa. Riittää, kun nainen on alle 50.

• ape03 kirjoitti:

Asun Porissa. Riittää, kun nainen on alle 50.

Olen siis aloittaja.

• Anonyymi
        ape03 kirjoitti:

Asun Porissa. Riittää, kun nainen on alle 50.

Ok täytän sit ainaki ikäkriteerin,sijaintikin ok jos sul ei oo viel KIK niin luo se ja kerro nikki ni jatketaa siel

• Anonyymi kirjoitti:

Ok täytän sit ainaki ikäkriteerin,sijaintikin ok jos sul ei oo viel KIK niin luo se ja kerro nikki ni jatketaa siel

Herätit kiinnostukseni. Haluaisin jatkaa juttua kanssasi, mutta en rohkene laittaa tänne yhteystietojani. Yksi mahdollisuus on Treffit24, jossa olen samalla nimimerkillä. Jodelissa olen M60+

• Anonyymi
        ape03 kirjoitti:

Herätit kiinnostukseni. Haluaisin jatkaa juttua kanssasi, mutta en rohkene laittaa tänne yhteystietojani. Yksi mahdollisuus on Treffit24, jossa olen samalla nimimerkillä. Jodelissa olen M60

Laitoin Treffit puolell profiilin ja laitoin viestii

• Anonyymi

Paljonko veloitat seksistä Nainen? 18-60v ikähaarukassa! Häme,Uusimaa

• Anonyymi

En hae sponssia mut en myöskää oo sun alueella :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hae sponssia mut en myöskää oo sun alueella :(

Täällä kuuskymppinen mies Vantaalta.
        Minäkin haluaisin nuorta naista 19-39 v
        Imeä tissiä,nuolla pillua ,työntyä kuumankosteaan posliinipilluun

Aiijai, alkoi ihan jöpöttämään koko ajatus...

Hanski

• Anonyymi

Jospa löydät etsimäsi joskus

• Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Jos täältä nyt saisit seuraa, niin mitä odotat tapahtuvan?

Maksatko seksistä ja nuolemisestasi naiselle jotain ja sillä hyvä? Odotatko jonkunlaista seksisuhdetta tai sugardaddy menoa? Mitä sinä ns. tuot pöytään muuta kuin mahdollisesti maksun seksistä? Miksi nainen valitsisi juuri sinut täältä kaikkien muiden seasta? Aivan rehellisesti mieti, oletko niin kiinnostava ja millä osa-alueilla, että nuorinainen haluaa seuraasi edes seksin ajaksi? Pelkkä raha tuskin tavalliseen nuoreen naiseen vetoaa, ellei sitä ola todella iso summa. Sillä sunmalla saat maksullista moninkerroin enemmän.

Saa vastata jos rohkenee.

• Anonyymi

Moi
        Hienosti haastettu, en ole Ap.
        Itse olen 55, ehkä toi ilmoitus on epätoivoa/ epäkypsä , en tiedä.
        Kyllähän pillu kiinnostaa mut tosiaan , eikai kukaan selvä järkinen nuori/vanhempi nainem vastaa tohon jos ei raha ole 100 % loppu tai jotain muuta. ongelmaa.
        Mutta jos joku haluaa keskustella niin viestiä tulemaan
        Jos olet kunnollinen et tule pettymään❤️😀

• Jokainen ihminen on omanlaisensa. Ei tämä ole mikään kilpailu. Ehkä jotakin kiinnostaa kaltaiseni mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi
        Hienosti haastettu, en ole Ap.
        Itse olen 55, ehkä toi ilmoitus on epätoivoa/ epäkypsä , en tiedä.
        Kyllähän pillu kiinnostaa mut tosiaan , eikai kukaan selvä järkinen nuori/vanhempi nainem vastaa tohon jos ei raha ole 100 % loppu tai jotain muuta. ongelmaa.
        Mutta jos joku haluaa keskustella niin viestiä tulemaan
        Jos olet kunnollinen et tule pettymään❤️😀

Eipä oma kirjoituksesi lukemattomine kirjoitusvirheineen ole sen kypsempi.

• Anonyymi

Kyllä sitä itsellekin maistuis nuori nainen Satakunnasta. Ilman sponssia yms.
      M42

• Anonyymi

Itse olen 41 vuotias ja suhteessa 22 vuotiaan kanssa. Oikein oikein mukavaa.

• Olen luotettava ja hienotunteinen herrasmies. Nainen voi hyvin olla kokematonkin.

• Nautin pitkistä esileikeistä ja suuseksistä.

• Naisen nautinto huipentaa omani.

• Anonyymi

Kyllähän suurin nautinto kun nainen tärisee ja huohottaa joka työnnöllä.

• Naisen nuoleminen tuottaa minulle mielihyvää, varsinkin kun nainen saa orgasmin tai useita orgasmeja. Sen jälkeen nainen saattaa laueta myös yhdynnän aikana.

• Nyt näyttää hyvältä. Taidan päästä maistelemaan ja naimaan.

• Pillu tuoksuu ja maistuu ihanalta.

• Vielä haku päällä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4291
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2175
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      2137
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      48
      1704
    5. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1446
    6. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      30
      1433
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1254
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1221
    9. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1171
    10. Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää

Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h
      Ikävä
      111
      927
    Aihe