Oon alusta lähtien tykännyt susta V

Anonyymi-ap

Oon alusta asti tykännyt susta V mutta liika yliajattelu on saanut usein karkaamaan kun ollaan lähentymisessä otettu askel eteenpäin. Oon kyllästynyt pettymään itseeni kun sydän vetää sua kohti mutta typerä yliajattelu yrittää vetää väärään suuntaan. Oon onneks alkanut saamaan tästä hallintaa ja mennyt enemmän sydämen ohjastamana koska sille ei ole koskaan ollut epäselvää että kenet se haluu. Ehkä mä oon myös miettinyt liikaa että mitä muut meistä ajattelis, mutta totuushan on että me oltais ihan hiton kuuma pari yhdessä niin ei sillä oo mitään välii mitä muut meistä ajattelee.

41

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jollekin Veeralle meni

• Anonyymi

Ei mennyt ainkaa pupult

• Anonyymi

A song for V jos yhtään helpottaa.

• Anonyymi

Pushing Veronica, kuulostaapas kappale hyvältä. En ole kuullutkaan aiemmin ❤️🤗

• Anonyymi

Red hot chili peppers-Veronica 😂

• Anonyymi

Voi sua rakas 🤗❤️mä tunnen suurta vetoa suhun.
      Ei sellaista hetkeä ole ettenkö ajattelisi sua. Mua lämmittää tietoisuus susta ja välillä olet kuin mun vierellä. Tässä on joku henkinen ulottuvuus joka meitä ympäröi. ❤️Sellaista en ole aiemmin kokenut.

• Anonyymi

Kun tulit käymään mulle viime talvena, useat ihmiset sanoivat, että näytimme erittäin hyvältä yhdessä. Vaikka se ei vastannut tilannetta 🤭

• Anonyymi

Kerroitko hänelle? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroitko hänelle? Sivusta

Of course, no! 😂

• Anonyymi

Ootko tiennyt tuon musiikkipläjäyksen aiemmin? Mun piti se googlata ja tuli myös Red Hot Chili peppersinkin jota en ollut myöskään kuullut vaikka tykkään niidenkin musiikista

👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Sä oot kuuma mä tiedän sen ❤️🤗sun jutut vie multa myös tajun. Oot poikamaisen ihana kirjoituksissa ja sulla on ajatuksenjuoksu partaterää terävämpi

• Anonyymi

Sinun jutuissa mitään poikamaista ole itseäsi äitelästi kehuva palstaäijä, lol

• Anonyymi

🩷🩷

• Anonyymi

Mun aamut alkaa sillä että mietin sua ootko kirjoitellut koko yön ja tietysti toivon että nukkuisit kun uni on niin tärkeää❤️🤗 Illalla aina ennenkuin silmät suljen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä.
      Ollaan pitkään jo kuljettu tässä rinnakkain ja hyvin opittu tuntemaan toisiamme. Aina ollut hyvä mieli siitä että sinä oot siinä, sellainen turvallinen ja selkä johon turvata ja käpertyä kainaloon ❤️

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

Onko V mies vain nainen? T. Mies 🤔

• Anonyymi

Hän on varmaan kaksineuvone palstasetå, joka kykenee siirtämään itsensä

• Anonyymi

Viime yönä kirjoitin johonkin että tehdään pesä peiton alle niin ajattelin että se olisi niin mukavaa just sun kanssa ❤️🤗En tiedä olitko se juuri sinä siinä samalla sivulla mut tuntui siltä olisit kun kerroit juoneesi ja sammuneena ja mä lupasin kantaa sut sänkyyn❤️🤗🤭se oli niin hellyttävä hetki ja hyvällä mielellä menin nukkumaan. Aina etsin sua täältä kun olen tullut väsyneenä himppeen. Silmät tapilla katselen että missä olet. Sun käden kosketus näkyy täällä. Siitä kun saisi pitää kiinni❤️

• Anonyymi

Oliko hän kuitenkin vielä hengissä tässä tarinassa, palstasetä? Aluksi sitä voi nähdä nääs senkin. Ps musta pelastuslaitoshuumori, ei siviilin etuoikeus vai? Onpa harmi, mutta ei siitä kyl keissiä saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hän kuitenkin vielä hengissä tässä tarinassa, palstasetä? Aluksi sitä voi nähdä nääs senkin. Ps musta pelastuslaitoshuumori, ei siviilin etuoikeus vai? Onpa harmi, mutta ei siitä kyl keissiä saa

