Oon alusta asti tykännyt susta V mutta liika yliajattelu on saanut usein karkaamaan kun ollaan lähentymisessä otettu askel eteenpäin. Oon kyllästynyt pettymään itseeni kun sydän vetää sua kohti mutta typerä yliajattelu yrittää vetää väärään suuntaan. Oon onneks alkanut saamaan tästä hallintaa ja mennyt enemmän sydämen ohjastamana koska sille ei ole koskaan ollut epäselvää että kenet se haluu. Ehkä mä oon myös miettinyt liikaa että mitä muut meistä ajattelis, mutta totuushan on että me oltais ihan hiton kuuma pari yhdessä niin ei sillä oo mitään välii mitä muut meistä ajattelee.
Oon alusta lähtien tykännyt susta V
41
571
Vastaukset
- Anonyymi
Jollekin Veeralle meni
- Anonyymi
Ei mennyt ainkaa pupult
- Anonyymi
A song for V jos yhtään helpottaa.
- Anonyymi
Pushing Veronica, kuulostaapas kappale hyvältä. En ole kuullutkaan aiemmin ❤️🤗
- Anonyymi
Red hot chili peppers-Veronica 😂
- Anonyymi
Voi sua rakas 🤗❤️mä tunnen suurta vetoa suhun.
Ei sellaista hetkeä ole ettenkö ajattelisi sua. Mua lämmittää tietoisuus susta ja välillä olet kuin mun vierellä. Tässä on joku henkinen ulottuvuus joka meitä ympäröi. ❤️Sellaista en ole aiemmin kokenut. - Anonyymi
Kun tulit käymään mulle viime talvena, useat ihmiset sanoivat, että näytimme erittäin hyvältä yhdessä. Vaikka se ei vastannut tilannetta 🤭
- Anonyymi
Kerroitko hänelle? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroitko hänelle? Sivusta
Of course, no! 😂
- Anonyymi
Ootko tiennyt tuon musiikkipläjäyksen aiemmin? Mun piti se googlata ja tuli myös Red Hot Chili peppersinkin jota en ollut myöskään kuullut vaikka tykkään niidenkin musiikista
👩🏻🦳 - Anonyymi
Sä oot kuuma mä tiedän sen ❤️🤗sun jutut vie multa myös tajun. Oot poikamaisen ihana kirjoituksissa ja sulla on ajatuksenjuoksu partaterää terävämpi
- Anonyymi
Sinun jutuissa mitään poikamaista ole itseäsi äitelästi kehuva palstaäijä, lol
- Anonyymi
🩷🩷
- Anonyymi
Mun aamut alkaa sillä että mietin sua ootko kirjoitellut koko yön ja tietysti toivon että nukkuisit kun uni on niin tärkeää❤️🤗 Illalla aina ennenkuin silmät suljen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä.
Ollaan pitkään jo kuljettu tässä rinnakkain ja hyvin opittu tuntemaan toisiamme. Aina ollut hyvä mieli siitä että sinä oot siinä, sellainen turvallinen ja selkä johon turvata ja käpertyä kainaloon ❤️- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Onko V mies vain nainen? T. Mies 🤔
- Anonyymi
Hän on varmaan kaksineuvone palstasetå, joka kykenee siirtämään itsensä
- Anonyymi
Viime yönä kirjoitin johonkin että tehdään pesä peiton alle niin ajattelin että se olisi niin mukavaa just sun kanssa ❤️🤗En tiedä olitko se juuri sinä siinä samalla sivulla mut tuntui siltä olisit kun kerroit juoneesi ja sammuneena ja mä lupasin kantaa sut sänkyyn❤️🤗🤭se oli niin hellyttävä hetki ja hyvällä mielellä menin nukkumaan. Aina etsin sua täältä kun olen tullut väsyneenä himppeen. Silmät tapilla katselen että missä olet. Sun käden kosketus näkyy täällä. Siitä kun saisi pitää kiinni❤️
- Anonyymi
Oliko hän kuitenkin vielä hengissä tässä tarinassa, palstasetä? Aluksi sitä voi nähdä nääs senkin. Ps musta pelastuslaitoshuumori, ei siviilin etuoikeus vai? Onpa harmi, mutta ei siitä kyl keissiä saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hän kuitenkin vielä hengissä tässä tarinassa, palstasetä? Aluksi sitä voi nähdä nääs senkin. Ps musta pelastuslaitoshuumori, ei siviilin etuoikeus vai? Onpa harmi, mutta ei siitä kyl keissiä saa
Eniten ehkä vtuttaa just tämä ristiriita. Itse saa laukoa työssä sekä vapaa-ajalla mitä sattuu ja ku joku muu tekee niin uliuliuu. Hankkikaa toopet jo joku alkeellinen suhteellisuudentaju🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten ehkä vtuttaa just tämä ristiriita. Itse saa laukoa työssä sekä vapaa-ajalla mitä sattuu ja ku joku muu tekee niin uliuliuu. Hankkikaa toopet jo joku alkeellinen suhteellisuudentaju🤦♀️
