Mulle myytiin Nuorelle Siivet -arpoja ja ostin niitä tilaajalahjan vuoksi kun sanottiin että se on yhden risteilyn (max 4hlö) arvoinen risteilylahjakortti. Muistaakseni vielä arvo oli 120€.
No nyt katsoin, niin sillä saa yhden 98€ arvoisen risteilyn halvimmillaan 64 eurolla eli alennus kokonaista 34 euroa.
Ja varmaan ihan oma vika kun en lukenut kaikella pienellä präntättyä. Mutta tulin tänne julkaisemaan ihan vaan siksi että näkyy hakukoneissa hyvin.
Puhelinmyynti siis erittäin tarkoituksellisen harhaanjohtavaa. Älkää ostako mitään kyseiseltä puljulta. Täys Huijaus ja kusetus.
Itse arvoistahan voi voittaa pikkurahaa kauppaan, josta voi sitten lunastaa jotain keittiöveitsiä. Eli ei sekään kovin kummoinen upside enkä niiden vuoksi koko arpoja ostanutkaan.
Toivottavasti itse tulot menee hyvään asiaan edes mutta epäilen sitäkin jos kaikki muukin toiminta on vaan kusetusta. Veikkaisin että ehkä 10% valuu oikeasti sinne lasten urheiluun.
Nuorelle Siivet
1
163
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, minulla samanlaisia kokemuksia. Sanottiin että olen voittanut risteilyn ja kysyttiin seuraavaksi kenen kanssa olisin lähdössä. Äkkiä puhelu kääntyikin arpojen myyntiin jossa luvattiin että 5/6 arpaa voittaa. Kuukausitilaus olisi lähtenyt päälle.
6 Nuorelle siivet arpaa/kuukausi hintaan 39,9e/lähetys, toistaiseksi voimassa (jatko 3arpaa 21€/lähetys) voi peruuttaa ensimmäisen paketin jälkeen. Tms
Kuluttajasuojalaki sanoo että on laitonta myydä tuotetta ja palvelua jotta voisi lunastaa palkinnon. Soittaja harhaanjohti muutenkin asioita ja yritti vedota tunteisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1514444Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811584Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn371508GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys541469- 831362
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!381359- 671298
- 681121
- 591056
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39992