No nyt tämä korvarengas tuputtaja mainostaa mehtäfinni kanavoosa tämän päivän Savon Sanomissa ? Kyllä on epätoivoista voevoe .
Voi Elämän Kevät
15
460
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs vika mainostamisessa on? Mainostaahan kaikki muutkin. Paitsi tietysti puskista huutelijat. Ne ei omalla nimellään uskalla julkisuudessa olla. Ja mitä ne mainostaisivatkaan? Pahaa oloaanko? Hahah.
- Anonyymi
No osupa arkaan paikkaan Arille ! En ole kyllä muiden tuputtajien nähnyt lehdessä mainostavan
- Anonyymi
Aluevaltaus! Osoittaa ennakkoluulottomuutta ja kohtalaista älyä. KLap Klap Klap.
Olis voinu laittaa jotain Kosula-eepoksesta samaan hyssään.
- Anonyymi
Laittakee linkkijä,minkälainen mainos kyseessä.
- Anonyymi
Aprillia.
- Anonyymi
Aprillia on.
- Anonyymi
Maalla JA metsässä sinut pitää ajantasalla FOREST FINN youtube kanava !Katso ja tilaa Tämmöinen mainos Savon Sanomissa tänään 29.3.2025
- Anonyymi
Aika sairasta jos näin on.
- Anonyymi
Kun suosio ei nouse niin ei se nouse
- Anonyymi
Hullu mikä hullu !
- Anonyymi
Hyvä Ari! Tee mitä haluat, koiranpenikat räksyttää!
- Anonyymi
Onkohan anssilla kun ei laatta ole lentänyt pitkiin aikoihin?
- Anonyymi
Paljonko Forest finnillä höttökuutio polttopuita alvineen maksaa?
Hyvä bisnes on polttopuu kauppa ollut jo kolme vuotta metsänomistajille. - Anonyymi
Vilauttas videolla vähän Leitiä. Ruppeis kanavalla olemaan seuroojia...
- Anonyymi
Katoin kun juutuubissa joku rähjäinen kiinanukko tekee vanhaan pohjattomaan pesuvatiin uuden pohjan !
Yli miljoona katselua!
Ja nuori mies tekee uuden kardaanin kannatinlaakerin rungon kuormaajan renkaan selästä.
Yli kymmenen miljoonaa katselua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668