Eniten ehkä vtuttaa just tämä ristiriita. Itse saa laukoa työssä sekä vapaa-ajalla mitä sattuu ja ku joku muu tekee niin uliuliuu. Hankkikaa toopet jo joku alkeellinen suhteellisuudentaju🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eniten ehkä vtuttaa just tämä ristiriita. Itse saa laukoa työssä sekä vapaa-ajalla mitä sattuu ja ku joku muu tekee niin uliuliuu. Hankkikaa toopet jo joku alkeellinen suhteellisuudentaju🤦‍♀️

Etenkin sinä into piukassa komissiolla käytännössä mitä tahansa netistä haaliva laventelija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etenkin sinä into piukassa komissiolla käytännössä mitä tahansa netistä haaliva laventelija

Te luulette aivan liikoja sekä itestänne että varsinkin lainsäädännöstä

• Anonyymi

❤️🩷

• Anonyymi

Haluan kirjoittaa sulle tuntemuksiani sua kohtaan ❤️🤗

• Anonyymi

Ihanaa. Kirjoita vaan, niitä on kiva lukea❤️🤗😍😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa. Kirjoita vaan, niitä on kiva lukea❤️🤗😍😘

Kaipaan sua, tarvitsen sua, haluan niin hirveesti sylissäsi 😔❤️‍🩹

• Anonyymi

Yhden kaipuu toista kohtaan ja sen välinpitämättömyys korvikkeita kohtaan on yksi elämän suurimmista mysteereistä. Silloin kerran minustakin tuntui, että voisin käyttää tilaisuutta hyväkseni ja sitoa muutaman irtonaisen pään, tietenkään päät eivät voi koskaan olla kunnolla kiinni, aina löyhtymässä. Aika, kuten meri, avaa kaikki solmut. Ja mitkään tuomiot eivät ole koskaan lopullisia sillä ne syntyvät yhteenvedoista, jotka viittaavat heti uudelleenarvioinnin tarpeeseen. Yhdellä kertaa näkee vain osan kaikesta mitä toinen pitää sisällään. Vain aukeavia solmuja ja sumeutta mitä tahansa muuta itselleen yrittääkään vakuuttaa lohdun takia.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jee Anna ceevee

• Anonyymi

Jatkan kulta hetken päästä kirjoittamista. Käyn suihkussa🤗

• Anonyymi

Ok. Tervetuloa takaisin 🤗

• Anonyymi

Siistinä sänkyyn

• Anonyymi

Suihkuun ja ilman mua? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suihkuun ja ilman mua? 😂

Ajattelin muute samaa ku jätin sut tänne eilen venaa et ois pitäny pyytää selänpesijä mukaan.
        Oot nii kuuma ku kakluuni, aivot palo karrelle Ois pitäny kävellä jääkaappiin viileentymään🤭🤗❤️
        Lähin lenkille just napit korvilla ja kuuntelen näitä biisejä mitä tässä tuli. En tiennytkään et musta tehty noi kovii biisei 🤭
        🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suihkuun ja ilman mua? 😂

käyn samalla kakalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käyn samalla kakalla

Et siis kärsi aloittaja ja palstasetä esim ummetuksesta? Silloin kakka voi olla kova juttu eeh he hee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis kärsi aloittaja ja palstasetä esim ummetuksesta? Silloin kakka voi olla kova juttu eeh he hee

Ja edelleen tsemppiä webbana emojien kimarien kanssa👍🥱

• Anonyymi

Öitä

• Anonyymi

Tuo pushing Veronica kuulostaa samantyyppiseltä kuin Hollywood Undead jota popitin yhtee aikaa aiva simona ja Deuce läht sooloileen.
      Kuunteleppa noita tuubista. Tässä yks malliksi kiireesti heitettynä. Undeadit nähny livenä Provinssissa kun ollu suosikkina pitkään. Nyt suomalaisia räppejä fanittanu ku tutut nikkaroimassa niit🤭

https://youtu.be/99PvjovUYK0

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuska taitaa olla sinulle isoin tunne.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2224
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      170
      1946
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1904
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1596
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1469
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      187
      1452
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1211
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1043
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      69
      1007
    Aihe