Vituttaa vieläkin kun piti hakea halpaa ruokaa Lidlistä Kaarianasta asti, miksi?
Salossa oli MONOPOLIASEMA OSUUSKAUPALLA kaavoitukselaski - OLI LAHJOINNUT KOKO KAAVOITUKSEN KAUPUNGISSAMME.
Saloomme ei saanut perustaa yhtää KIlpailevaa YRITYSTÄ OSUUSKAUPALLE.
Tämän voi salkkarin arkistosta lukea jossa : Kaupunkiimme ei saa yhtää uutta yritystä tulla enän; sanoi :Arvonen , kun Lidli haki tonttia kaupallensa,
Haettiin sitte silloin halpaa ruokaa Kaarinasta asti porukalla
14
229
Vastaukset
- Anonyymi
Miks haitte?
- Anonyymi
Koska Salon kaupunkimmevaltuusto ei antanut lupaa Lidlin perustaa kauppapaikkaa saloomme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Salon kaupunkimmevaltuusto ei antanut lupaa Lidlin perustaa kauppapaikkaa saloomme
Silloisella kaupunkimmevaltuustolla oli enemmistö OSUUSKAUPPALAISILLA jolla oli bonuskortti,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloisella kaupunkimmevaltuustolla oli enemmistö OSUUSKAUPPALAISILLA jolla oli bonuskortti,
Nehän sittein äänesti : Ei saa tulla mitään häiritsevää uutta kauppaa joka häiritsisi osuuskauppaamme - näin se lause lauseelta meni ja sen lausui SALON SEUDUN SANOMISSAKIN
- Anonyymi
Veesta alkaa ja ostaako sieltä?
- Anonyymi
turpaan pitäisi vdetää, nehän olivat pahimpii kuin trumppi
- Anonyymi
Aivan sama homma jatkuu edelleen, Osuuskauppaa suositaan joka saatan vaiheessa - ettekö tajua kuinka Osuuskaupan LONKEROT ovat kuin madot jotka ovat pesityneet ja siementyneet Kaupunkimme joka virastoon.
Jos kaupunkimme kaavoittaa: Ensin kaavoitusosastolta otetaan yhteyttä Osuuskaupan johtajiin>: <Mitäsmieltä tetästä olette-------näin se saatanan Osuuskaupan "KULLINIMENIMENIN" jatkuu- Anonyymi
Eikö siellä Liiterissä osata suhdetoimintaa. Nytkin S-ryhmällä menee lujaa, markkina johtaja. Käynhän minäkin joskus literissä,perunapiiakka poistunut valikoimista. Pitkä miinus. 🦊🦊🦊
- Anonyymi
MTK on myös sellainen "ydinasemylly", että silläkin on valtaa.
- Anonyymi
Kyllä MTK menetti vaikutusvaltansa ja asemansa kuin Suomi liittyi EY. Kauppa vie ja maajussi vikisee. 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Lidlillä pitäisi olla myymäläauto, joka tulisi Saloonkin.
- Anonyymi
Nyt vasta tajusin: Meillähän on ollut vuosikymmeniä jo oma Trumppime : Osuuskauppa.
- Anonyymi
Muistaako kukaa, miternkä Prisma sai tontin rakennuksellensa?
Itse muistan, että kaupunkimme halvalla lunasti pirntalon tontteineen jas taisi olla silloin jo Arvonsella näppinsä siinä......- Anonyymi
Eikös Prisma rakennettu vanhaan Haulikkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669