Hirmu googlaus käytynä mutta ei löydy selitystä. Korjaamolla (muista syistä, katsastuskorjaus) eivät muka kuulleet moottorista mitään ylimääräistä.
Mutta yksi päivä kun lähdin parkista, oli moottorissa uusi ääni. Sellainen humina, vähän kuin vanha bensa-Foordini (2004) olisi saanut sähkömoottorin. Huminan voimakkuus vaihtelee: kiihdyttäessä kovempi ja jos kaasun hellittää kokonaan niin hiljenee muttei lopu, vapaalla loppuu kokonaan.
Ääni saattaa kadota, kun aikansa ajelee ja moottori lämpeää kunnolla. Ääni ei ole kauhean kova, mutta on aivan selvä ja alkoi yhtäkkiä.
Veikkaan, että liittyy jotenkin lataukseen, koska... en tiedä miksi luulen näin, ehkä siksi että kuuluu vain kun on vetoa päällä. Mutta eikö sellaista olisi huomattu katsastuksessa (joka käyty tämän huminaoireilun aikana)?
Nimimerkki "Vannon ettei ole korvien välissä!" on äärest' kiitollinen jos joku auto-sensei neuvoo.
Miksi moottori humisee?!
Anonyymi-ap
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Peti laakerit kuluneet mootorissa, öljyt jääny vaihtamati.
- Anonyymi
Ilmavuoto jossain letkussa tai imusarjassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861540
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1721070Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52882Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838- 46792
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763