Siksi että Venäjällä on vallassa vuosisadasta toiseen sotaisia ja laajenemishaluisia hallitsijoita. Venäjä on sotahullu kansakunta.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Eurooppa saisi elää rauhassa ilman hullua Venäjää.
- Anonyymi
venäjällä yli tuotantoa auroista.siks toisekseen ne ei oikein sovellu sotimiseen.
- Anonyymi
Rysyt eivät kykene siihen ilman länsiteknologian apua. Sotiminen on tuon kehitysmaan suurin vientituote, tosin huonolaatuinen sekin.
Kovin ihmetellyt, että Ukraina, rysyjen epävaltiona mainostama ja yksi Euroopan köyhimmistä, on edelleen tolpillaan vaikka Putinin laajamittaisemman sodan piti kestää vain kolme päivää. Puuttin on kontannut Ukrainassa vuodesta 2014 asti eikä loppua tule. Avukseen Puuttin on joutunut kutsumaan USA:n ja hengenheimolaisensa Trumpin. Ja kehitysmaa venäjä mainostaa itseään suurvaltana. - Anonyymi
Kun naton kiimapellet ilkuu rajoilla uhkauksia!
- Anonyymi
Ryzzät ovat hyökänneet mm. Ukrainaan ja Georgiaan ja teikäläiset putinistit taputatte ja fanitatte sotahulluja ryzziä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryzzät ovat hyökänneet mm. Ukrainaan ja Georgiaan ja teikäläiset putinistit taputatte ja fanitatte sotahulluja ryzziä.
Mitkä putinistit pöljä! Naton laajennushalu sodan takana,dementiavaari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä putinistit pöljä! Naton laajennushalu sodan takana,dementiavaari!
Hei Venäjäkiimavajakki. Ilman Putlerin hyökkäystä Ukrainaan Suomi ja Ruotsi eivät olisi nyt Nato-jäseniä. Kelaa sitä,pöljä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398