Etenkin sinä into piukassa komissiolla käytännössä mitä tahansa netistä haaliva laventelija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etenkin sinä into piukassa komissiolla käytännössä mitä tahansa netistä haaliva laventelija
Te luulette aivan liikoja sekä itestänne että varsinkin lainsäädännöstä
- Anonyymi
❤️🩷
- Anonyymi
Haluan kirjoittaa sulle tuntemuksiani sua kohtaan ❤️🤗
- Anonyymi
Ihanaa. Kirjoita vaan, niitä on kiva lukea❤️🤗😍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa. Kirjoita vaan, niitä on kiva lukea❤️🤗😍😘
Kaipaan sua, tarvitsen sua, haluan niin hirveesti sylissäsi 😔❤️🩹
- Anonyymi
Yhden kaipuu toista kohtaan ja sen välinpitämättömyys korvikkeita kohtaan on yksi elämän suurimmista mysteereistä. Silloin kerran minustakin tuntui, että voisin käyttää tilaisuutta hyväkseni ja sitoa muutaman irtonaisen pään, tietenkään päät eivät voi koskaan olla kunnolla kiinni, aina löyhtymässä. Aika, kuten meri, avaa kaikki solmut. Ja mitkään tuomiot eivät ole koskaan lopullisia sillä ne syntyvät yhteenvedoista, jotka viittaavat heti uudelleenarvioinnin tarpeeseen. Yhdellä kertaa näkee vain osan kaikesta mitä toinen pitää sisällään. Vain aukeavia solmuja ja sumeutta mitä tahansa muuta itselleen yrittääkään vakuuttaa lohdun takia.
- Anonyymi
Ootsä mun Cee?
T. Vee
:)
https://m.youtube.com/watch?v=vA55DqbGa0A&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD- Anonyymi
Jee Anna ceevee
- Anonyymi
Jatkan kulta hetken päästä kirjoittamista. Käyn suihkussa🤗
- Anonyymi
Ok. Tervetuloa takaisin 🤗
- Anonyymi
Siistinä sänkyyn
- Anonyymi
Suihkuun ja ilman mua? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suihkuun ja ilman mua? 😂
Ajattelin muute samaa ku jätin sut tänne eilen venaa et ois pitäny pyytää selänpesijä mukaan.
Oot nii kuuma ku kakluuni, aivot palo karrelle Ois pitäny kävellä jääkaappiin viileentymään🤭🤗❤️
Lähin lenkille just napit korvilla ja kuuntelen näitä biisejä mitä tässä tuli. En tiennytkään et musta tehty noi kovii biisei 🤭
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suihkuun ja ilman mua? 😂
käyn samalla kakalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käyn samalla kakalla
Et siis kärsi aloittaja ja palstasetä esim ummetuksesta? Silloin kakka voi olla kova juttu eeh he hee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis kärsi aloittaja ja palstasetä esim ummetuksesta? Silloin kakka voi olla kova juttu eeh he hee
Ja edelleen tsemppiä webbana emojien kimarien kanssa👍🥱
- Anonyymi
Öitä
- Anonyymi
Tuo pushing Veronica kuulostaa samantyyppiseltä kuin Hollywood Undead jota popitin yhtee aikaa aiva simona ja Deuce läht sooloileen.
Kuunteleppa noita tuubista. Tässä yks malliksi kiireesti heitettynä. Undeadit nähny livenä Provinssissa kun ollu suosikkina pitkään. Nyt suomalaisia räppejä fanittanu ku tutut nikkaroimassa niit🤭
https://youtu.be/99PvjovUYK0
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
https://youtu.be/ijUW4frKesY?si=dEhTx6acu0qH3eoQ
Kyl moni ihmettelee et 42-vee muija kuuntelee tälläst
Mut ei voi mitää, musiikki on mun elämä
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Tuska taitaa olla sinulle isoin tunne.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832224
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1701946Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451904- 1261596
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641469Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1871452Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni691007